واکنش صالحی به خروج ازبرجام1

رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص برجام و احتمال خروج آمریکا از آن گفت: ما از نظر فنی کاملاً آماده‌ایم، بگونه‌ای آماده هستیم که طرف حیرت زده خواهد شد و این مبالغه نیست و امیدواریم طرف مقابل سر عقل بیاید.

به گزارش مشرق، «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی ظهر امروز شنبه در حاشیه هم اندیشی مدیران ارشد دولت در جمع خبرنگاران در خصوص زلزله اخیر در جنوب کشور و وضعیت نیروگاه بوشهر گفت: نیروگاه اتمی بوشهر در زلزله اخیر هیچگونه آسیبی ندیده و این نیروگاه برای خیلی بیش از این مقدار زلزله طراحی شده است.

وی در خصوص برجام و احتمال خروج آمریکا از آن نیز گفت: ما از نظر فنی کاملاً آماده‌ایم. بگونه‌ای آماده هستیم که طرف حیرت زده خواهد شد و این مبالغه نیست. هر وقت نظام تصمیم بگیرد ما آماده‌ایم. امیدواریم طرف مقابل سر عقل بیاید.

بیشتر بخوانید:

روانچی: یک طرف از برجام خارج شود ادامه آن برای ما بی معنی خواهد بود

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره پروژه ایتر نیز گفت: همکاری با ایتر ادامه دارد، ولی آن هم جزو بداخلاقی‌هایی است که مشاهده می‌کنیم.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص روند ساخت بیمارستان هسته‌ای نیز گفت: بیمارستان هسته‌ای به خوبی پیش می‌رود و کارهای طراحی عمدتاً انجام شده و امیدواریم سال 97 کارها روی زمین هم انجام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید مهدی IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    21 0
    اصلا جای تعجب نیس ، کلا همه حیرت انگیزید چه با برجام چه بی برجام ، ما که انگشت به دهن موندیم دشمن جای خود داره ، به نظرم فیلم شگفت انگیزان رو از روی مسئولان محترم ایران ساختن
  • محسن IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    13 0
    خخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    0 0
    البته که این همه ذلت شما همه را حیرت زده کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس