قلعه نویی

سرمربی ذوب آهن اصفهان پس شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر گفت:حس خوبی دارم و نمی‌دانم چه بگویم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در ابتدا ایان شعبانیه را تبریک می گویم. حس بسیار خوبی دارم و نمی دانم چه بگویم.

*این حس را تا به حال نداشته‌ام

وی ادامه داد: حسی که تا به حال نداشته ام. وقتی می دانم بازیکنان قهرمانانه بازی می کنند لذت می برم که مربی آنها هستم.

* در اولین توپ گل خوردیم

وی ادامه داد: برخی‌ها می‌خواستند به ما ضربه بزنند اما بی‌اذن خداوند برگی از درخت نمی‌افتد. باید از هواداران سپاهان هم که امروز در کنار هواداران ذوب‌آهن در ورزشگاه از ما حمایت کردند تشکر کنم. همین تعداد کمی که به استادیوم آمده بود به اندازه صد هزار نفر برای ما ارزش داشت. همچنین از دوستان مطبوعاتی که در طول این فصل از ما حمایت کردند قدردانی می‌کنم ما امروز بازی خوبی انجام دادیم اما اولین توپی که روی دروازه ما آمد گل خوردیم.

قلعه‌نویی با کی‌روش پرسپولیس را برد/ برتری استقلال 10 نفر در دقایق پایانی و سقوط نفت +جدول و فیلم

فیلم/ خلاصه دیدار استقلال 3-2 پیکان

* کلا پرسپولیس دو توپ روی دروازه ما آورد

قلعه نویی تاکید کرد: در این بازی کلاً دو توپ روی دروازه ما آمد که یک توپ گل شد و یک توپ هم با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. یک موقعیت خوب هم در نیمه اول کی‌روش از دست داد و ما می‌توانستیم در همان نیمه اول به گل برسیم. در مجموع به بازیکنانم افتخار می‌کنم آنها در تاشکند مقابل لوکوموتیو بازی بسیار خوبی انجام دادند و آن صعود در آسیا نقطه عطفی در تاریخ ذوب‌آهن نوین است. به نظر من باید مسئولان کارخانه باید قدر مدیران و بازیکنان و مربیان را بدانند و برای این تیم سرمایه‌گذاری کنند.

* به اندازه 10 سال پیر شدم

قلعه‌نویی افزود: امسال سال سختی داشتیم و من به اندازه 10 سال پیر شدم. ما امروز 3 امتیاز گرفتیم و ثابت کردیم که فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. درباره داوری هم باید بگویم که آنها در همه صحنه‌ها نزدیک بودند و به تیم داوری تبریک می‌گویم. داوری تأثیری در بازی نداشت و با ادامه به موقع بازی به کیفیت بازی اضافه کردند. 

* نهال مان در ذوب را باید بارور کرد

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا در این تیم می‌ماند یا نه افزود: اول باید ببینیم که ذوب‌آهن من را می‌خواهد یا نه. باید جلسه‌ای داشته باشیم و ببینیم که تکلیف چه خواهد شد. ما سال سختی داشتیم اما نهالی کاشتیم که باید آن را بارور کرد. هر چند که باید همه شرایط را در نظر بگیریم. باید با در نظر گرفتن شرایط رفتن یا ماندن تعیین و تصمیم‌گیری شود. 

* باید به لیگ اعتماد کنیم

قلعه‌نویی در خصوص اینکه آیا لیگ باکیفیتی داریم یا نه، افزود: کیفیت لیگ ما خوب است. امروز فخرالدینی خیلی خوب دوید و او در تاشکند هم بیشتر از استانداردهای دنیا دوندگی داشت ما باید به لیگ اعتماد کنیم. همانطور که قبلاً به لیگ اعتماد کردیم و در کره جنوبی سرافراز شدیم. ما مدیران خوب داریم و باید زیرساخت‌های خوبی هم داشته باشیم. لیگ ما وضعیت خوبی دارد و چند تیم در کورس نایب قهرمانی بودند اما از این شرایط که بگذریم باید بگویم که ما الان به این شرایط رسیدیم که حاصل زحمات بچه‌های تیم و مدیران و اعضای هیأت مدیره بود و من کمترین نقش را داشتم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند.

* بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند ملی پوش شوند

وی در خصوص عملکرد محمدرضا حسینی و برخی دیگر از بازیکنان ذوب‌آهن افزود: بازیکنان زیادی در تیم ما هستند که لیاقت حضور در تیم ملی را دارند و می‌توانند در انتخاب‌های اولیه باشند اما باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. از نظر من لیگ ما مدرن است و امیدوارم کی‌روش بازیکنان من را ببیند.

* دو بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم

قلعه‌نویی در خصوص عملکرد خط حمله تیمش هم گفت: جا دارد که از هواپیمایی تابان که چند هواپیمای چارتر در اختیار ما قرار داده بود تشکر کنم. همچنین از معاونت مالیاتی وزارت دارایی که به ما کمک کردند ما در تاشکند فشار زیادی تحمل کردیم و دو بازی سنگین خارج از خانه داشتیم که روی تیم ما تأثیر گذاشته بود. ما امروز در مواقعی که تحت فشار بودیم 3-4-3 بازی می‌کردیم که گل نخوریم و خدا را شکر به گل هم رسیدیم.

* دعا کنید بازی آخر را هم ببریم

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تجربیاتی که در ذوب‌آهن داشتید در تیم‌های دیگر هم داشتید یا نه، افزود: من یک سال سخت هم در استقلال داشتم اما وقتی برخی از بازیکنان به تیم اضافه شدند به ما کمک کردند. دعا کنید که بازی آخر را هم ببریم تا یادگاری خوبی داشته باشیم. 

* با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام

قلعه‌نویی تصریح کرد: اینکه می‌گویند من با تیمی صحبت کردم درست نیست چرا که تا این لحظه نه من با تیمی صحبت کردم و نه تیمی با من مذاکره کرده است. ما قرار است روز سه‌شنبه جلسه‌ای داشته باشیم و با مسئولان ذوب‌آهن برای روشن شدن وضعیتم مذاکره خواهم کرد.

* من از جباری و نکونام خواسته ام که از استقلال شکایت کنند؟

وی در خصوص اینکه از باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت بابت طلب‌هایش شکایت کرده و این پرونده به کجا رسید افزود: واقعا آدم به یکسری از افراد تأسف می‌خورد، کمیته تعیین وضعیت پرونده‌هایی که از قبل بوده را باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش بدهد و این در حالی است که من از استقلال و تراکتورسازی طلب دارم و آنها این درخواست را انجام دادند. الان جباری، نکونام و کاوه رضایی هم از استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کردند آیا آنها هم با هماهنگی قلعه‌نویی این کار را کردند؟ لقمه و نطفه یکسری از افراد مشخص است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    7 3
    برانکوی مغرور با لجبازی و یک دندگیش فصل بعد لطمه بزرگی خواهد زد
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      13 5
      به لجبازی و غرور نیست کلا توانش همینه بدون ساپورت فدراسیون و داور هیچی نیست
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    1 7
    چرت نگو بابا. برانکو فقط داره لجباز میکنه. از روزی که مسلمان رو بازی نمیده تیم خوب بازی نمیکنه. آخرش هم چوبش رو میخوره آقا جان.
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
    2 2
    همه توهم دشمن فرضی دارن و میخوان بهشون ضربه بزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس