کد خبر 847997
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
پاس همدان

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با تأکید بر این که "پاس زنده است و انحلالی هم در کار نیست،" اعلام کرد: تیم فوتبال پاس زمانی به همدانی‌ها «هبه» شد که تصمیم به انحلال آن از سوی مقامات ناجا گرفته شد.

به گزارش مشرق، امیر عظیمی در جمع خبرنگاران، با بیان این که به‌زودی وضعیت تیم پاس برای ادامه کار در سال جاری طی جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات مدیره تشکیل می‌شود، مشخص خواهد شد، اظهار کرد: سال گذشته با وجود تزریق مالی بسیار مناسب، متأسفانه با ضعف‌های فنی در نتیجه‌گیری نتوانستیم در لیگ دو ابقا شویم.

وی افزود: به طور قطع برای فصل جاری تغییرات گسترده‌ای خواهیم داشت و از افراد باتجربه و کاردان که بتوانند به احیای دوباره پاس کمک کنند، دعوت به‌کار می‌شود. مشکل خاصی برای ادامه کار وجود ندارد و به طور قطع و یقین مسئولان حمایت می‌کنند و با عزم همه‌جانبه می‌توانیم پاس را از این وضعیت خارج کنیم.

وی با بیان این که "استاندار همدان تاکنون برای این تیم سنگ تمام گذاشته است،" خاطرنشان کرد: آنهایی که مدعی هستند استاندار حمایت لازم را نداشته، بهتر است اسناد مالی باشگاه را نگاهی بیندازند. در چند سال اخیر میلیاردها تومان بودجه صرف اداره تیم پاس شده و حتی اسپانسر مالی مناسب به نام فولاد ویان هم با رایزنی مدیر ارشد استان جذب تیم شد. مشکل جای دیگر بوده و نباید مغرضانه مدعی برخی مسائل که نسجیده است، بود. سایر اعضای هیات مدیره هم در توان خود حامی تیم بوده‌اند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان اضافه کرد: آنهایی که مغرضانه دست به انتقاد از مسئولان همدان زده‌اند، الان کجا هستند؟ تاکنون چرا جایی دیگر مشغول تیم‌داری نشده‌اند. معتقدم اگر مدیرعاملی نسبت به شرایط وقت ناراضی بوده، باید استعفایش را تقدیم می‌کرد و می‌رفت، پس چرا برخی از آنها به هر قیمتی ماندنی شدند؟ بنابراین شرایط وفق مرادشان بوده که مانده‌اند.

وی اظهار کرد: آنهایی که کمر همت برای نابودی پاس بسته‌اند، همان نفراتی هستند که دور و نزدیک اطراف تیم نشسته‌اند و مدام خود را دلسوز و دلواپس اوضاع تیم می‌دانند. آیا در این چند سال شده است که حمایتی هر چند کوچک از تیم داشته باشند؟ آنها در جاده یک طرفه نشسته‌اند و برای نابودی پاس می‌تازند.

عظیمی یادآور شد: از پیشکسوتان پاس در تهران قدردان هستیم که نگران باشند. به هر حال پایه این تیم در تهران و توسط آنها شکل گرفت اما اگر قرار بود که این چنین با انتقاد و بعضا تخریب خواستار واگذاری پاس به تهران شوند چرا از روز اول جلوی این انتقال را نگرفتند؟ پاس زمانی به همدانی‌ها هبه شد که تصمیم به انحلال آن از سوی مقامات ناجا گرفته شد.

وی تصریح کرد: پاس تمام شدنی نیست و انحلالی هم در کار نیست. اگر به واقع استاندار همدان اعتقادی به حیات این تیم نداشت همین چند سال قبل که زمینه بازگرداندن آن به تهران هم مهیا بود، تصمیم می‌گرفت. رئیس هیات مدیره پاس شخصیتی فوتبالی است و نباید گناه و اشتباهات نابخشودنی عده‌ای در باشگاه را به گردن شخصی انداخت که حمایت همه‌جانبه از تیم را در این مدت داشته است. این که بازیکن در زمین با اشتباهاتش تیم را به باخت می‌رساند یا کادر فنی که با تصمیم‌گیری‌های غیرقابل بخشش کمر به نابودی تیم می‌بندد و یا انتخاب همین بازیکنان و مربی، مقصرش شخص رئیس هیات مدیره یا اعضا هستند؟

عظیمی اضافه کرد: امسال با صلابت کار خود را آغاز می‌کنیم و تمام جوانب را نیز درنظر می‌گیریم. راه‌های مختلفی را برای تیم‌داری در سطوح فوتبال بررسی کرده‌ایم و طی چند روز آینده نیز تصمیم‌گیری لازم را در نشست اعضای هیات‌مدیره خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: از تمام هواداران تشکر می‌کنم که همواره حامی تیم هستند. نگرانی آنها طبیعی است اما این انتظار هم می‌رود که سنجیده به مسائل نگاه کنند. امروزه خیلی از باشگاه‌ها توان تیم‌داری را ندارند. در حالی که همچنان مسئولان همدان رویکرد حمایتی از تیم دارند و مسیر برای جبران فراهم است. اطمینان می‌دهم در صورت برطرف شدن پاره‌ای از مسائل، مشکل خاصی برای تیم امسال وجود نداشته باشد و با حمایت مسئولان و کمک دلسوزان واقعی پاس بتوانیم جایگاه این تیم را احیا سازیم.

وی افزود: وام‌دار هیچ کس نیستیم و با عزم همه‌جانبه به فوتبال کشور ثابت می‌کنیم که همدانی‌ها کننده‌کار هستند و هر وقت اراده کنند، می‌توانند از صفر به موفقیت برسند. برای پاس هیچ چیز تمام نشده و برای تعالی و بازگشت باشکوه این تیم کمر همت خواهیم بست.

وی در پایان گفت: استاندار همدان طی سال‌های اخیر مبلغ قابل توجهی را برای تسویه بدهی‌های سرسام‌آور خارجی‌های تیم پاس پرداخت کرد. این هم گوشه‌ای از حمایت‌های وی بود. حال اگر کم‌کاری صورت گرفته مقصرش برخی از افرادی بودند که در پاس مسئولیت داشته‌اند. معتقدم انتقادها مغرضانه و به دور از انصاف است و پاس زنده است و با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی جان تازه‌ای به این تیم خواهیم بخشید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس