کد خبر 846746
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
 شورای همکاری خلیج فارس

شورای همکاری خلیج فارس از تجاوز نظامی آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه حمایت کرد.

به گزارش مشرق، شورای همکاری خلیج فارس شنبه شب از تجاوز نظامی سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه حمایت کرده و این اقدام را پیام مستقیمی برای نظام سوریه دربر داشت.

شورای همکاری خلیج فارس مدعی شد که این پیام تاکید می کند که کشورهای جهان، در برابر ادامه بکارگیری سلاح شیمیایی علیه شهروندان سوری و نقض مداوم قوانین بین المللی کوتاه نمی آید و ساکت نمی نشیند.

گفتنی است که نیروهای نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه بامداد روز شنبه، چهاردهم آوریل، به بهانه دادن پاسخی دندان شکن به یک حمله شیمیایی ادعایی به شهر دوما در سوریه- که دولت قانونی بشار اسد را مسئول آن می دانند- به اهدافی در این کشور حمله کردند.

پس از این حمله، رئیس جمهور آمریکا از آمادگی این کشور برای ادامه حملات خود تا زمانی خبر داد که دولت «بشار اسد» رئیس جمهور قانونی سوریه استفاده ادعایی این کشور از تسلیحات شیمیایی را متوقف کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    7 1
    همکاری شورای خلیج فارس نه خائنین شورای خلیج فارس
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    5 4
    اینها واقعا هیچ عددی نیستند و حرفهایشان هم پشیزی ارزش ندارد ...در جنگ هشت ساله ایران هرچه توانستند پول دادند و سرباز فرستادند اما با وجود گردن کلفتی مثل صدام هم هیچ غلطی نتواستند بکنند....یادمان باشد قذافی هم تا آخرین لحظه عمرش چنان هارت و پورت میکرد که کسی فکر سرنگونی اش را هم به ذهن راه نمیداد ...اینها که کلا مرخصند و جز زن بازی و شهوترانی هنردیگری ندارند
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    4 1
    سشورای همکاری یعنی فقط وهابیون وگرنه بقیه چکاره هستت
  • پسر IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    1 0
    اعراب وهابی نحس نجس وحشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس