کد خبر 849954
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
قتل

مرد شکاک که به رابطه همسرش و مرد راننده شک داشت، آنها را با ضربه‌های چاقو کشت. دو کودک زن جوان شاهد این جنایت هولناک بودند.

به گزارش مشرق، 17 دی سال گذشته مردی با پلیس سمنان تماس گرفت و از کشف جسد یک زن و مرد در نزدیکی یک پروژه ساختمانی در حال احداث در شهرستان مهدی‌شهر بخش شهمیرزاد خبر داد.

ماموران برای صحت ماجرا در آنجا حاضر شده و مشاهده کردند یک خودروی مینی‌بوس در نزدیکی یک پروژه ساختمانی در حال احداث توقف کرده است.

صدای گریه بچه‌هایی از داخل آن به گوش می‌رسید. جسد زنی در کنار مینی‌بوس و جسد مردی در داخل مینی‌بوس قرار داشت.

بیشتر بخوانید:

عروس بی رحم پای چوبه دار +عکس

دستگیری عامل قتل در شهربازی ارم پس از ۴ سال +عکس

بررسی‌های تیم جنایی نشان می‌داد مرد 39 ساله براثر اصابت 15 ضربه چاقو و زن 35 ساله براثر اصابت هشت ضربه چاقو از پای در آمده‌اند.

ماموران به تحقیق از دو کودک پرداختند که معلوم شد کودکان، فرزندان زن کشته شده‌اند. این دو کودک به پلیس گفتند پدرشان در همان پروژه ساختمانی نزدیک محل پارک خودرو کار می‌کند. پدرشان به نام غفور همراه مردی به نام علی آن شب چاقو به دست راننده مینی بوس کشته‌ و بعد هم مادرشان را به قتل رسانده‌اند.

با اطلاعاتی که این کودکان به پلیس دادند، ماموران به تحقیق از اهالی پرداختند که معلوم شد غفور و علی هردو از اتباع افغان هستند و در آن ساختمان کار می‌کنند. غفور نگهبان و دوستش کارگر ساختمان بود. ماموران برای دستگیری آنها وارد ساختمان در حال احداث شدند که معلوم شد هردو آنجا را صبح زود ترک کرده‌اند.

تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت تا این‌که معلوم شد زن و مرد کشته شده هردو ایرانی هستند و از مدتی پیش با هم آشنا شده و در ارتباط بوده‌اند که ماجرای دوستی آنها لو رفته و شوهر این زن وی را تهدید کرده است. همین سرنخ‌ها کافی بود تا ماموران اطمینان یابند که غفور و دوستش که ناپدید شده‌اند، در این جنایت نقش داشته اند. این در حالی بود که معلوم شد مرد کشته شده راننده مینی‌بوس بود.

آنها به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌که با گذشت چهار ماه از این جنایت، سرانجام دو روز پیش ماموران پلیس آگاهی استان سمنان ردی از یکی از قاتلان فراری به نام علی 55 ساله در شهر تهران به دست آوردند. آنها با هماهنگی قضایی به سولقان در غرب تهران اعزام شدند. ماموران آنجا را زیر نظر گرفتند و موفق به دستگیری این متهم شدند که چوپانی می‌کرد. متهم دیروز به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

او به بازپرس سجاد منافی‌آذر گفت: من سه فرزند دارم که آنها همراه مادرشان در افغانستان زندگی می‌کنند. یک سال پیش برای کار نزد غفور در شهرستان مهدی‌شهر بخش شهمیرزاد سمنان رفتم. او نگهبان ساختمان در حال احداث بود و من به‌عنوان کارگر در آنجا مشغول کار شدم. همسر و فرزندان او در همان شهر و در محله دیگری زندگی می‌کردند اما دوستم به‌خاطر نگهبانی باید در آن ساختمان می‌ماند و کمتر به خانه‌اش می‌رفت و هرازگاهی خانواده‌اش برای دیدن او به ساختمان می‌آمدند.

غفور خودش به این دو جنایت دست زد و من قاتل نیستم، بچه‌های زن کشته شده مرا اشتباه گرفته‌اند. غفور متوجه شده بود همسرش با مرد جوانی آشنا شده و با او در ارتباط است و به وی خیانت می‌کند. با من در این باره درددل کرده بود. حتی می‌خواست چندبار زنش را طلاق دهد که این زن مدعی شده بود ارتباطی با کسی ندارد.

متهم ادامه داد: غفور مطمئن شده بود همسرش به وی خیانت کرده است به همین خاطر آن زن و مرد را کشت و بعد فرار کرد. آن شب که جنایت رخ داد، من در اتاق سرایداری خوابیده بودم، صبح که بلند شدم، دیدم خبری از غفور نیست، وسایلش را برداشته و رفته است. بیرون آمدم و با دیدن جسد زن او در خیابان ترسیدم و فرارکردم.

این متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار ماموران اداره پلیس آگاهی استان سمنان قرار گرفت تا تحقیقات از او ادامه یابد. این در حالی است که غفور دیگر عامل جنایت همچنان متواری است.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    33 1
    نصف حوادث شده درباره این افغانیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس