کد خبر 846395
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
 سمیع‌الله حسینی مکارم

پس از رای اعضای شورای شهر تهران جهت سرپرستی شهرداری تهران به سمیع‌الله حسینی مکارم، برخی رسانه‌ها که پیش از این منکر املاک نجومی در مدیریت اسبق شهرداری بودند.

به گزارش مشرق، اسناد بررسی شده درباره ملک خریداری شده توسط حسینی مکارم حکایت از این دارد که وی ۷۴ متر مشاع را به صورت نقد از تعاونی مسکن شهرداری خریداری و از تخفیف مصوب شورای شهر در مورد تمامی کارکنان شهرداری تهران استفاده کرده است.

 پس از رای اعضای شورای شهر تهران جهت سرپرستی شهرداری تهران به سمیع‌الله حسینی مکارم، برخی رسانه‌ها که پیش از این منکر املاک نجومی در مدیریت اسبق شهرداری بودند، وی را از جمله افرادی که از املاک نجومی بهره برده معرفی کرده و مورد هجمه قرار دادند.

حسینی مکارم زمانی که برای معاونت اداری و مالی شهرداری نیز معرفی شده بود، این مساله را مطرح و در گفت‌وگو با رسانه‌ها و نیز حضور در صحن شورای شهر تهران در این باره توضیحاتی ارائه کرد. او در دوران معاونت مالی و با توجه به رویکرد شهردار تهران در مبارزه با فساد در شهرداری، جلوی بسیاری از بسترهای فسادهای مالی را گرفت و در موفقیت عملکرد مالی نجفی در شهرداری نیز نقش اساسی بر عهده داشت.

اسناد بررسی شده درباره ملک خریداری شده توسط حسینی مکارم حکایت از این دارد که وی ۷۴ متر مشاع را به صورت نقد از تعاونی مسکن شهرداری خریداری و  از تخفیف مصوب شورای شهر در مورد تمامی کارکنان شهرداری تهران که پیوست می باشد استفاده کرده است که این تخفیف برای تمامی کارکنان شهرداری است و امتیاز ویژه و منحصر بفری به وی اختصاص نیافته است.

بیشتر بخوانید:

باختن افکارعمومی نتیجه قمار شورای شهری‌ها با سیاست+عکس

مچ گیری BBC فارسی از شورای شهر تهران +عکس

یکی از ادعاهای مطرح شده در مورد حسینی مکارم، استفاده از تخفیف ۶۷۴ میلیون تومانی است که طبق بررسی‌های صورت گرفته میزان تخفیف کاملا قانونی و براساس مصوب شورای اسلامی شهر تهران زیر یکصدمیلیون تومان بوده است.

هجمه اخیر علیه مدیریت شهری و سرپرست شهرداری تهران حکایت از این دارد که با وجود در دسترس بودن این اسناد، گروهی همچنان بنا را بر تخریب و انتشار اخبار نادرست قرارداده‌اند تا از این طریق شهروندان را نسبت به مدیران شهری ناامید کنند.

منبع: کانال حامیان مردمی دولت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اکبر جوجه IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
    11 7
    یعنی قالیباف بیگناهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حامد IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
    16 3
    حتی اگر قانونی باشه مشکل اینه که چرا برای کارکنان شهرداری تخفیف باشه برای کارکنان آموزش و پرورش نباشه؟ برای کارگران نباشه و .... مشکل اینجاست. در ناعدالتی ها.
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
      11 9
      این بخاطر ناتوانی مدیرای آموزش و پرورش و...هست. مدیرانی که دلسوز کارمندانشون نیستن. مطمئن باش اگر قالیباف به جای شهرداری تو آموزش و پرورش می بود همین تسهیلات برای اون ها هم می بود
    • حسین DE ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
      6 9
      حرف شما اینه چون مسئولین آموزش و پروش و صنایع و وزارتهای دیگر نسبت به کارکنان خود بی تفاوت هستند و حق اونها را ضایع میکنند شهرداری هم باید اینطوری میبود! به جای اینکه ایران را به مسئولین خائن و کم کار بگیری میای به مسئولی ایراد میگیری که به مجموعه خودش خدمت کرده!؟
  • رحمان IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
    10 2
    بخاطر همین حمایت شما از ایشون باید به سوابقش مشکوک باشیم
    • ایران IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
      0 0
      نکته دقیقا همینه. اگه ایشون باب میل مشرقیون نبود تیتر میزدن سیاسی کاری شده و شروع میکردن به تخریب.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس