کد خبر 843158
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
پلیس امریکا

آمریکایی‌ها در اعتراض به شلیک پلیس از پشت به یک جوان سیاهپوست ۲۲ ساله که منجر به مرگ او شد، این رویداد را بحران ملی توصیف کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فرانس بیست و چهار، پس از افشای حقایق درباره نتایج کالبد شکافی «استیفن کلارک»، جوان ۲۲ ساله سیاهپوست غیر مسلح، که روز دوشنبه به دست دو نیروی پلیس شهر ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیای آمریکا کشته شد، خشم مردم این کشور فروکش نمی‌کند و معترضان خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، این رویداد را بحران ملی خواندند.

بیشتر بخوانید:

چرا کشتار فلوریدا تهدید ضد امنیت ملی محسوب نشد؟ + تصاویر

تظاهرات در اعتراض به کشته شدن استیفن کلارک روز گذشته نیز در ساکرامنتو برگزار و اعتراضات وارد دومین روز پیاپی شد. نتایج کالبد شکافی از جسد نشان می‌دهد پلیس آمریکا از پشت سر، این جوان سیاهپوست را گلوله باران کرده است.

در واقع بر اساس نتایج کالبد شکافی، نیروهای پلیس هشت بار به سمت کلارک شلیک کرده اند و وی ۶ بار از پشت، هدف اصابت گلوله قرار گرفته و این خلاف گفته‌های پلیس است. گروهی موسوم به «جان سیاهپوستان اهمیت دارد» خواستار رسیدگی به این پرونده و دادخواهی برای این جوان سیاهپوست شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
    1 0
    اگه کل دنیارو هم به هم بریزن دولتشون دست از حمایت از پلیس بر نمیداره.بعضی ها هم باید یاد بگیرن این موارد رو.که یه بی سروپا به خودش اجازه نده با اتوبوس ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس