لوگو کیهان

شبکه تلویزیونی«سی ان ان» با انتشار یک گزارش مستند، ترامپ را مسخره کرده و پرسیده است حمله به سوریه غیر از ضربه به حیثیت آمریکا چه دستاوردی داشته است؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از حمله آمریکا و انگلیس و فرانسه به سوریه چه خبر؟!

گفتم: شبکه تلویزیونی«سی ان ان» با انتشار یک گزارش مستند، ترامپ را مسخره کرده و پرسیده است حمله به سوریه غیر از ضربه به حیثیت آمریکا چه دستاوردی داشته است؟!

گفت: اینکه دیگر از خودشان است. دیگه چه خبر؟!

گفتم: سوریه بر اساس اخبار موجود، از ۱۰۵ موشک شلیک‌شده ۷۰ فروند آن را در آسمان منهدم کرده است و این نشان می‌دهد که نه فقط موشک‌های رهگیر پاتریوت آمریکا کارآمدی ندارند بلکه موشک‌های تهاجمی آنها نیز به آسانی قابل رهگیری و انهدام هستند.

گفت: و این هم یک آبروریزی دیگر برای آمریکا و نشانه قدرت برتر موشک‌هایی است که سوریه در اختیار دارد.

گفتم: بن سلمان مادر مرده را بگو، چون قیمت هر موشک ۱/۵ میلیون دلار است و قیمت ۱۰۵ موشک می‌شود ۱۵۷ میلیون و پانصد هزار دلار ولی آمریکا علی‌الحساب ۴ میلیارد دلار بابت موشک‌ها از او تلکه کرده. یعنی بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار الباقی را هپلی هپو کرده است. تلکه انگلیس و فرانسه که جای خود دارد! و البته هزینه‌ای که باید این سه کشور بدهند خیلی سنگین‌تر از دلارهایی است که به جیب زده‌اند!

گفت: با این حساب، هم حمله‌کنندگان و هم تامین‌کنندگان مالی این حملات به جای بوق، بخیه به آبدوغ زده‌اند!

گفتم: یارو رفته بود دزدی، وقتی برگشت رفقایش پرسیدند؛ شیری یا روباه؟ و طرف که چیزی به دست نیاورده و کتک مفصلی هم خورده بود گفت؛ مگه خر چه عیبی داره؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس