احمدی نژاد

مسؤول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد بابیان اینکه مریدان مشایی هرگاه اسم او در جلسات می‌آمد صلوات می‌فرستادند، گفت: این تشکیلات انحرافی، رهبر انقلاب، مراجع عظام، روحانیت و اصل نظام را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا موسوی مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد با اشاره به رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد و نامه کذایی حامیان وی به ذکر ناگفته‌هایی از فعالیت‌های محرمانه مشایی و احمدی‌نژاد پرداخت و اظهار داشت: بنا به دستور اسفندیار رحیم مشایی و محمود احمدی‌نژاد از سال 89 دفتری در خیابان وصال جهت برگزاری جلسات محرمانه با مدیران و وزیران دولت نهم و دهم و تشکیل اتاق فکر جهت سازمان‌دهی نفرات و طرفداران مشایی و احمدی‌نژاد برپا شد.

بیشتر بخوانید:

نقدی بر رویکردهای رادیکالیستی حامیان احمدی نژاد

موسوی ادامه داد:‌ جلسات محرمانه با حضور برخی از وزیران و مدیران دولت در این دفتر به‌صورت هفتگی تا پاسی از شب برگزار می‌شد و این جلسات به‌صورت محرمانه و با هماهنگی و گزینش صورت می‌گرفت.
مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد بابیان اینکه بررسی دیدگاه مکتب ایرانی از دیدگاه قرآن و جلسه جهت برهم زدن جلسات عمومی مخالفان دولت و مشایی احمدی‌نژاد در سراسر کشور از محورهای این نشست‌ها بود، افزود: به‌عنوان‌مثال مرحوم جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز میهمان جلسه هفتگی انصار حزب‌الله تهران بود، در دفتر وصال قرار شد «امیر طاهر حسین‌خان» به همراه تعدادی از نفرات در جلسه انصار حزب‌الله حضور پیدا کنند و مرحوم شجونی را به چالش بکشند

* برهم زدن جلسه انصار حزب‌الله به خاطر نقد مشایی و احمدی‌نژاد بود

وی با بیان اینکه برهم زدن جلسه انصار حزب‌الله به خاطر نقد مشایی و احمدی‌نژاد بود یادآور شد: آن روز مرحوم شجونی شدیدترین حملات را متوجه مشایی و احمدی‌نژاد کرد و افراد نزدیک به مشایی نیز در حین جلسه قصد برهم زدن جلسه را داشتند و حتی سؤالاتی را از پیش تعیین کرده بودند و هماهنگ بودند وقتی شجونی علیه دولت سخنرانی کرد درباره گاوداری و داستان خانم باوند بپرسید و سعی کنید در جلسه انصار الله جو را علیه او بر هم بزنید و به مرحوم شجونی هجمه کنید.

موسوی در خصوص منابع مالی این نشست‌ها و جلسات گفت: پول این ساختمان‌ها و هزینه‌های جاری این ساختمان و هزینه ناهار و شام نامشخص بود؛ ساختمان وصال سه‌طبقه بود و اکثراً آنجا جلسه می‌گرفتند و می‌گفتند یکی از هواداران سرسخت دکتر و طیف‌های حامی اسپانسر مالی است.

*بهار از راه بهارستان می‌گذرد!

وی ادامه داد: در کنار این دفتر که جلسات محرمانه در آن برگزار می‌شد، تصمیم گرفتند در میدان بهارستان نیز تحت عنوان هیئت، مکانی برای جلسات همفکری و انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دایر شود، حتی شعاری هم برای این کار تعیین و مقرر شد بگویند «بهار از راه بهارستان» می‌گذرد.

موسوی با تأکید بر اینکه این هیئت با نظر شخص احمدی‌نژاد و مشایی و با همکاری داوری و شریف‌زاده بنا شد، افزود: این هیئت به نام «منتظران بهار» شروع به فعالیت کرد و جلسات نقد و بررسی مخالفان دولت ترویج مکتب ایرانیِ مدنظر مشایی بود که ازجمله کارهای آن‌ها بررسی دیدگاه دکتر شریعتی، تهیه بولتن‌های محرمانه علیه مرحوم هاشمی رفسنجانی، تهیه بولتن‌های محرمانه و انتشار آن در سایت‌های دولت بهار و میدان 72 علیه لاریجانی رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه بود.

« از سوی دیگر جبهه «رفاه و عدالت» و «توحید و عدالت» تحت مدیریت مهندس مشایی فعال بود؛‌ هرچند تاکنون نام آن‌ها بین احزاب به گوشمان نخورده است، ستاد مهرورزی و گروه 72 ایران اسلامی نیز فعال بودند و در ساختمان وصال رفت‌وآمد داشتند. »

مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد بابیان اینکه مراسم‌های مختلف تحت عنوان یادبود چاوز در آن زمان در ساختمان میدان بهارستان برگزار شد، نشریه همت، خاتون و مستضعفین طراحی و در دفتر روزنامه ایران با حضور جوانفکر و دفتر دانشگاه ایرانیان برگزار می‌شد، گفت: طی مدتی مشایی در ساختمان دانشگاه ایرانیان در جردن خیابان ستاری مستقر شد تا ارتباطش با دفتر احمدی‌نژاد کمتر باشد.

وی یادآور شد: در آن دوره هرروز جلسات ناهار برای پایان دولت دهم و راهکارهای بعد از دولت تحت عنوان «چهار قدم تا بهار» با مدیریت مشایی و احمدی‌نژاد و حامیان وی برگزار می‌شد و برای انتخابات شورای شهر و انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و مانور تخریب مخالفان احمدی‌نژاد و مشایی از مراجع تا مسئولان لشکری و کشوری برنامه داشتند.

حمیدرضا موسوی بابیان اینکه بنده با گفتمان این آقایان از سال 88 به بعد مشکل داشتم و فقط حامی گفتمان سوم تیر 84 بودم و آن‌ها مرا نفوذی می‌دانستند، افزود: آن‌ها بعد از مدتی وارد فاز انتخابات مجلس شدند، ضمناً قبل از آغاز انتخابات طی جلسه‌ای در دفتر وصال از «حمیدرضا افراشته» جهت همایش 5 هزارنفری مشاوران جوان ریاست جمهوری که در تالار وزارت کشور برگزار شد، دعوت کردند؛‌ قرار شد عنوان همایش به‌نام «حامیان گفتمان انقلاب» رسانه‌ای شود، ضمناً با توجه به حجم گسترده افراد مشایی در بین نفرات حلقه خیابان وصال و حلقه میدان بهارستان نگاه آقایان به این‌جانب نگاه یک نیروی نفوذی و مخالف ایده‌های طیف مشایی بود و مرا غریبه می‌دانستند.

مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد بابیان اینکه مریدان مشایی هرگاه اسم او و خودش در جلسات ساختمان کوثر نهاد ریاست‌جمهوری یا ساختمان میدان بهارستان می‌آمد صلوات می‌فرستاند، گفت: این تشکیلات انحرافی، مراجع عظام، روحانیت و اصل نظام را نشانه گرفته‌اند.

* شعار عدالت‌خواهی احمدی‌نژاد پوسیده است

حمیدرضا موسوی همچنین افزود: بنده یک سؤال از آقای احمدی‌نژاد دارم که این روزها سخنان زیادی در باب عدالت‌خواهی مطرح کرده است؛ چرا شما بارها به بهانه عدالت‌خواهی از دوستان و ادمین‌های کانال‌های وابسته حمایت کرده‌اید اما هیچ‌گاه حضرتعالی از «حبیب‌الله خراسانی» یکی از همدستان بقایی سخن به میان نیاورده‌اید؛ او چه پرونده‌هایی رو کرده است که به‌شدت منفور شما شده است؟ به نظر می‌رسد شعار عدالت‌خواهی شما پوسیده است.

وی بابیان اینکه همایشی تحت عنوان حامیان گفتمان انقلاب اسلامی 12 بهمن‌ماه سال 90 در سالن کنفرانس سران کشورهای اسلامی برگزار شد که اغلب به‌صورت گزینشی از سراسر کشور دعوت شدند،‌ادامه داد: این همایش با حضور مشاوران جوان و نفرات استانی و کشوری طرفدار دولت برگزار شد که با صرف ناهار همراه بود؛‌ وقتی پیگیر هزینه‌های جاری این همایش شدم گفتند با هزینه شخصی این نفرات بوده است.

*برگزاری همایش‌های گزینشی برای انتخابات مجلس

«همچنین قرار شد همایش دیگری بدون حضور رسانه‌ها برگزار و نفرات به‌صورت گزینشی دعوت شوند؛ قرار شد در همایشی که روز جمعه در مجلس قدیم برگزار می‌شد، نفرات شرکت‌کننده در حضور احمدی‌نژاد شعار «احمدی بت‌شکن بت بزرگ و بشکن» سر دهند و هماهنگی این جلسه با جوانفکر بهداد امیدی شهرکی، مهدی خورشیدی، ثمره هاشمی و فقیه و علیرضا احمدی‌نژاد بود و قرار بر این شد به حضار ویژه‌نامه خاتون، کتاب وقایع انتخابات سال 88، کتاب انسان کامل شهید مطهری و جزوه فریاد سکوت داده شود؛ همچنین در یک نظرسنجی سؤالاتی خاصی درباره چهره‌ها و رسانه‌های انقلابی از حضار پرسیده شد.»

وی تصریح کرد: سؤالات این نظرسنجی که به‌صورت بله و خیر مطرح شد شامل موارد مختلفی یه شرح ذیل بود.

1- دولت باید به حرکت خود در انتخابات مدیران و استانداران معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی ادامه دهد؟
2- باوجود سفرهای استانی، به تشکیل جلسات مانند جلسه امروز احساس نیاز نمی‌شود؟
3- برگزاری جلسه اول حامیان گفتمان انقلاب اسلامی در اسفندماه 89 روند فشار سیاسی، رسانه‌ای و دستگیری‌های غیرقانونی را تشدید کرد؟
4- با توجه به تحولات کشورهای منطقه و لزوم هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و کارشناسی در حوزه مسائل بین‌الملل، نهادهای مربوطه اشراف و آمادگی لازم را دارا می‌باشند؟
5- جزئیات خبری و اطلاعات منتشرشده توسط رسانه ملی، تصویر کاملی از تحولات منطقه ارائه می‌دهد؟
6- بخش‌های خبری ویژه مانند، 20:30 صرفاً جهت اطلاع، بالاتر از خبر، کلاغ نیوز و ... رویکرد حمایتی را نسبت به برنامه‌های اجرایی دولت در جامعه دنبال می‌کند؟
7- روش اطلاع‌رسانی روزنامه‌های شبه اصولگرا در انعکاس بیانات مقام معظم رهبری تحلیلی بوده و حالت شعاری و القائی را در اخبار تولیدی ندارند؟
8- اعتماد مردم به اطرافیان امین رئیس‌جمهور به دلیل تأثیرپذیری از اخبار منتشرشده توسط رسانه‌های مخالف دولت مخدوش شده است؟
9- پایگاه اجتماعی حامیان رئیس‌جمهور به دلیل تخریب‌های غیرمنصفانه اخیر به‌شدت کاهش‌یافته است؟
10- با افشاگری‌های مستند رسانه‌های مخالف دولت (کیهان، فارس‌نیوز، مشرق و ...) میزان اقبال و اعتماد عمومی به این رسانه‌ها افزایش‌یافته است؟
11- مجلس هشتم در تصویب قوانین موردنیاز دولت و سایر دستگاه‌های اجرایی کشور موفق عمل کرده است و توانسته‌ است با روان‌سازی و تنقیح قوانین، بروکراسی اداری و گردش کار اجرایی را تسهیل نماید؟
12- هماهنگی فرمانداران در ماه‌های پایانی مجلس هشتم در منطقه شما، نشان‌دهنده تعامل مثبت و نگاه سازنده مجلس به دولت است؟
13- ورود شهرداری تهران به بازار سکه و طلا به‌هیچ‌عنوان عامل اخلال در سیستم اقتصادی نیست؟
14- علی‌رغم وجود نهادهای نظارتی مانند دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی قوه قضائیه، ورود دستگاه‌های امنیتی ازجمله (سازمان اطلاعات سپاه) به پرونده مدیران اجرایی دولت ضروری است؟
15- التهاب و نواسانات بازارهایی مانند سکه، طلا، ارز و مسکن ناشی از سیاست‌های غلط اقتصادی دولت در این زمینه است؟
16-تعامل و رابطه سازنده با جامعه هنرمندان در اقداماتی مانند اعزام هنرمندان و بازیگران به حج، نشان‌دهنده تفکر لیبرال و سیاست‌های شریعت گریز احمدی‌نژاد و اطرافیان ایشان در دولت دهم است؟

17-نزدیک به یک سال از سکوت و غیبت آقای مشایی در مجامع عمومی می‌گذرد و پس‌ازاین مدت سکوت، بهانه‌هایی که توسط مخالفین و منتقدین دولت برای مخالفت وجود داشت، کاهش‌یافته و جو بسیار آرامی را شاهد هستیم؟

18- تعداد قابل‌توجهی از نخبگان جامعه بامطالعه اخبار درج‌شده در روزنامه کیهان و سایت امنیتی مشرق و سایت نظامی فارس، به این نتیجه رسیده‌اند که وزرای کاردان و خبره در دولت وجود ندارد و همه‌کاره هیئت دولت آقای مشایی است؟
19-طراحی برچسب جریان انحرافی باهدف تخریب و رد صلاحیت حامیان دولت در انتخابات اخیر انجام‌شده است؟
20- استقبال اصولگرایان در سال 83 با عنوان شورای هماهنگی انقلاب اسلامی به ریاست حجت‌الاسلام ناطق نوری در انتخابات حاضر شدند و جبهه متحد اصولگرایان و پایداری در ادامه همان روند سال 83 می‌باشد؟

21-استقبال اصولگرایان از حضور اصلاح‌طلبان و ارسال پیام‌های مکرر برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی به مهنای تقابل با حامیان واقعی رئیس‌جمهور نمی‌باشد؟

22- تقویت غرور ملی و هویت ایرانی در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی، از اهداف عملیاتی آقای احمدی‌نژاد در مسیر دستیابی به الگوی اسلامی - ایران پیشرفت ارزیابی می‌شود؟
23- اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در شهرستان و مناطق محروم نتوانسته است فقر و بیکاری را کاهش دهد؟
24- طرح استقبال بانک مرکزی که در زمستان سال گذشته در مجلس تصویب شد باهدف مدیریت کارآمد پول و سرمایه در بین اقشار فقیر و محروم طراحی‌شده بود و به معنای تقابل با برنامه‌های اقتصادی دولت نمی‌باشد؟
25- پایه امربه‌معروف و نهی از منکر، محبت است و اجرای طرح گشت ارشاد به ترویج روحیه محبت بین مردم کمک نموده است و باعث جذب عده زیادی به مفاهیم و ارزش‌های اسلامی‌شده است و اثر ضدتبلیغی آن ادعای نادرستی است؟
26- برخورد عوامل دادستانی و پلیس امنیت ناجا با کارکنان و روزنامه‌نگاران موسسه ایران، به دلیل برگزاری کنفرانس خبری آقای جوانفکر بوده و دلیل ادعاشده در رسانه‌های بیگانه از اساس کذب است؟
27- گروه فعال در انتخابات مجلس که با تابلوی حامیان دولت در استان‌ها فعالیت می‌کنند، مقبولیت لازم در میان عامه مردم ندارند؟
28- طراح اصلی واژه‌ جریان انحرافی رسانه شبه اصولگرا بودند و توصیه آقای هاشمی به اصولگرایان که در مصاحبه‌ آقای محسن هاشمی با روزنامه آرمان روابط عمومی به آن اشاره‌شده است، کاملاً بی‌تأثیر بوده است؟
29- با فضای اخلاقی و کاملاً مؤدبانه رسانه‌های شبه اصولگرا فضای گفت‌وگو و تفاهم در کشور ایجادشده است.
30- محارب خواندن تهیه‌کنندگان ویژه‌نامه خاتون توسط آقای علم الهدی کاملاً صحیح و بر اساس مطالب موهن این ویژه‌نامه می‌باشد؟
31-انتصاب مهندس علی‌اکبر محرابیان به‌عنوان دستیار ارشد رئیس‌جمهور نشان‌دهنده عزم جدی دولت برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مصوب هیئت دولت در استان‌ها در سال جهاد اقتصادی می‌باشد؟
32- مخالفت رئیس‌جمهور با برنامه کاهش جمعیت، کاملاً منطبق دیدگاه‌های مقام معظم رهبری می‌باشد؟
33- آیت‌الله مصباح در تاریخ 24 اردیبهشت سال جاری در مصاحبه با هفته نام شما (ارگان رسانه‌ای حزب موتلفه اسلامی) در کنار ارائه تحلیل امکان ظهور علی‌محمد باب دوم، نکته ظریفی در خصوص دولت و رئیس‌جمهور بیان داشتند (یک‌وقتی به برخی از دوستان نزدیکم گفتم که بیش از 90 درصد معتقدم که او سحر شده است! این وضعیت اصلاً طبیعی نیست. هیچ آدم عاقلی چنین کارهایی نمی‌کند، مگر آنکه اختیار از او سلب شده باشد.) با این تحلیل تا چه میزان موافقید؟
34- آقای جهرمی و خاوری توسط رسانه‌های شبه اصولگرا در جامعه به‌عنوان متهمان اصلی ارائه تسهیلات غیرقانونی در موضوع پرونده شرکت آریا (موسوم به تخلف 3000 میلیاردی) معرفی شدند و این رسانه‌ها مدعی شدند این افراد با رئیس‌جمهور و آقای مشایی در ارتباط بودند این موضوع تا چه میزان منطبق بر حقیقت است؟
35- در موضوع وجود جریان انحرافی اسناد قابل اتکایی وجود دارد که مردم از آن بی‌اطلاع هستند.
36- برخی افراد جداشده از دولت، مدعی دروغ‌گو بودن رئیس‌جمهور شدند و دراین‌باره مصاحبه‌های مفصلی با رسانه‌ها انجام دادند. چقدر با این ادعا موافقید؟
37- برخی از رسانه‌ها برای تقسیم‌بندی سیاسی مخالفین دولت از عنوان گروه تکفیری و یا اقتدارگرا استفاده می‌کنند. چقدر با منطبق بودن این عناوین با واقعیت موافقید؟
38- برخی از رسانه‌ها مدعی هستند که موضوع ورود دانشجویان به سفارت انگلستان توسط عده‌ای از افراد خاص برنامه‌ریزی‌شده بود. چقدر با این ادعا موافقید؟
39- برگزاری جشن نوروزی به‌عنوان یک راهبرد در دیپلماسی عمومی کشور موردحمایت جدی رئیس‌جمهور است، اما در سال جاری برخی از رسانه‌های مدعی اصولگرایی برگزاری جشن‌های نوروزی را توهین به انقلاب‌های منطقه و شهدای مظلوم این انقلاب‌ها دانستند. چقدر با این ادعا موافقید؟
40- در چند سال اخیر به مناسبت ماه‌های رمضان و محرم در رسانه ملی سریال‌های ویژه‌ای با محوریت معنویت ساخته می‌شود، الگوی ارائه‌شده در این رسانه موفق و هنرمندانه ارزیابی می‌شود؟

در ادامه سؤالات ارزیابی نقش رسانه‌های مؤثر در کشور می‌پردازد که با عالی خوب بد ضعیف می‌توانید پاسخ دهید.

1- در کدام سایت و یا روزنامه موضوع جهادی اقتصادی به‌عنوان یک راهبرد برجسته شده است؟
روزنامه کیهان - سایت خبری فارس - خبرگزاری ایسنا - روزنامه ایران - روزنامه جام جم
2- ادبیات تحلیل‌ها و اطلاعات منتشره در کدام‌یک از رسانه‌های زیر به اندیشه‌های آقای احمدی‌نژاد نزدیک‌تر است؟
روزنامه کیهان - سایت خبری رجا نیوز - سایت خبری برهان - روزنامه ایران -سایت امنیتی مشرق
3- مصاحبه و مقالات منتشره توسط کدام‌یک از افراد ذیل منطقی، استدلالی و تحلیلی و منطبق بر واقعیت می‌باشد؟
حسین شریعتمداری - احمد توکلی - یدالله جوانی - علیرضا زاکانی - علی‌اکبر جوانفکر

4- بودن یک روزنامه، صفحه‌آرایی زیبا و مناسب و استفاده از تیترهای جذاب و منطبق با حقیقت است. کدام‌یک از نشریات زیر در این زمینه موفق می‌دانید؟ (به‌طور نسبی)
روزنامه کیهان - روزنامه اطلاعات - روزنامه شرق - روزنامه ایران - روزنامه جوان
5- کدام‌یک از رسانه‌های زیر بر القاء جدایی دولت از رهبری و حاکمیت دوگانه در موضوعات فرهنگی و سیاست خارجی اصرار دارد؟
روزنامه کیهان - روزنامه اطلاعات - روزنامه جام جم - روزنامه ایران - روزنامه همشهری

وی در ادامه تصریح کرد: این سوالات که درچهار صفحه و از سوی تیم رسانه‌ای آقای جوانفکر و تیم وبلاگی حامی مشایی  تنظیم‌شده در میان نفرات توزیع شده بود.

موسوی همچنین در پایان تصریح کرد در  جریان برگزاری همایش ستاد امتدادمهر که در روز جمعه مورخ 25/10/88  در محل تالار وزارت کشور با مسئولین ستادهای احمدی‌نژاد برگزار شده بود طی طوماری و در حضور آقای زریبافان از آقای احمدی‌نژاد خواهش کردیم تا آقای مشایی را عزل کنند ولی ایشان هیچ اعتنایی نکرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • قاسم IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    5 5
    بابا اینها همان انجمن حجتیه سابقند که جلد عوض کرده اند .همین
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    1 4
    مشرق جان پس چی شد معجزه هزاره سوم که بخاطرش اینهمه یقه خودتان را جر میدادید؟ ومکروومکرالله والله خیرالماکرین
  • محمود IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    0 1
    چرا الان یادتون افتاده که اعتراف کنید
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    0 1
    لعنت بشیطان وشیطان پرستان منحرف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس