کد خبر 844594
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
نیکو کواچ

سرمربی پیشین بایرن مونیخ معتقد است نیکو کواچ توانایی هدایت بایرن مونیخ بعد از رفتن یوپ هاینکس را دارد.

به‌ گزارش ‌مشرق، سران باشگاه بایرن مونیخ یوپ هاینکس، سرمربی پیشین این تیم را به عنوان جانشین موقت کارلو آنچلوتی تا پایان فصل انتخاب کردند تا این مربی سکان هدایت بایرن مونیخ را تا پایان رقابت‌های فصل جاری بر عهده بگیرد.

اوتمار هیتسفیلد درباره سرمربی بایرن مونیخ در سال آینده گفت: من فکر می‌کنم نیکو کواچ در حال حاضر بهترین گزینه برای هدایت بایرن مونیخ در فصل آینده است. او در جام جهانی برزیل با کرواسی عملکرد خوبی نشان داد و من فکر کنم مربیان کروات راحت‌تر با فشارها کنار بیایند و بهترین گزینه از نظر من برای هدایت بایرن مونیخ در فصل بعد کواچ است.

این در حالی است که سرمربی بایرن مونیخ هنوز درباره آینده خود در این تیم اظهارنظر نکرده است. یوپ هاینکس سرمربی ۷۲ ساله بایرن مونیخ درباره حضور خود در این تیم گفت: من هیچ مشکلی درباره سن خودم ندارم و کارم را به خوبی در تیم جلو می‌برم. انگیزه و جاه طلبی‌های زیادی برای کار در بایرن مونیخ دارم و می‌خواهم بار دیگر خودم را در این تیم اثبات کنم. 

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده است که از توماس توخل نیز به عنوان سرمربی بایرن مونیخ در فصل آینده نام برده شده است ولی به نظر تا زمانی که تکلیف بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان مشخص نشود، سرمربی این تیم نیز مشخص نمی‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس