استقلال العین روزبه چشمی

برنامه دیدارهای بعدی تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به گونه ای است که حتما یکی از دو دیدارش را در استادیوم آزادی برگزار می کند.

سرویس ورزش مشرق – مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پایان هفته دوم دور برگشت تا حدود زیادی چهره تیم های صعود کننده به دور یک هشتم نهایی این مسابقات را نمایان ساخت. با این تفاوت که غیر از تیم الدحیل قطر که با اختلاف در صدر گروه B ایستاده است سایر تیم ها یا هنوز صعودشان را مسجل نکرده اند و یا در تثبیت جایگاه اولی و دومی شان باید منتظر دیدارهای هفته آخر دور برگشت بنشینند.

بر اساس این گزارش، در این بین تیم استقلال در گروه D که باید با یکی از دو تیم اول یا دوم گروه B دیدار کند برای اینکه به تیم خوب الدحیل برخورد نکند باید حتما دیدار هفته آخر خود برابر الهلال را با برد پشت سر بگذارد و یا در صورت تساوی یا شکست، منتظر نتیجه بازی الریان و العین امارات بنشیند.

نکته حائز اهمیت در این باره، فارغ از حالت های مختلفی که ممکن است در نتایج دیدارهای پایانی گروه D رقم بخورد، موضوع برگزاری بازی استقلال در تهران است. با توجه به اینکه در گروه B نماینده ای از کشور عربستان حضور ندارد استقلالی ها که قطعا صعود می کنند، دغدغه ای بابت موضوع بازی در کشور ثالث ندارند. ضمن اینکه اگر از گروه B ذوب آهن به مرحله بعد برسد استقلال می تواند هم در تهران و هم در اصفهان از حمایت همه جانبه هوادارانش مقابل نماینده استان اصفهان بهره ببرد.

به گزارش مشرق، اما در گروه C که پرسپولیس در آن قرار گرفته این تیم در دیدار آخر رودرروی السد 12 امتیازی به میدان می رود و در صورت شکست دادن این تیم قطری می تواند به عنوان تیم اول منتظر دیدار با نماینده دوم گروه A بنشیند. بازی های گروه پرسپولیس روز دوشنبه 27 فروردین برگزار می شود و دیدارهای گروه مقابل، سه شنبه 28 ماه جاری. جایی که الاهلی عربستان و الجزیره امارات برای صدرنشینی خواهند جنگید.

الجزیره 8 و الاهلی 11 امتیازی است و یک تساوی نماینده عربستانی را صدرنشین باقی نگه می دارد. در حالی که برد یک بر صفر الجزیره می تواند سند صدرنشینی این تیم را امضا کند. دیدار رفت دو تیم در عربستان با نتیجه 1-2 به سود الاهلی تمام شده و نتیجه این بازی نقشی تعیین کننده برای برگزاری دیدار بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

قطعا رویارویی پرسپولیس با الاهلی بدترین حالت ممکن برای شاگردان برانکو خواهد بود که یک 90 دقیقه حساس را به عنوان میزبان بالاجبار بیرون از خانه برگزار کنند. هرچند که فصل قبل لیگ قهرمانان پرسپولیس در یک چهارم نهایی با همین شرایط رودرروی الاهلی ایستاد و در دو بازی رفت و برگشت(2-2 و 1-3) مجموعا با نتیجه 3-5 در کشور ثالث این تیم را حذف کرد و خاطره خوشی از رویارویی با این تیم دارد. اما خاطره تلخ حذف مقابل الهلال هم حاصل آخرین رویارویی سرخپوشان با یک تیم سعودی در کشور ثالث است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
    6 3
    کشور ثالث رو ترکنستان یا اوزبکستان قرار دهید
  • اسد IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
    4 3
    باتوجه به بازی رفت استقلال2-2 العین بن یعقوب استقلال برای صدرنشینی فقط یک مساوی نیاز داره العین بن یعقوب الان 7امتیازی واستقلال9امتیازداره درضمن الکی جوسازی نکن چون استقلال بازی اخررا می بره معلومه نقی ازیه چیزی نارحته که جوسازی می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس