کد خبر 845539
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
مراکش

تیم ملی مراکش از چهار ستاره دورگه که امکان بازی برای تیم ملی هلند را داشتند، سود می برد.

به گزارش مشرق، نخستین حریف تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پیش رو یعنی تیم مراکش، در ترکیب خود از ستاره هایی بهره می برد که دورگه هستند و هرکدام می توانستند در تیم ملی هلند بازی کنند؛ اما حضور در مراکش را ترجیح دادند. نشریه  Voetbal International اخیرا در مقاله ای به معرفی این چهار نفر پرداخته که عبارتند از: کریم الاحمدی، حکیم زیاش و برادران آمرابات یعنی سفیان و نورالدین.

حکیم زیاش ۲۵ ساله که در تیم آژاکس بازی می کند و یکی از اصلی ترین عناصر این تیم است، به توانایی در زدن ضربات کاشته شهرت دارد. این فوتبالیست پس از اینکه تصمیم گرفت برای تیم ملی مراکش به میدان برود، در اکتبر سال ۲۰۱۵ نخستین بازی ملی خود را انجام داد. زیاش همچنین با نمایش های خیره کننده ای که مقابل حریفان قدرتمند آفریقایی از جمله ساحل عاج داشت، نقش پررنگی در صعود شیرهای اطلس به جام جهانی ۲۰۱۸ ایفا کرد.

نورالدین آمرابات، وینگر تیم لگانس اسپانیا، متولد ۳۱ مارس سال ۱۹۸۷ میلادی در کشور هلند است. نورالدین که سابقه حضور در تیم ملی جوانان هلند را دارد و امکان بازی برای بزرگسالان این کشور را هم داشت، در سال ۲۰۰۹ اعلام کرد که تصمیم گرفته برای مراکش بازی کند. او همچنین در تیم های مالاگا و واتفورد نیز بازی کرده است.

سفیان، برادر نورالدین هم در اکتبر سال ۲۰۱۷ یعنی همین چند ماه پیش بود که اعلام کرد مانند برادرش قصد بازی در تیم ملی مراکش را دارد. رنارد، سرمربی مراکش هم در همان بازی ابتدایی به تمجید از عملکرد خوب این بازیکن پرداخت. این بازیکن در سال ۲۰۱۰ در تیم زیر پانزده ساله های هلند بازی کرده بود اما در جام جهانی زیر هفده ساله های سال ۲۰۱۳ با پیراهن مراکش حضور یافت.

چهارمین بازیکن این جمع هم کریم الاحمدی است. این بازیکن ۳۳ ساله که در تیم فاینورد هلند توپ می زند، در سال ۲۰۰۵ در رقابت های جام جهانی جوانان که در کشور هلند برگزار شد، برای تیم ملی مراکش به میدان رفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس