کد خبر 848619
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کرانچار

مدیر تیم فوتبال امید درجلسه ای که با رئیس کمیته ملی المپیک داشت در خصوص گزینه‌های سرمربیگری این تیم گزینه‌ها را معرفی کرد.

به گزارش مشرق، هر روز که می گذرد اخبار انتخاب سرمربی برای تیم امید داغ تر می شود. امروز در همین راستا حمید استیلی جلسه ای با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشته است.

استیلی در این جلسه گزینه هایی که پیش روی خود داشته به رئیس کمیته ملی المپیک معرفی کرده است. تاکنون رزومه مربیان مختلفی از جاهای مختلف دنیا به استیلی معرفی شده است. مربی از آمریکای جنوبی تا گزینه هایی از کرواسی. در بین این اسامی نام هایی از سرمربیان راپیدوین اتریش و سرمربی اسبق دیناموزاگرب هم دیده می شود.

همچنین کرانچار که پیش از این جدی ترین گزینه تیم امید بود بار دیگر به فهرست گزینه ها اضافه شده است. در مورد رزومه و تجربه مربیان ایرانی هم بحث هایی شد.

حتی بابت برخی مسائلی که پیش از این در مورد استفاده از مربیان خارجی مطرح شده بود تماس هایی هم با حراست وزارت ورزش و جوانان گرفته شد تا شائبه ها از بین برود. 

از ‌آنجایی که نیم قرن عدم حضور تیم فوتبال در المپیک به یک دغدغه تبدیل شده و از موارد مهم صالحی امیری به شمار می رود قرار است جلسه ای بین او و سلطانی فر وزیر ورزش هم برگزار شود. 

تاکید صالحی امیری برای تیم امید بلند مدت است و تاکید زیادی بر برنامه ریزی اصولی دارد. این طور که به نظر می رسد برای انتخاب سرمربی تیم امید نظر روی سرمربی خارجی است و همین امروز و فردا این موضوع نهایی می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس