کد خبر 843585
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
فرشید اسماعیلی

بهترین پاسور آسیا نامی آشنا برای ماست. شماره ۸ استقلال که تا این‌جای بازی‌ها این عنوان را به یک ایرانی اختصاص داده است.

به گزارش مشرق، بعضی از اتفاقات در استقلال به یک قانون تبدیل شده‌اند. قوانینی که مدت‌هاست تغییری در آن ایجاد نشده است. مثل تکیه برجناح راست‏‏، بدشانسی‌های شماره ۷ بعد از فرهاد مجیدی و البته درخشش شماره ۸! شماره ۸ ها قرار است نقش ویژه‌ای در استقلال داشته باشند. قرار نیست یک بازیکن ساده و معمولی باشند. طراحی و بازیسازی می‌کنند. کاری که زمانی مجتبی جباری انجام می‌داد و حالا شماره ۸ دیگری این کار را انجام می‌دهد.

فرشید اسماعیلی، بازیکنی که با پاس گل دیروز با ۴ پاس خود نامش را در صدر بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا قرار داد. او در بازی رفت با العین دوپاس گل داد‏، در بازی برگشت یک پنالتی گرفت و مقابل الریان قطر تعداد پاس‌هایش را به عدد ۴ رساند تا با پاس‌گل‌هایش در لیگ برتر برابری کند. یعنی اسماعیلی در مجموع لیگ برتر و آسیا ۸ گل برای استقلال ساخته است که با توجه به دقایق بازی این بازیکن آمار بسیار قابل قبولی است. او جای ثابتی در ترکیب استقلال ندارد‏، درست مانند مهاجمی که بسیار با اسماعیلی هماهنگ است، جابر انصاری. انصاری و اسماعیلی بعد از علیپور و امیری با ۴ گل خطرناک‌ترین زوج‌ لیگ برتر بوده‌اند که با همکاری همدیگر سه گل به ثمررساندند. دو بازیکنی که احتمالا به واسطه هم‌تیمی بودن در فجرسپاسی هماهنگی بسیار خوبی با همدیگر دارند و نحوه بازی همدیگر را به خوبی می‌شناسند.

اسماعیلی با این آمار شاید بتواند فاصله‌اش را با نیمکت‌ بیشتر کرده و به یکی از گزینه‌های همیشگی شفر تبدیل شود و مهندسی باشد برای آبی‌ها با شماره محبوب ۸. بازیکنی که جز معدود بازیکنانی است که با وجود راست‌پا بودن توانایی بازی با پای چپ را هم به خوبی دارد و تعدادی از پاس‌هایش را با پای چپ ارسال کرده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
    5 3
    درچه نوع پاس هایی تبحرداره ؟ اودرذهنهامثل پستهاش لیز وفراره یعنی مربیان هنوزتصمیمی برای اونگرفته اند درچنین مواقعی یک مربی خلاق میتواند اورا درجایی بکاربگیره که قبلا کسی بهش فکرنکرده ! مثلامهدی کیا اگرتوسط مایلی کهن به پست جدیدوهمیشگیش برده نمیشد شاید او همان زمان باعملکردش ازفوتبال محوشده بودامااستعداداو باخلاقیت یک مربی وسواس ودقیق شکوفه داد مثل مادرگلهادربرابرچین بعدهااوگفت هرگزبه این پست فکرنکرده بود !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس