کد خبر 843018
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
مهدی محمدی نمایه

اگر توافق با سعودی مشکل دنیای اسلام و مقاومت را حل می کرد، الان ایران در ۲ کیلومتری سرزمین های اشغالی نبود.

به گزارش مشرق، «مهدی محمدی» در کانال تلگرامی خود به کشتار فلسطینیان در جمعه خونین اشاره کرد و نوشت:

کشتار فلسطینیان جلوی چشم امت اسلامی نخستین بار نیست اما جزو خون بار ترین آنهاست. اینها را باید مقدمه ای دانست برای امر بزرگ تری که در پیش است. عربستان فلسطین را پیش فروش کرده و روابط صدامک سعودی با صهیونست ها علنی شده.

دور نیست که به همین زودی ها نغمه منتفی شدن کامل مسئله فلسطین از سوی اعراب وابسته به سعودی ساز شود. پس پرده طرح هایی تدوین شده و به زعم خود می خواهند "ایده مقاومت" را از درون جهان اسلام منتفی کنند.

همه اینها به این سبب است که صهیونیست ها حس می کنند ایران و مقاومت به طرز بی سابقه ای جلو آمده اند. و از آن سو، کودک جاهلی در سعودی سرکار آمده که از حماقت او بیشترین بهره را باید برد. منتها ترامپ و نتانیاهو خوب است یک نکته را به یاد داشته باشند. اگر توافق با سعودی مشکل دنیای اسلام و مقاومت را حل می کرد، الان ایران در ۲ کیلومتری سرزمین های اشغالی نبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
    24 0
    اینا درست والله کشته شدن 17 نفر چندان هم در مقابل جنایتهای ترکیه در عفرین..ویا ارتش آزاد خونبارترین نیست...کافی است در آپارات جستجو کنید...
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
    25 6
    مگر تو این همه سال کاری مانده که این ظالمان دوران انجام نداده باشن برضد جمهوری اسلامی که به شکر خدا همیشه شکست خوردن و همیشه درمانده شدند و بعد از این هم به همین صورت خواهد بود وانشاالله دو کیلومتر به یک فرمان به صفر خواهدرسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس