کد خبر 851037
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
واردات

بر اساس آمار گمرک از تجارت خارجی سال ۹۶، حاکی از آن است که در این مدت هزار و ۶۶۵ کیلوگرم نامه پاکتی، کارت پستال غیرمصور و کارت نامه نگاری از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.

به گزارش مشرق، بر اساس آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی سال ۹۶ حاکی از آن است که در این مدت هزار و ۶۶۵ کیلوگرم نامه پاکتی، کارت پستال غیرمصور و کارت نامه نگاری از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.

بیشتر بخوانید:
بر اساس آمار واردات این حجم نامه پاکتی، کارت پستال غیرمصور و کارت نامه نگاری به کشور ۴ هزار و ۲۱۴ دلار ارزش گذاری شده که این رقم بالغ بر ۱۳۹ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۷۲۸ ریال به ثبت رسیده است.
گفتنی است این میزان نامه پاکتی، کارت پستال غیرمصور و کارت نامه نگاری از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و جمهوری کره وارد کشور شده است.
در این میان بزرگترین صادرکننده نامه پاکتی، کارت پستال غیرمصور و کارت نامه نگاری به ایران کشور چین بوده است که صادرات هزار و ۳۶۷ کیلوگرمی به ارزش ۲ هزار و ۸۱۸ دلار و ارزش ریالی ۹۳ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۵۱۸ ریال را به خود اختصاص داده است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تقی IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
    3 0
    این دیگه خیلی نوبره. مدیران دولتی تو رو قرآن خجالت بکشید. تولیدکننده های زحمتکش و محترم اجناس مصرفی ساده ای مثل کارت پستال مگه هموطن ما نیستن که دولت داره به این جنس های مصرفی ساده که در داخل کشور داره با کیفیت بالا تولید میشه هم مجوز واردات میده. خیلی شرم آوره. بیایید یه فکر جدی به حال دولت و وارداتچی های بی معرفت بکنیم که هرچی تذکر میدیم توجه نمیکنن. مجلس رو از خواب بیدار کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس