کد خبر 846887
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
میرشاد ماجدی

سرپرست استقلال می‌گوید این تیم باید با انگیزه بالا برابر الهلال به میدان برود.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی درباره مصاف فردای استقلال برابر الهلال عربستان گفت: آرزوی قلبی همه ما پیروزی استقلال مقابل الهلال است. ما دوست داریم استقلال برابر تیم‌های عربستانی موفق باشد تا غرور ما حفظ شود و نشان دهیم که حواشی ایجاد شده در کارمان اثر ندارد. با این‌حال باید بگویم که نباید فراموش کنیم که الهلال تیم بسیار قدرتمندی است. آنها درست است که در بازی رفت مقابل ما شکست خوردند ولی اخیرا قهرمان لیگ عربستان شده‌اند و تغییرات مدیریتی در این تیم، شوک مثبتی ایجاد کرده است. معتقدم استقلال باید با تمام قدرتش وارد زمین شود. استقلال باید انگیزه و قوای بالایی برای این بازی داشته باشد. من فکر می‌کنم این تیم مقابل گسترش فولاد انگیزه کافی نداشت و البته قبول دارم وقتی در سه جام هستید، طبیعی است که انگیزه بازیکنان خواسته و ناخواسته کمتر و عطش بازیکنان کم شود. با این‌حال فکر می‌کنم با بحث‌های شفر و کارهای او، استقلالی‌ها می‌توانند با انگیزه بالا به میدان بروند.

وی در پاسخ به سوالی درباره بحث تمدید قرارداد شفر، بیان کرد: من و امثال من خارج از گود هستیم و به عنوان یک تماشاگر و کارشناس مسائل را می‌بینیم و از جزئیات خبر نداریم. به هرحال مدیریت باشگاه استقلال بهتر می‌داند که چه کاری انجام دهد. من به عنوان یک تماشاگر معتقدم که عملکرد او مثبت بوده و مسائل تمدید قرارداد این مربی به مدیریت باشگاه ارتباط دارد و آنها تصمیم گیرنده هستند.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به پیشی گرفتن سایپا از استقلال در جدول رده بندی لیگ برتر و رقابت بر سر سهمیه آسیایی، اظهار کرد: استقلال همین که تا بالای جدول آمد، کار بزرگی کرد. دیدید که در اوایل فصل این تیم کجای لیگ بود. همه بابت شرایط استقلال ناراحت بودیم. هر وقت حال استقلال و پرسپولیس خوب است، حال جامعه خوب است. آرزوی ما این است که استقلال دوباره به آن روزهای بد بازنگردد. البته انتخاب‌ها، شامل مربی، کادر مدیریتی و بازیکنان اگر مناسب و درست باشد، هیچ‌وقت این تجربه تلخ دوباره تکرار نمی‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس