کد خبر 845387
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
تالار عروسی

هزینه های عروسی یکی از مهمترین دغدغه ها برای عروس و داماد است.

همیشه زوج های جوان دغدغه ی برگزاری مراسم عروسی را دارند و از یک طرف هزینه ی عروسی را باید متناسب با موجودی خود تنظیم کنند تا به مشکل برنخورند . هزینه هایی مانند اجاره باغ عروسی , تشریفات عروسی , اجاره ماشین عروس , تزیین ماشین , تزیینات تالار , غذاها , دسرها , میوه ها و .. بنابراین مشخص است که هزینه های عروسی یکی از مهمترین دغدغه ها برای عروس و داماد است . ما به شما عواملی را در پایین بازگو می کنیم که باعث می شوند هزینه های عروسی سنگین تر شود با رعایت این نکات می توانید تا حدودی در هزینه های عروسی خود صرفه جویی کنید .

دلایل افزایش هزینه ی عروسی

تعداد و لیست دقیق مهمانان در تالار عروسی

مهمترین مسئله برای تععین هزینه ی عروسی تعداد مهمانان است . بایستی در انتخاب لیست مهمان ها به این نکته توجه کنید که اقوام نزدیک را ابتدا در اولویت قرار دهید و افرادی که خیلی دور هستند را در اولویت بعدی قرار دهید تا در تعداد مهمان هایتان صرفه جویی کنید . در باغ تالار عروسی و تالار عروسی تعداد مهمان ها بایستی از قبل تهیه شده باشد تا در تعیین هزینه ها به هیچ مشکلی برنخورید . زیرا بر اساس تعداد مهمان ها میوه و شیرینی سرو می شود بنابراین باید به این نکته توجه کنید که لیست مهمان هایتان دقیق باشد و مهمتر از همه آن که سعی کنید از شلوغی بیش از حد در تالار عروسی جلوگیری کنید تا مراسمتان به زیبایی هر چه تمام تر برگزار شود .

گل آرایی سالن و گل های مراسم عروسی

گل آراییی سالن عروسی جز گران ترین اقلام های عروسی است باید در گل آرایی به بودجه تان توجه کنید و این را در نظر داشته باشید که نیازی نیست که کل سالن عروسی و تالار را گل کنید کافیست با طراح صحبت کنید و در جاهایی که نیاز نیست گل گزاشته نشود معمولا گل آرایی را در قسمت هایی که بیشتر مورد توجه است انجام می دند و در قسمت های دیگر می توان به جای گل شمع گذاشت .

انواع دسر

انتخاب انواع دسر یکی دیگر از هزینه های عروسی است که نباید هزینه ی زیادی را خرج آن کنید . دقت کنید دسری را انتخاب کنید که هم شکل ظاهری مناسبی داشته باشد و هم تقریبا مطابق با سلیقه ی تمام مهمانان باشد . می توانید از قبل دسرها را از منو انتخاب کنید .

انتخاب کارت عروسی  مناسب

کارت های عروسی الکترونیکی که جدید هستند هزینه بر هستند . بهتر است کارتی را برای خدمات مجالس انتخاب کنید که هم هزینه ی کمتری داشته باشد و هم در عین سادگی شیک باشد . و در صورت دلخواه می توانید کارت عروسیتان را خودتان طراحی کنید .

کیک برای مراسم عروسی

نیازی نیست که  کیک های چند طبقه با خامه های مختلف سفارش دهید می توانید به جای خامه , پودر قهوه و انواع مغزها و شکر از گل های طبیعی برای تزین روی کیک استفاده کنید که هم شکل ظاهری مناسبی به کیک می دهد و هم در هزینه ی آن صرفه جویی می شود .

حمل و نقل

برای اطرافیان و مهمانان حاضر در تشریفات عروسی زیاد مهم نیست که مدل ماشین شما چیست می توانید مدل ماشینتان را متوسط انتخاب کنید . می توانید قبل از عروسی با شرکت های مختلف حمل و نقل مشورت کنید .

*این خبر صرفا جنبه تبلیغاتی دارد*

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
    1 0
    چقدر یک دختر باید احمق باشه که تو این گرونی به همسرش برای برند بودن وسایل یا عروسی مجلل و مهمان زیاد یا عروسی پرحرج پدر مادرش افتخار کنه. زندگی پول پرستی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس