فراز کمالوند

سرمربی تیم نفت آبادان گفت: استقلال خوزستان اگر در شرایطی بود که برای امتیاز می جنگید ما با تمام قوا می جنگدیم.

به گزارش مشرق، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دو تیم نفت آبادان و استقلال خوزستان از ساعت 18 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2  به پایان رسید.

فرازکمالوند سرمربی تیم نفت آبادان در پایان این دیدار، اظهار داشت:  ما سعی کردیم زمانی از بچه‌های جوان استفاده کنیم که به تیم آسیب نخورد. استقلال خوزستان اگر در شرایطی بود که برای امتیاز می جنگید ما با تمام قوا می جنگدیم.  بعد از اینکه در جدول مشخص شد که استقلال خوزستان سقوط کرده ما بازی کنان جوان را گذاشتیم و دیگر برای شکست نگران نبودیم  و از جوانان استفاده کردیم.

فراز کمالوند در ادامه گفت: به هر صورت من یک ماموریتی داشتم و با تمام مشکلاتی که می دانم سرمنشا آن ازکجاست بهترین نتیجه ادوار 15 و 16 دوره‌ای که لیگ برگزار شده را این تیم کسب کرده است.با حمایت هواداران و تلاشی که بچه‌ها کردند به این نتیجه رسیدیم. ان‌شاء الله هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: تیم صنعت نفت حق قانونی دارد تصمیم بگیرد که آیا با ما کار می‌کند یا خیر همانطور که حق قانونی بنده است که تصمیم بگیرم با این تیم کار کنم یا خیر، به هر حال من خوشحالم که به وعده خودم عمل کردم ابتدای فصل در نشست خبری قول تک رتبه‌ای بودن تیم را داده‌ بودم و حالا با دو پله بالاتر از وعده‌ای که داده بودم فصل را به پایان رساندم.

سرمربی تیم صنعت نفت در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: بازیکنانی که امسال آمده‌ بودند همگی برای موفقیت تیم تلاش کردند. از همه اعضای تیم تشکر می‌کنم. از کادر پزشکی، سرپرست، مدیریت، هیات مدیره و ... که دست به دست هم دادند تا این تیم در این شرایط قرار بگیرد تشکر می‌کنم. صنعت نفت آبادان جایگاه خود را در جدول پیدا کرده از اینجا به بعد باید راه خود را پیدا کند این تیم یک جهشی داشته اگر فصل بعد دوباره این جهش رخ بدهد گرفتن سهمیه آسیا دور از دسترس نیست فکر می‌کنم سال، سال خوبی است و با توجه به پیام‌هایی که در شبکه مجازی و صحبت‌هایی که در خیابان از مردم می‌شنوم احساس می‌کنم آنها راضی هستند. رضایت مردم برای من کافی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس