کد خبر 843339
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
محمد ایمانی

باز هم قافیه شعر افراطیون تنگ آمده است. تاج زاده ها اگر سر سوزنی انصاف و شرافت و صداقت داشتند، حتما باید از خجالت آب می شدند و عذر تقصیر می آوردند.

به گزارش مشرق، «محمد ایمانی» در انتقاد از موضع طلبکارانه اصلاح طلبان و عدم پذیرش مسوولیت تصمیمات خود طی پستی در تلگرام نوشت:

 چرا برخی مدعیان اصلاح طلبی در ماه های اخیر، مواضع رادیکال و ساختار شکنانه می گیرند؟ این پرسش در طول ۲۰ سال گذشته که چپ های سوپر راست شده، ادعای اصلاح طلبی کرده اند، همواره یک پاسخ مشترک داشته است: ناکارآمدی مدیریتی این طیف و ناراضی و شاکی شدن مردم. این طیف هر گاه مدیریت اجرایی را در اختیار گرفته اند، عیار کفایت و کارآمدی نداشته شان -با وجود ادعا و لاف های گزاف- آشکار شده است.

در چنین موقعیت هایی، یا باید سرشان را از شرمندگی پایین می انداختند و عذرخواهی و استعفا می نمودند. و یا اینکه "بچه پر رو بازی"! در می آوردند و با گستاخی و به اشتباه انداختن مردم، از پاسخگویی شانه خالی می کردند. آنها نوعا، رویکرد دوم را ترجیح داده و همواره پس از یک دوره نمایش بی عرضگی، به مسئله سازی و ساختار شکنی و فرافکنی مسئولیت متوسل شده اند.

آخرین نمونه، سرنوشت پروژه بزک شیطان بزرگ و شریک قابل اعتماد ساختن از آمریکا با ادعای برد_برد و رفع تحریم ها و رونق اقتصادی بود. اکنون در حالی که بخش اعظم دستاورد برنامه هسته ای را بر باد داده اند، دشمن در حال بدعهدی و تشدید تحریم هاست؛ قدرت خرید مردم و ارزش پول ملی به جای اینکه افزایش یابد، رو به کاهش گذاشته و دلار ۳۳۰۰ تومانی به ۵۲۰۰ تومان رسیده است. شرکت ها و کارخانه ها نیز سخت ترین وضعیت رکود را تجربه می کنند.

باز هم قافیه شعر افراطیون تنگ آمده است. تاج زاده ها اگر سر سوزنی انصاف و شرافت و صداقت داشتند، حتما باید از خجالت آب می شدند و عذر تقصیر می آوردند. اما چون به دغلبازی و  لا ابالی زیستن معتاد شده اند، به ناچار دم از لزوم برجام های تازه می زنند و مدعی بی اختیاری دولت می شوند. آیا به کلاهبرداری که چک های قبلی اش بارها بلا محل و بی پشتوانه از آب در آمده و برگشت خورده، اعتماد می کنند و وعده و چک جدید  را می پذیرند یا به او می گویند اول برو چک های برگشتی ات را پاس کن؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • محمد IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
    در کشوری مثل چین چنین خاءنانی را اعدام می کنند. در کشور ما به آنها می گویند روشنفکر دلسوز اصلاح طلب. و آن است چین و این است ایران تضعیف شده. خلایق هر چه لایق
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
      29 5
      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
      5 0
      مشکل این هست در ایران تا یه خورده سخت میگیرن و می خوان چند نفر رو اعدام یا دستگیر کنن دوستان اصلاح طلب به بهانه نبود آزادی فضا رو امنیتی جلوه میدن
    • امیر IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
      2 1
      در کشور ما میرن مکان متبرکه برای بست نشینی
  • داود IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
    20 64
    از مشرق غیر از این چه انتظاری است. ادب و نزاکت در کلام انتقادی هم خوب است که رعایت شود. در 8 سال آقای احمدی نژآد چه دسته کلی به سر این کشور زدید. ظاهراً همه چیز را فراموش کردید. دلار از چه زمانی به این قیمت رسید. تورم از چه زمانی مردم را در تنگنا قرار داده. خوب است کسی می خواهد انتقاد کند با انصاف باشد. البته قصد طرفداری از این دولت هم ندارم چون مشکلات و نواقص خود را هم دارد ولی ....
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
      50 15
      و ظاهرا هم فراموش کردید که گفتید اگه فلانی رای بیاره دلار بالای 5000 میشه و .... اگه فلانی رای بیاره جنگ راه میندازه. دلار بالای 5000 که رفت ، برجام که نابود شد و تا نقض و نابودی فاحشش خیلی مانده. موندم این 3 سال باقی مانده چه بلاهایی قراره سرمون بیاد.
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
      3 6
      با این طرز فکر اگر دولت بعدی مخالف این دولت بود و همین بهانه ها را برای سوالات مردم بیاورد خود تو چه چیزی بهش میگی ؟
    • IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
      13 3
      سال اخر رفت بالا الان برا چی انقدر رفته بالا؟ تحریم شدیم جدیدا؟ مگه قرارنبود تحریم برداشته شه؟ چرا نیومد پایین؟
    • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
      16 0
      از همون ادب و نزاکتی که آقای روحانی و وزراش به کار میبرند !!!!!!!!! دیگ به دیگ میگه روت سیاه
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
      9 0
      با این اصلاح طلبان بی سواد بحث نکنید اینها حتی خبر ندارن دلار در دهه هفتاد در عرض ده سال از 100 شد 800 و 800 درصد رشد کرده بود آنهم بدون هسته ای و موشکی!!!..
  • ناشناس IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
    5 56
    کاش رییسی انتخاب میشد تا تحریمها بیشتر و تا حالا سقوط کرده بودید
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
      16 1
      مشکل شما اصلاح طلبان این هست که بی سواد محض هستید و طوطی وار حرف های اسراییل و عربستان رو تقلید و تکرار می کنید وقتی دلار فقط در دهه هفتاد از 100 شده 800 بدون هسته ای و موشکی یعنی هسته ای و موشکی و..بهانه ای بیش نبود هم برای تحریم ها هم چسبودن اونها به علت بالا رفتن دلار
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
      1 2
      جواب ابلهان خاموشی است...
  • علی اکبر AE ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
    21 8
    روز قیامت ، همین یک جمله برای بی آبرویی و سیاه رویی و بی شرفی اصلاح طلب ها کافیه که نتانیاهو نجس حرامزاده در ستایش چپگراها گفت : اصلاح طلب ها ، سرمایه های ما در ایران هستند ...
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
    3 7
    زنده باد اصلاحات
  • مهدی IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
    0 2
    همینکه مشرق و سایر رسانه های همسو نظرهای مخالف رو سانسور میکنن خود گویای واقعیتهاست. همانطور که اصلاح طلبها نیز نظرات مخالف را برنمی تابند. حکایت دو روی یک سکه ی سیاه
  • رضا IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
    1 0
    اگر مردم بصیر و ولایتمدار یه 9 دی دیگه راه بندازن و تکلیف موس موس کردن مسئولان جلوی کدخدا رو یکسره کنن، طومار این روشنفکرنماها برای مدت مدیدی بسته میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس