کد خبر 846025
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
امیر رستگاری

رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: با بیش از 300 شرکت تولیدی، دانش بنیان و صنعتی داخلی در حال همکاری و تعامل هستیم.

به گزارش مشرق، امیر دریادار «امیر رستگاری» رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به موقعیت استراتژیک و دریایی ایران اظهار داشت: ما در حوزه دریایی از طرف شمال با دریای خزر و از جنوب با خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواجه هستیم و به نوعی در مرکز کریدور شرق به غرب و جنوب به شمال قرار داریم.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل، گردشگری ساحلی، شیلات و حوزه اکتشاف و از بسترهای عمیق و نیمه عمیق می‌توانیم فعالیت‌های اقتصادی پر سودی داشته باشیم.

امیر رستگاری همچنین با اشاره به فعالیت‌های سازمان صنایع دریایی در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: این سازمان نماد اقتصاد مقاومتی است؛ چرا که تمامی اقدامات، سیاستگذاری‌ها و برنامه‌های ما مبتنی بر دانش درونی و متکی بر نیروهای داخلی است.

رییس سازمان صنایع دریایی با بیان اینکه ما امروز با بیش از 300 شرکت تولیدی، دانش بنیان و صنعتی در حال همکاری و تعامل هستیم، افزود: محصولاتی که در سازمان دریایی مشاهده می‌شود، تماماً ایرانی است و در داخل به واسطه فکر و اندیشه ایرانی تولید شده است.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای جوانان توسط وزارت دفاع و سازمان‌های زیرمجموعه عنوان کرد: وزارت دفاع با شبکه گسترده‌ای از شرکت‌های داخلی در حال همکاری است و ده‌ها هزار نفر امرور به طور مستقیم و غیر مستقیم با این وزارتخانه در حال کار و فعالیت هستند که به نوعی اشتغالزایی خوبی در کشور محسوب می‌شود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس