کد خبر 842678
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
متیس

وزیر دفاع آمریکا در اولین دیدارش با مشاور امنیت ملی جدید آمریکا به شوخی او را «شیطان مجسم» خطاب کرد.

به گزارش مشرق، «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا روز پنج‌شنبه برای اولین بار با «جان بولتون» که از ماه آینده به عنوان مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا مشغول به فعالیت می‌شود، دیدار کرد.

متیس  هنگام استقبال از او در اشاره تلویحی به گزارش‌های متعدد منتشر شده درباره مواضع جنگ‌طلبانه بولتون، به شوخی به وی گفت: «ممنون که آمدی. شنیده‌ام که تو شیطان مجسم هستی. منتظر دیدنت بودم.»

بیشتر بخوانید:

متیس: مطمئن نیستم بتوانم با بولتون همکاری کنم

جان بولتون گربه‌ای است که ادای پلنگ درمی‌آورد!

بولتون جنگ دیگری در خاورمیانه به راه می‌اندازد؟

متیس دیروز هم گفته بود تاکنون دیداری با بولتون نداشته و او را نمی‌شناسد، اما تصور می‌کند که می‌تواند با او کار کند. وی گفته بود: «قرار است با هم دیدار کنیم. آماده کار کردن با او هستم و هیچ ملاحظه یا نگرانی‌ای ندارم. آخرین باری که چک کردم، او آمریکایی بود و من هم می‌توانم با آمریکایی‌ها کار کنم. خوب؟ من کوچکترین نگرانی‌ای در این مورد ندارم.»

این در حالی است که رسانه‌های آمریکایی پیش از این به نقل از منابع آگاه خبر داده بودند که متیس در محافل خصوصی گفته که ممکن است نتواند با بولتون کنار بیاید.

متیس در کنار «جان کلی» رئیس کارکنان کاخ سفید، تنها بازمانده حلقه موسوم به «آدم بزرگ‌های کاخ سفید» است. این اصطلاح اشاره‌ای بود به چند عضو دولت «دونالد ترامپ» که مواضع نسبتا معقول‌تر و محتاطانه‌تری داشتند. «رکس تیلرسون» وزیر خارجه برکنار شده و «هربرت مک‌مستر» مشاور امنیت ملی ترامپ که پایان این ماه سمتش را به بولتون تحویل می‌دهد، از جمله اعضای این حلقه بودند. گفته می‌شود کلی هم در آستانه اخراج یا استعفا قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کامبیز US ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
    1 1
    اتفاقا" هیچ هم شوخی نکرده. این شیاطیت همگی با هم قوم . خویش هستند و همدیگه رو خیلی خوب میشناسن. کاملا هم درست گفته
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
    1 1
    شیاطین هم دیگر را می شناسند ، و البته مکر شیطان ضعیف است به شرط آن که انسان بداند دشمنش هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس