کد خبر 843028
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
بایرن

بایرن مونیخ موفق شد در شبی که در نیمه اول فوق العاده بازی کرد، با 6 گل دورتموند را شکست دهد.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ موفق شد با ارائه یک نمایش مقتدرانه، با 6 گل دورتموند را مغلوب کرده تا در آستانه فتح ششمین بوندسلیگای متوالی قرار گیرد.

بایرن از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 5 و روی پاس مولر، لواندوفسکی در موقعیتی مشکوک به آفساید موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

شاگردان هاینکس برای زدن گل دوم خیلی صبر نکردند و 9 دقیقه بعد و روی ارسال آلابا، این خامس بود که با ضربه ای دقیق زننده گل دوم لقب گرفت.

طوفان بایرن در خانه ادامه یافت و در دقیقه 22، این بار خامس با پاس دیدنی مولر را در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد تا گلزن آلمانی با ضربه ای زیبا گل سوم را وارد دروازه بورکی کند.

در ادامه و بعد از دریافت 3 گل، جریان بازی آرام شد و بازیکنان بهت زده دورتموند توانی برای خلق موقعیت نداشتند.

اما بایرن بی رحم در دقیقه 43 و روی حرکت دیدنی ریبری و شلوغی دهانه دروازه، روی اشتباه مدافعان دورتموند به گل پنجم هم دست یافت.

این پایان کار نبود و در لحظات تلف شده، این بار ریبری روی پاس دیدنی خامس تک به تک شد و با ضربه ای دقیق باعث شد نیمه اول با برتری 0-5 بایرن مونیخ به اتمام برسد.

در نیمه جریان بازی بسیار آرام شد و نه دورتموند می توانست روی دروازه بایرن خلق موقعیت کند و نه میزبان تمایلی به حمله کردن داشت. اولین فرصت در دقیقه 60 برای باواریایی ها ایجاد شد اما ضربه روبن توسط بورکی مهار شد.

دقایقی بعد گوتزه اولین فرصت مهم دورتموند را خلق کرد اما ضربه او از مرکز محوطه راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 81 فیلیپ به داخل محوطه بایرن نفوذ کرد اما ضربه این بازیکن توسط اولرایش مهار شد.

در دقیقه 87 بایرن موفق شد با ضربه لواندوفسکی در دهانه دروازه به گل ششم هم دست یابد تا نهایتا با 6 گل دورتموند را مغلوب کند.

بایرن: اولرایش- هوملس- آلابا- بواتنگ- رافینیا- مارتینز- خامس- ریبری- مولر- لواندوفسکی- روبن

دورتموند: بورکی- سوکراتیس- آکانجی- اشملزر- پیسچک- داهود- کاسترو- گوتزه- شورله- پولیسیچ- باتشوایی

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس