کد خبر 850271
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
قتل

ساعت 6 عصر سوم اردیبهشت مرد میانسالی با حضور در کلانتری 11 محله «کاووسیه» شهر قدس از اعتراف عجیب پسرش به یک جنایت خبر داد.

به گزارش مشرق، ساعت 6 عصر سوم اردیبهشت مرد میانسالی با حضور در کلانتری 11 محله «کاووسیه» شهر قدس از اعتراف عجیب پسرش به یک جنایت خبر داد.

او به مأموران گفت: «ظهرامروز همسرم وحشتزده و گریان  با من تماس گرفت و گفت پسرمان شب گذشته به او گفته که با مهدی- برادر عروس‌مان- در یک باغ درگیر شده و او را با چاقو زده  و به جای آنکه مهدی را به بیمارستان برساند از ترس پا به فرار گذاشته است. 

پسرم  آدرس باغ را به مادرش داده  و از او خواسته تا به آنجا برویم و شرایط را بررسی کنیم. بعد از تماس همسرم من بلافاصله به آنجا رفتم اما مورد مشکوکی ندیدم و  هیچ جسد یا فرد مجروحی آنجا نبود به همین خاطر برای درخواست کمک نزد پلیس آمدم.»با این اظهارات ماموران بلافاصله به محلی که مرد میانسال آدرسش را داده بود رفتند و پس از تحقیقات تخصصی از محل، جسد پسر جوانی را که شلوار لی و لباس چهارخانه به تن داشت پیدا کردند.

با وجودی که هیچ مدرک هویتی در کنار جسد پیدا نشد، اما از آنجا که مشخصات جسد با مهدی یکسان بود، با دستور بازپرس برای تعیین هویت به پزشکی قانونی انتقال یافت.بررسی های مقدماتی روی جسد نشان می داد پسر جوان با شیء نوک تیزی شبیه چاقو از ناحیه سینه و آرنج سمت چپ مجروح شده و به دلیل شدت خونریزی جان باخته است.

از طرفی با تأیید هویت مقتول 34 ساله از سوی خانواده‌اش، ساعتی بعد پسر جوان بازداشت شد.

انگیزه مبهم جنایت

سرهنگ مهدی سرپناه، معاونت اجتماعی غرب استان تهران گفت: «متهم 32 ساله معتاد بوده و سابقه سه مورد شرارت و کلاهبرداری نیز دارد.

وی پس از دستگیری، در همه جلسات بازجویی به درگیری و چاقو زدن به  مهدی اعتراف کرده اما هنوز درباره علت این جنایت  صحبتی نکرده است. البته برادر مهدی-مقتول- مدعی شده قاتل گاهی در کارهای خدماتی مانند جوشکاری با برادرش همکاری داشته اما هیچ کس از جزییات روابط آنها اطلاعی ندارد. با توجه به این اظهارات تحقیقات تخصصی  برای روشن شدن زوایای  پنهان این جنایت ادامه دارد.»

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
    0 0
    دوری از دستورات بدیهی و ساده عقلا و متشرعین این پیامدهای دنیوی و اخروی را از روی ناچاری به دنبال دارد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس