کد خبر 842696
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
ناصر ابوشریف

تعداد فلسطینیان در زمان حاضر مساوی با تعداد صهیونیست‌ها در داخل سرزمین فلسطین هست، ولی یک شکست دیگری برای رژیم صهیونیستی هست...

به گزارش مشرق، شیخ «ناصر ابو شریف» نماینده فعلی جنبش جهاد اسلامی در ایران، در پاسخ به این سوال که ترکیب جمعیتی حال حاضر در سرزمین‌های اشغالی چگونه است، گفت:

تعداد فلسطینیان در زمان حاضر مساوی با تعداد صهیونیست‌ها در داخل سرزمین فلسطین هست، ولی یک شکست دیگری برای رژیم صهیونیستی هست، همان طور که گفتم رژیم صهیونیستی سیاست‌های مهاجرتی بسیار گسترده‌ای را انجام داد، ولی شکست خورد این سیاست‌ها در زمان اعلامیه بالفور تا زمان حاضر ادامه داشته است.

تعداد فلسطینی‌ها در فلسطین در سال ۲۰۱۸ حدود شش و نیم میلیون نفر هست و حدود هفت و نیم میلیون نفر فلسطینی خارج از فلسطین در کشورهای مختلف جهان هستند که حدودا ۱۴ میلیون نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید

جوانی که صدها نظامی صهیونیست را به دردسر انداخت +عکس و فیلم

پراکندگی شش و نیم میلیون فلسطینی در فلسطین نیز به این نحو است که ۳ میلیون نفر فلسطینی در کرانه باختری و ۲ میلیون نفر فلسطینی در غزه ساکن هستند و حدود ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار فلسطینی نیز داخل سرزمین‌های اشغالی هستند و شناسنامه اسرائیلی دارند. یهودی‌های فلسطینی واقعی فقط یک تعداد کمی در نابلس هستند بقیه یهودی صهیونیست هستند. علاوه بر این حدود شش و نیم میلیون صهیونیستی نیز در فلسطین ساکن هستند.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص وضعیت مهاجرت صهیونیست‌ها به سرزمین‌های اشغالی نیز گفت: تعداد مهاجرت صهیونیست که هر ساله به فلسطین می‌آیند بین ۲۸ هزار تا ۳۰ هزار نفر است که از خارج از فلسطین می‌آیند. اما یک مسئله‌ای که هست باعث شده تعداد یهودی‌ها زیاد نشوند اولا زاد و ولد زیاد فلسطینی هاست که باعث برتری جمعیتی فلسطینی‌ها شده است، موضوع دوم مهاجرت معکوس است، یعنی صهیونیست‌ها هر ساله مهاجرت به کشورهای خارجی دارند. این‌ها همان طور که گفتم مهاجرت معکوس هست این افراد شناسنامه دارند شناسنامه اسرائیلی دارند، ولی در خارج از اسرائیل زندگی می‌کنند الان ۷۰۰ هزار نفر اسرائیلی که شناسنامه اسرائیلی دارند، اما در امریکا و اروپا و کانادا و بقیه کشورهای جهان زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

افشای طرح اسرائیل برای تشکیل «کشور واحد» +عکس

ناصر ابو شریف همچنین در ادامه گفتگوی خود با خبرنگاران به بیان 10 دلیلی که پایان رژیم صهیونیستی را در آینده نزدیک خبر می‌دهند پرداخت و گفت:

اولین موضوع وجود مردم فلسطین هستند که اجازه نمی‌دهند و موجودیت این رژیم را به رسمیت نمی­‌شناسند.


نکته دوم: محیط پیرامون عربی اسلامی است که دور اسرائیل را فراگرفته ودور اسرائیل هست و هیچ نوع دشمن خارجی و جسم ناهمگون خارجی را نمی‌پذیرد.


مسئله سوم وعده الهی است. در قرآن کریم و در سوره اسرا که ۱۴۰۰ سال پیش این مسئله بیان شده با تمام این آیات قرآنی ثابت شده نابودی اسرائیل حتمی است و این رژیم نابود خواهد شد.


نکته سوم: راست گرایان صهیونیست هستند راست گرایان اسرائیل به خاطر تندرویی‌هایی که داشتند و به خاطر آن سیاست‌های غلطی که داشتند حتما در نهایت با محیط خودشان درگیر خواهند شد و در نهایت این رژیم را به طرف نابودی خواهد رفت. به همین دلیل شما شاهد هستید مثلا از سال ۱۹۸۲ میلادی تاکنون رژیم صهیونیستی تا الان پیروزی نداشته است در انتفاضه اول شکست خورد در انتفاضه دوم شکست خورد در جنگ جنوب لبنان با شکست مواجه شد سال ۲۰۰۶ میلادی در سال ۲۰۰۸ میلادی در سال ۲۰۱۴ میلادی در تمام این‌ها با شکست مواجه شد این به رغم تمام حمایت‌های کشورهای منطقه و کشورهای جهان از رژیم صهیونیستی بود، ولی در عین حال در تمام این جنگ‌ها شکست خورد.


نکته چهارم: شاید مهم باشد نتانیاهو چند ماه قبل در یک مراسمی ابراز امیدواری کرد که رژیم اسرائیل لااقل بتواند بیشتر از دولت حشمونی‌ها دوام بیاورد. دولت حشمونی‌ها در قرن اول میلادی تاسیس شد یهودی بود و ۸۰ سال دوام آورد نتانیاهو در آن مراسم ابراز امیدواری کرد که رژیم فعلی اسرائیل صد سال دوام بیاورد یعنی ۲۰ سال بیشتر از ۸۰ سال حکومت حشمونی‌ها؛ و این نکته نشان دهنده ترس بسیار زیاد نتانیاهو نسبت به وضعیت و آینده رژیم صهیونیستی است.


نکته پنجم: هم چنین کسینجر که یکی از نامدارترین سیاستمداران امریکاست در سال ۲۰۱۲ میلادی یک سخنانی داشت و گفت: پس از ده سال دیگر چیزی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت که حساب کنید آقای کسینجر که خودش توطئه پرداز بود و نظریه‌های توطئه را می‌داد و بسیار سعی کرد که از رژیم صهیونیستی حمایت کند ده‌ها معاهده بین امریکا و اسرایل در زمان ایشان به نفع اسرائیل و برای باقی ماندن اسرائیل امضا شد خود ایشان گفتند که این رژیم ده سال دیگر بیشتر دوام نمی‌آورد یعنی اگر بخواهیم حساب کنیم از سال ۲۰۱۲ میلادی تا آن سالی که ایشان گفتند ده سال ۲۰۲۲ میلادی می‌شود و پیش بینی کردند که سال ۲۰۲۲ میلادی چیزی به نام اسرائیل نخواهد بود.


نکته ششم: موضوع دیگر بحث‌های قرآنی است در بحث‌های قرآنی براساس آن ارقامی که به صورت یعنی اعجاز قرآنی درآورده شده که نمی‌خواهیم زیاد واردش شویم رقم ۷۶ سال برای عمر رژیم صهیونیستی در نظر گرفته شده یعنی دوباره همان حرفی می‌شود که مطابق با حرف کسینجر است یعنی ۲۰۲۲ رژیم اسرائیل را به پایان می‌رسد. البته من نمی‌گویم که این مسئله کاملا صحیح است، ولی از لحاظ اعجاز قرآن و براساس پژوهش‌های قرآنی عمر این رژیم ۲۰۲۲ ان شالله به پایان خواهد رسید.


نکته هفتم: مولفه دیگری که باید بگویم اتفاقی افتاد که به نفع فلسطینی‌ها بود مثلا ۱۹۸۲ اسرائیل وارد لبنان شد که سازمان آزادی بخش فلسطین و گروه‌های مقاومت لبنان را نابود کند، اما چه شد؟ حزب الله خلق شد که به دشمن شماره یک و استراتژیک اسرائیل تبدیل شده است.


نکته هشتم: در سوریه توطئه کردند اسرائیلی‌ها خواستند نابودش کنند، اما الان خود اسرائیلی‌ها از یک حزب الله جدید در جنوب سوریه می‌ترسند.


نکته نهم: تکفیری‌ها را ایجاد کردند و چه قدر هم پول خرج کردند، اما خود این تکفیری‌ها آرام آرام ضد اسرائیل می‌شوند که یک مدت قبل یکی از گروه‌های تکفیری بیانیه صادر و اعلام کرد که اسرائیل را قبول ندارد و سیاست‌های اسرائیل کاملا بد هست و از این به بعد دشمنش اسرائیل خواهد بود.


نکته دهم: موضوع دیگر این نظام‌های مستبد عربی هستند این نظام‌های مستبد عربی دوام نخواهند آورد و در نهایت نابود خواهند شد، این‌ها مشروعیت مردمی ندارند چرا که تمام هم و غم شان این است که از طریق امریکا و اسرائیل خودشان حمایت کنند اگر این‌ها مشروعیت داشتند از لحاظ مردمی نیازی نبود از امریکا و اسرائیل کمک بخواهند که خودشان را حفظ کنند با این مولفه‌هایی که گفتم ما همچنان قوی هستیم البته آن‌ها هم قدرت دارند اسرائیل و امریکا قدرت دارند این درست است، ولی قدرت این‌ها محدود است و آرام آرام کمتر می‌شود و عقب گرد دارند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
    19 1
    آینده از ان حزب الله است . امام راحل ره
  • انا عمار IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    ای مردم فلسطین ، از خاک و سرزمین خود تا آخرین قطره خون دفاع کنید چرا که اگر خاک نداشته باشید تبعه کشورهای دیگر شدن فقط ذلت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس