کد خبر 849008
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
تبانی

بخشی از حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در موضوع تخلفات مالی در تیم ملی فوتبال پس از پایان هفته سی‌ام لیگ برتر ابلاغ و اجرا خواهد شد.

به گزارش مشرق، در پی تخلفات مالی صورت گرفته در تیم ملی فوتبال که در طی آن برخی از کارکنان تیم ملی از اسپانسر طرف قرارداد فدراسیون فوتبال مبالغی را دریافت کرده بودند، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با بررسی این پرونده، علیه مدیر سابق تیم ملی حکم محرومیت صادر کرده که بر اساس اطلاع خبرنگار ایسنا این حکم پس از پایان هفته سی‌ام لیگ برتر جهت اجرا، ابلاغ خواهد شد.

بر اساس اطلاعات واصله، محرومیت سنگینی برای مدیر سابق تیم ملی صادر شده و این حکم از سوی کمیته اخلاق برای امضا و اجرا در روند اداری فدراسیون قرار گرفته و دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز آن را امضا کرده است. برای اجرای این حکم تنها دستور رییس فدراسیون فوتبال باقی مانده، که ظاهرا با توافقی که فدراسیون و باشگاه پرسپولیس انجام داده‌اند، قرار است حکم پس از پایان رقابت‌های لیگ ابلاغ شود تا زمان اجرای آن نیز از پایان فصل جاری لیگ برتر اعمال شود.

پرونده تخلف مالی در تیم ملی فوتبال پس از آن مطرح شد که کمیته اخلاق به اسناد و مدارکی دست یافت که طی آن اسپانسر فدراسیون فوتبال مبالغ سنگینی را خارج از قرارداد در اختیار کارکنان تیم ملی قرار داده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس