سرهنگ حسن عابدی

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی و ورودی تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  در خصوص آخرین وضعیت ترافیک معابر داخلی، ورودی و بزرگراهی تهران با توجه به بارش باران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در معابر بزرگراهی کلانشهر تهران با توجه به بارندگی، لغزندگی معابر و تردد بیشتر خودروهای شخصی سنگین و بدون مشکل گزارش شده است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به معابر داخلی پرداخت وگفت: بارندگی و به تبع آن لغزندگی معابر، سرعت خودروها را پایین آورده و در معابر داخلی نیز تردد پرحجم و روان را شاهد هستیم.

این مقام ارشد راهور پایتخت با اعلام این مطلب که معابر ورودی به تهران نیز ترافیکی سنگین را دارا هستند، از آمادگی و حضور صد در صد ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح میادین، تقاطع‌ و معابر خبر داد وگفت: ماموران پلیس راهور برای تسهیل در تردد شهروندان و مدیریت ترافیک و جذب کامل بار ترافیکی صبح حضور فعال دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • amir IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    4 3
    با یه بارون کشور دچار اختلال میشه اونوقت میخوان تمام دنیا رو هم فتح کنن :)))))
  • منطقی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    2 1
    خودمان بیشترمقصریم هرکسی توشرایط برفی وبارانی خودروی شخصی خودشوبیرون میاره ،الان نگاه کنید بیشترخودروهاتک سرنشین هستندوهمشون هم باتوجه به وقتی که درترافیک صرف می کنند ضررمی کنندوخودشون حواسشون نیست.من امروزسواریک تاکسی ون شدم فقط یک مسافر داشت وکنارماهم انبوهی ازخودروهای تک سرنشین توترافیک قفل شده بودند.مشکل ازفرهنگمون است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس