برخلاف تبلیغات رسانه های غربی در مورد چگونگی شیوع بیماری ایدز و منشا ویروس آن، باید از این حقیقت پرده برداشت که ویروس ایدز نتیجه سرمایه گذاری ده میلیون دلاری کنگره آمریکا بر روی پروژه ای است که در جهت کاهش رشد جمعیت جهان، حذف ملت های از نظر ایشان عقب مانده و سودآوری کلان اقتصادی کارخانه های داروسازی آمریکا از طرف وزارت دفاع این کشور طراحی و اجرا شده است. برای شناخت ابعاد مخفی این موضوع با گزارش های ویژه مشرق همراه شوید.............

ایدز، گلوله‌ بیولوژیک آرپا




به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، عدم وجود هرگونه حد و مرز اخلاقی و انسانی در به کارگیری ابزارها، نیروها و دانش ها در جهت استیلا، تضعیف، بهره کشی و حتی حذف ملت های دیگر از اصول اساسی اساس نامه کهن مستکبرین و استیلاجویان عالم است. درک ملموس تر عبارت "عدم وجود" در گفته پیشین، با نگاهی کوتاه به تاریخ زخم خورده بشر از دست ستم و غارت طاغوتیان به خصوص در قرن بیستم آسان تر خواهد بود. در این گزارش به بررسی مختصر نمونه ای از عدم وجود این حد و مرز در دستگاه سیاست گذاری های بلند مدت آمریکا خواهیم پرداخت که از مجرای یک پروژه ده میلیون دلاری با نام "ایدز" گریبانگیر بشر امروز شده است.


ظهور و شناسایی ایدز

در سال های پایانی دهه هفتاد میلادی، خبر شیوع بیمارى جدیدى در بین متخصصین سیستم ایمنی انسانی پیچید و قبل از این که کاری از دست ایشان بربیاید منجر به مرگ میلیون‏ها نفر شد. این بیماری ایدز نام گرفت که به سرعت با سیستم ایمنى بدن درگیر شده و قربانى خود را شدیدا در برابر عفونت‏ها و اختلالات عصبى، ضعیف مى‏سازد به طوری که فرد چاره‏اى جز مرگ نخواهد داشت و حتی ممکن است پیش از آن که به طور طبیعی به دست این بیماری از بین برود برای رهایی از درد و رنج آن دست به خودکشی بزند.

ویروس این بیمارى در سال 1984 پس از چند سال از شیوع آن شناسایى شد و معلوم شد که عضو ناشناخته و جدیدی از خانواده رتروویروس ها می باشد. بلافاصله پس از شناسایی این عامل ناشناخته که تاریخ پزشکی بشر هیچ سراغی از آن نداشت نظریه پردازی های علمی برای تبیین منشا آن آغاز شد.

در این میان مسببین اصلی جنایت که به خوبی از منشا این ویروس آگاه بودند با فعال کردن عوامل خود در جرگه نظریه پردازان به ارائه نظریاتی در حد پاورقی نشریات فکاهی و غیراخلاقی روی آوردند تا بتوانند اصل موضوع را هرچند برای مدتی کوتاه خارج از دایره تحقیقات مستقل دانشمندان خدوم بشریت قرار دهند که آن نیز چند صباحی دوام نیاورده و علم عاری از دسایس شیطانی مسیر خود را پیمود. قبل از ورود به مبحث اصلی در زیر به چند نمونه از این قبیل نظریات گمراه کننده اشاره می شود.


نظریه میمون‏هاى سبز


میمون سبز، اولین متهم در پرونده مبتلا شدن انسان به ایدز


در همان مراحل اولیه شناسایی ویروس ایدز از آنجا که این ویروس برای دنیای علم کاملا نوظهور می بود می بایست منشائی کاملا عجیب نیز برای آن تراشیده می شد. منشائی که بتواند تا مدتی مجامع علمی مستقل را سرگرم خود کند. از آنجا که بیماری برای نخستین بار از آفریقا گزارش شده بود قرعه به نام میمون های سبز آفریقایی افتاد و تا مرز برقراری رابطه جنسی با این حیوان نیز پیش رفت! این نظریه، به عنوان نخستین توضیح درباره منشأ ایدز منتشر شد. مطابق این نظریه، این ویروس در میمون‏هاى سبز آفریقایى شکل گرفته و سپس از طریق نزدیکى جنسى مردم محلى با این حیوان (؟!) و یا در نتیجه خوردن گوشت آن‏ها، به انسان منتقل شده است. مطابق این نظریه، خاستگاه ایدز آفریقا بوده و پس از آن به سراسر جهان انتقال یافته است. البته نظریه در باره این سوال احتمالی که چرا مردم محلی در طول هزاران سال زندگی در آن محیط به یکباره در دهه هفتاد میلادی دچار هوس نزدیکی با این حیوان شده و موجب شیوع چنین بیماری مهلکی در سراسر جهان شده اند پاسخی ندارد! با آشکار شدن هرچه بیشتر جنبه های فکاهی این نظریه در دوم ژوئن 1988، نشریه لوس آنجلس تایمز در مقاله‏اى علمى، این نظریه را کاملاً مطرود دانست و افشا نمود که اساسا ساختار و ترکیب ماده ژنتیک این بیمارى، هیچ گونه سازگارى و تطابقى با این نوع میمون آفریقایی ندارد.


نظریه شامپانزه



شامپانزه ها متهمین بعدی پروژه ایدز


پس از عدم موفقیت پروژه باوراندن تماس جنسی مردم بومی آفریقا با میمون های سبز دستگاه تبلیغاتی استکبار به سوژه بهتری روی آورد و این بار شامپانزه ها که از نظر تکاملی و سیستم ژنتیکی (و یا شاید از نظر امکان و احتمال برقراری رابطه جنسی!) به انسان نزدیک تر هستند کاندیدای گردن گرفتن مسئولیت این بیماری شدند. به طوری که در سال 1999 دنیای علم شاهد نوعى هجوم رسانه‏اى با هدف جایگزین کردن نظریه شامپانزه‏هاى آفریقایى به جاى نظریه میمون‏هاى سبز شد و ادعا شد که ویروس ایدز از یک ویروس مشابه که در این موجودات وجود دارد مشتق شده است که پى‏آمد آن، پذیرش این نظریه در مجامع علمى بود. اما این دسیسه نیز دیری نپایید و شواهد و بررسى‏ها نشان داد که خود شامپانزه‏ها هم به ندرت به ویروس SIV که ویروسى مشابه HIV است، مبتلا مى‏شوند. در نتیجه اگر حتی شامپانزه ها نیز به ایدز مبتلی شوند بایستى از منبعى ناشناخته به این ویروس مبتلا شده باشند.


میمون‌ها و وظیفه رسانه‌های غربی

اما قصه ای که برای ظهور و شیوع این بیماری ساخته و پرداخته شده است تا جایی از هزل و نامربوط گویی آکنده است که پس از در نظر گرفتن پاره ای از ملزومات اخلاقی بیان رسانه ای به چنین چیزی می رسیم که متاسفانه غالباً نیز از سوي جامعه دانشگاهي و علمي تحت قیومیت سیاستمداران دنیای استکباری طاغوت مورد پذیرش می باشد: یک بومی با یک میمون ارتباط جنسی برقرار می کند (و یا به روایت دیگری يک ميمون یا شامپانزه آفريقايي یک بومي را گاز می گیرد) آن بومی بعد از آمدن به شهر با فاحشه‌اي خوابیده و آن فاحشه نيز اين ويروس را به یک بانکدار محلي منتقل می نماید و وي نيز آن را به همسران سه دوست دختر خود انتقال داده است و بالاخره در ادامه اين روند، ناگهان بشریت چشم گشوده و دیده است که ده ها میلیون نفر در آفريقا و سپس در سراسر جهان به ايدز مبتلا شده اند!



گسترش ایدز در آفریقا



ویروس ایدز محصولی دست ساز و آزمایشگاهی

اما نظریه‏ اى تکان‏دهنده نیز درباره منشأ این ویروس وجود دارد. مطابق این نظریه، منشأ ویروس ایدز اساسا هیچ ارتباطى با میمون‏هاى سبز، شامپانزه‏ ها و ساکنان آفریقا ندارد. برعکس، حامیان این نظریه بر این باورند که این ویروس، عاملى زیستى است که برای اهداف خاصی در آزمایشگاه های ارتش آمریکا مورد دستکارى قرار گرفته و اصولاً ویروسى ساخته دست بشر است.



ایدز پروژه ای آمریکایی


از منابع فراوان متشر شده توسط حامیان این نظریه برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

- مقاله‏ اى با عنوان "ویروس ایدز در آزمایشگاه‏هاى پنهانى تولید شده است"، 26 اکتبر 1986، در صفحه نخست نشریه ساندى اکسپرس از دکتر "جان سیل" و پروفسور "یاکوب سیگال" مدیر بازنشسته مؤسسه زیست‏شناسى دانشگاه برلین



پروفسور سیگال از اولین مدافعین نظریه دست ساز بودن ویروس ایدز


- دو کتاب با عناوین "ایدز و پزشکان مرگ" (1988) و "خون عجیب" (1993) از دکتر "آلان کانت ول"



دو کتاب معروف از "آلان کانت ول" که به بررسی علمی موضوع تولید آزمایشگاهی ویروس ایدز می پردازد.


- سلسله مقالاتی از "ویلیام کمپ‏بل داگلاس" پزشک برگزیده انجمن ملى سلامت آمریکا در سال 1985

کمپل داگلاس از پزشکان پیشرو مدافع نظریه مصنوعی بودن ویروس ایدز


بعدها با شناسایى، رمزگشایى و توالى یابی ژنوم ویروس ایدز مشخص شد که ساختار آن توامان بسیار مشابه یک ویروس جنین گوسفندى به نام "ویسنا" و ویروس تى ـ سل لوسمى انسانى (HTLV-I)است. بررسى‏ها نشان داد که حدود 97 درصد ژنوم ویروس HIV شبیه ساختار ویروس ویسنا و مابقی آن کاملا مشابه ژنوم ویروس HTLV-I است. هم چنین نشانگان ابتلاى به این بیمارى نیز ترکیبى از تأثیرات این دو نوع ویروس است. نکته قابل توجه آن است که اصولاً هیچ رابطه‏اى که توجیه‏کننده تکامل طبیعى ترکیب این دو ویروس در طبیعت باشد، وجود ندارد و تنها راه ترکیب شدن آن‏ها، ترکیب مصنوعى آن به دست انسان در آزمایشگاه های بسیار پیشرفته است.


واکسن‌هایی برای حیات یا پیام‌آوران مرگی دردناک؟!



واکسن های مرگ


بر طبق این نظریه شیوع ویروس ایدز در سراسر جهان از طریق برنامه ‏هاى واکسیناسیون عمومى سازمان ملل روی داده است. لندن تایمز در مقاله‏اى با عنوان «واکسن آبله عامل بیمارى ایدز است» که در ماه مى 1987 در صفحه نخست خود منتشر کرد این نظریه را مطرح کرد. در این مقاله نویسنده اشاره می کند که سال‏ها پیش از شیوع ایدز در آفریقا، 5 تا 7 میلیون نفر از ساکنان آفریقاى مرکزى که خاستگاه ایدز بوده است توسط سازمان بهداشت جهانى واکسینه شده اند. این مقاله هیچ گونه انعکاسى در رسانه‏هاى گروهى آمریکا نداشت و مسکوت ماند.



 برنامه واکسیناسیون سازمان ملل در آفریقا طی سال های قبل از شیوع ویروس ایدز در این قاره


علاوه بر واکسن آبله، برخى نیز گسترش ایدز را با واکسن هپاتیت که بخشى از آن از بدن شامپانزه گرفته شده و در سال 1978 به همجنس‏بازان آمریکایى در نیویورک و سانفرانسیسکو تزریق شد؛ مرتبط می دانند. این همجنس بازان نیز پس از چندى به ایدز مبتلا شدند. حتی واکسن فلج اطفال نیز بعدها برای محققین مشکوک به نظر رسیده و بحث هایی پیرامون گسترش ایدز در اثر استفاده از آن درگرفت و تا حدی نیز تایید شد. جالب این است که انتشار نتايج آزمايش‌ها و تحقيقات مراکز علمي مستقل درباره برنامه های واکسيانسيون سازمان‌هاي بهداشتي معتبر و ارتباط اين طرح‌ها با گسترش برخي بيماري‌هاي مهلک در مراحل نخست با انکار شديد اين سازمان‌ها و نهايتاً با سکوت سنگين آن‌ها همراه شد. اما در این میان گفته های کاشف ویروس ایدز بسیار شایان توجه است. روبروت گالو، کاشف ويروس HIV به نشريه تايمز می گوید: "ارتباط بين برنامه‌هاي سازمان بهداشت جهاني و گسترش بيماري‌هاي همه‌گير زمينه مطالعاتي مهم و جالب است. من قاطعانه نمي‌توانم بگويم که اين موضوع واقعاً اتفاق افتاده است، اما سال‌هاست که معتقدم، استفاده از واکسن‌هاي زنده، همانند آنچه که در مورد واکسن فلج‌ اطفال اتفاق افتاد، مي‌تواند به فعال ساختن عوامل خفته‌اي چون ويروس ايدز بيانجامد." به رغم اهميت فوق‌العاده اين موضوع، رسانه‌هاي آمريکايي در قبال آن کاملاً سکوت کردند و گالو نيز پس از آن هيچ صحبت ديگري در اين‌باره نکرد.



روبروت گالو، کاشف ویروس ایدز



کلیدزنی پروژه ایدز در کنگره و به دست آرپا

بر اساس اسناد درز شده از کنگره آمریکا، در جولای 1969 دکتر مک آرتور (Dr. MacArthur) از مدیران آژانس پروژه تحقیقات پیشرفته ارتش آمریکا ARPA (Advanced Research Project Agency) در کنگره (کمیته تخصیص بودجه کاخ سفید) حاضر می شود و طی یک سخنرانی ابراز می کند: "در پنج الی ده سال آینده این امکان وجود خواهد داشت که یک عامل بیولوژیک مصنوعی تولید شود که طبیعی نبوده و به همین دلیل سیستم ایمنی طبیعی در برابر آن کارایی نخواهد داشت." دکتر مک آرتور در آن سخنرانی می گوید "این یک موضوع بسیار جدال انگیز است و افراد زیادی هستند که باور دارند که چنین تحقیقاتی نباید انجام شود زیرا ممکن است به بوجود آمدن روش دیگری برای کشتار دسته جمعی منجر شود." و بدین نحو در لفافه هدف از تولید چنین عاملی را نیز برای کنگره برملا می سازد. اما موضوع ساختن عاملی که سیستم ایمنی انسان در برابر آن بی دفاع باشد به سال ها قبل بر می گشت و از سال 1961 تا 1968 تولید این عامل مصنوعی بیولوژیک جهت استفاده در تسلیحات بیولوژیک در پنتاگون تحت بررسی بود. در این مدت روبرت مک نامارا (Robert McNamara) وزیر دفاع آمریکا بود و مشغول راهبری ماشین جنگی آمریکا در ویتنام و کشتار مردم آن کشور بود. مک نامارا از حامیان اصلی و کلیدی تولید این عامل بیولوژیک بود و با توجه به پست بعدی اش در جایگاه تاثیر گذاری همچون بانک جهانی  به عمق چرایی تلاش وی برای تولید چنین عاملی پی خواهیم برد.



 گروه دانشمندان آرپا


بعد از سخنرانی مک آرتور در کنگره و بحث های مربوطه، کنگره آمریکا یک بودجه ده میلیون دلاری در اختیار ARPA و وزارت دفاعی که پیگیر برنامه های مک نامارا بود قرار می دهد تا به تحقیق در این مورد و تولید چنین عاملی بپردازد. چنان که مک آرتور در سخنرانی اش اشاره کرده بود دقیقا حدود ده سال بعد یعنی در سالهای پایانی دهه هفتاد میلادی یک بیماری عجیب در جوامع انسانی آفریقا گزارش شد که سیستم ایمنی بدن انسان در برابر آن عملا تعطیل است. با این حساب حدود ده سال قبل از گسترش بیماری ایدز و شناسایی ویروس آن در 1984، ARPA با دریافت ده میلیون دلار بودجه شروع به ساختن آن کرده است.


قاتل ویتنام، مبدع پروژه ایدز


مک نامارا، وزیر دفاع آمریکا در دوره جنگ ویتنام و از طراحان اصلی پروژه کاهش جمعیت جهان از طریق ویروس ایدز


مک نامارا در سال 1969 پست وزارت دفاع آمریکا را به کلارک کلیفورد تحویل داد و برای نهایی کردن برنامه های خود و چیدن محصول درختی که در وزارت دفاع کاشته بود به بانک جهانی رفت. بدین ترتیب در اکتبر 1970 فقط پانزده ماه بعد از اینکه دکتر مک آرتور برای انجام پروژه ایدز درخواست بودجه کرد رابرت مک نامارا رئیس بانک جهانی شده بود. او طی یک سخنرانی در آن زمان گفته است که به نظر او رشد جمعیت جهان یک موضوع مهلک و خطرناک پیشاروی سال های آینده است. در این سخنرانی مک نامارا مطرح کرد که رشد جمعیت به ناپایداری منجر خواهد شد و یک جمعیت ده میلیاردی در روی زمین "غیرفابل کنترل" خواهد بود. او اضافه می کند "این جهانی نیست که تک تک ما میخواهیم در آن زندگی کنیم. آیا راهی برای گریز از چنین جهانی وجود دارد؟ راه قابل اطمینانی نیست اما دو راه ممکن به نظر می رسد که از طریق آن شاید بشود از رسیدن به ده میلیارد جمعیت جلوگیری کرد. یا باید نرخ زاد و ولد کنونی به سرعت کاهش یابد و یا باید نرخ مرگ و میر بالاتر رود. راه حل دیگری متصور نیست." نتیجه دهشتناک این خواهد بود که مک نامارا آگاهانه و بر اساس یک برنامه بلند مدت تکوین و توسعه عامل بیماری ایدز را برای کاهش جمعیت جهان در وزارت دفاع طراحی و حمایت کرده است و پس از تصدی ریاست بانک جهانی آن را اجرا نموده است.

نایروبی و کنیا مناطق اولیه برای برنامه کاهش جمعیت پنج ساله مک نامارا در نظر گرفته شدند. کنیا و اوگاندا در آفریقای شرقی جایی هستند که اپیدمی از آنجا شروع شد و امروزه پنجاه درصد یا بیشتر جمعیتهای آنها آلوده به ویروس است. طی دهه هفتاد ویروس در هائیتی، برزیل و ژاپن نیز شیوع یافت. امروزه نیز کانون اين بيماري، کشور نفت‌خيز نيجر است که پرجمعيت‌ترين کشور آفريقايي محسوب مي‌شود.


کشف پروژه از سوی کا‌گ‌ب، فشار تبلیغاتی و باج‌گیری روس‌ها از آمریکا



هجمه تبلیغاتی بر علیه دولت آمریکا در ارتباط با شیوع بیماری ایدز در جهان


سرویس های اطلاعاتی شوروی سابق اطلاعاتی در مورد ایدز کشف کردند و در اکتبر 1985 شوروی یک حمله تبلیغاتی گسترده را در مورد ایدز سرو سامان داد و ادعا کرد که ویروس ایدز در آزمایشگاه فورت دیتریش ایالت مریلند آمریکا توسط پنتاگون ساخته شده است. گزارش اولیه در این مورد در یک روزنامه طرفدار شوروی در هند چاپ شد و سپس در بیش از سی منبع رسانه ای تکرار گردید و در نهایت توسط یکی از دانشمندان علم ژنتیک آلمان شرقی از دانشگاه هومبولت واقع در برلین شرقی، پورفسور یاکوب سگال (Jacob Segal)، از نظر علمی حمایت شد. سگال مطرح کرد که ویروس ایدز محصول یک آزمایش ناقص است که در آزمایشگاه و برای تولید تسلیحات بیولوژیک ساخته شده است.

این هجمه تبلیغاتی وسیع شوروی علیه آمریکا در غرب تضعیف شد و چنین وانمود شد که این غیر منطقی است که آمریکا یک ماده کشنده همچون ایدز را بسازد. بر همین اساس است که سگال عنوان می کند که ایدز حاصل یک آزمایش ناقص و یا به گفته دیگر حاصل یک تصادف و اتفاق بوده است. اما پس از این که با سخنرانی مک نامارا در اکتبر 1970 مواجه می شویم دیگر این که چنین چیزی اتفاقی بوده قابل پذیرش نیست. بعدها برای جمع کردن موضوع گفته شد که اگر هم چنین تحقیقاتی وجود داشته باشد یقینا ویروس ایدز از آزمایشگاه فرار کرده است و هیچ عمدی در شیوع دادن آن وجود نداشته است! اما این که گفته شود ایدز به طور اتفاقی از آزمایشگاه فرار کرده است هرچند محتمل است اما به چند دلیل مردود است: زیرا اگر این ویروس از آزمایشگاهی در آمریکا گریخته است بسیار عجیب خواهد بود که موارد اولیه ابتلا به آن در آفریقا و هائیتی دیده شده نه در آمریکا! زیرا که ایدز در اواخر دهه هفتاد توسط مراکز خون و کنترل بیماریهای نیویورک به آمریکا رسید. و حتی هم اکنون نیز آمار مبتلایان در آمریکا به هیچ وجه با آمار مبتلایان در آفریقا قابل مقایسه نیست. به علاوه رابرت مک نامارا همزمان با زمینه سازی گسترش این بیماری مهلک بحث افزایش نرخ مرگ و میر جهانی را عنوان کرده است. این نشان می دهد که یک برنامه شیوع دهنده ویروس ایدز وجود داشته است. برخی از اسناد و شواهد گویای آن است که در آن زمان به منظور عدم پیگیری بیشتر موضوع توسط شوروی، زدوبندهای پشت پرده ای بین دو قدرت انجام گرفته و حتی تا انتقال تکنولوژی تسلیحاتی به شوروی نیز پیش رفته است.



 گسترش ویروس ایدز در جهان


ویروس ایدز، یک تیر و چند نشان؛ کنترل‌گر جمعیت جهان، اسلحه‌ای بیولوژیک و سودآور از لحاظ اقتصادی

نتیجه گیری نهایی را می توان چنین تنظیم کرد که قدرتی استیلا جو که با تمام توان در خدمت اهداف شیطانی و ضد انسانی جبهه ضد الهی طاغوت است از سویی برای دست یابی و در اختیار داشتن تسلیحات مرگبار و از سوی دیگر برای کاهش جمعیت جهان به نفع سیستم کنترلی خود دست به طراحی و تولید عاملی بیولوژیک با نام ویروس ایدز زده است که تاریخ تکامل چند میلیون ساله سیستم ایمنی انسان در برابر آن خلع سلاح می باشد. آزمایشگاه های ارتش طاغوت در طراحی این ویروس بسیار هوشمندانه عمل کرده و دلیل اصلی شیوع آن را به جنبه ای از طبیعت انسان ارتباط داده اند که بشر هرچه بیشتر در برابر این ویروس آسیب پذیرتر باشد. آمیزش جنسی در طول تاریخ بزنگاه فردی بسیاری از افراد بشر بوده است اما در این وهله از تاریخ این غریزه انسانی به عنوان یک مجرای مطمئن در برنامه های دراز مدت استکبار در عرصه جهانی کارکرد سیاسی امنیتی نیز یافته است. پس از طراحی و تولید، این ویروس از طریق برنامه های به ظاهر واکسیناسیون در آسیب پذیرترین جوامع انسانی آفریقا که دارای کمترین برخورداری از سطح بهداشت به خصوص بهداشت جنسی می باشند شیوع داده شده است. در دستگاه طاغوت ملت های آفریقا همواره به عنوان مللی بی تمدن و مضر به حال تمدن کنونی و آینده بشر تلقی شده اند که هرگونه سرمایه گذاری بر روی آنها نتیجه ای در بر ندارد. از یاد نبریم که هنوز از انتشار کتاب ها و مقالات به اصطلاح علمی در دنیای غرب که سعی در اثبات حیوان بودن سیاه پوستان داشتند مدت زیادی نگذشته است. به همین دلیل آفریقا برای کاهش جمعیت جهان در اولویت برنامه های وزارت دفاع آمریکا و مک نامارا قرار گرفت. فرد آلوده به این ویروس به صورت آگاهانه و برای همیشه خود را از جریان تولید نسل محروم می کند و اگر ناخواسته صاحب فرزندی نیز شود آن فرد نیز مبتلا و محکوم به تبعات این ویروس خواهد بود. بدین ترتیب نه تنها آمار زاد و ولد مورد اشاره مک نامارا کاهش می یابد از سوی دیگر آمار مرگ و میر نیز که مورد توجه او بود افزایش می یابد. البته فرد مبتلا در دم جان نمی سپارد. چون باید چندین سال زنده بوده و با این بیماری دست به گریبان باشد تا از قبل آن کارخانه های داروسازی و واکسن سازی نیز در آمریکا راه اندازی شده و فعال باشند و داروهای بی مصرف ساخته شده بر علیه ویروس تولید شده و شیوع داده شده به دست خود را به این بیماران بفروشند. داروهایی که حداکثر چند ماه و یا چند سال به عمر سراسر درد و رنج این بیماران می افزاید تا فرصت بیشتری برای توسعه بازار مصرف کمپانی های داروسازی به وجود بیاید. این بهره زایی اقتصادی بالغ بر میلیاردها دلار است که سالانه به سیستم بانکی آمریکا تزریق می شود و یقینا در برنامه هایی به شدت مهلک تر و تولید عواملی بسیار خطرناک تر از ویروس ایدز صرف می شود.



سودی که کارخانه های داروسازی آمریکا در سایه گسترش بیماری ایدز در جهان می برند. به چه قیمتی؟


هم اکنون از وجود برنامه هایی سخن می رود که در جهت ارتقای ویروس ایدز حداقل با همان مضرات به یک عامل منتشر شونده از راه تنفس حکایت دارد تا به راحتی در تسلیحات بیولوژیک به کار گرفته شود. آیا دایره فعالیت های ضد بشری مدعیان حقوق و کرامت انسان حد و مرزی اخلاقی و انسانی نیز می تواند بشناسد؟!




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 49
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    4 8
    امان از توهم توطئه. خب چرا اگه کار ایناست. داروی اونو توسط یک کمپانی خودشون به صورت انحصاری به قیمت ده هزار دلار یا بیشتر همچون بعضی داروهای برخی سرطان ها ارائه نمی کنند که در عین حال هم مردم آمریکا و ثورتمندان از این نمیرند، هم مردم فقیر آفریقا حتی از طریق موسسات خیریه نیز نتوانند از این دارو بهره ببرند و فقیرها که به ادعای شما هدف این طرح هستند، بمیرند؟! در جهان کنونی انقدر اطلاعات متناقض راجع به یک موضوع وجود داره که تحلیل و تمایزش از حقیقت کار دشواریه اما در هر حال تئوری تون از پایه غلطه. چون خیلی از چهره های مطرح اروپا و آمریکا با ایدز مردن! البته اینم شما میگید که می خواستن مهره هاشون رو حذف کنند، با ایدز کشتنشون!
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    1 0
    روانی !
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    4 2
    باور نداری از 118 بپرس. حتما باید bbc یه چیزی بگه تا تو باور کنی؟
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    3 0
    میشه لطفا نام چند تا ازین چهره های مهم رو نام ببرید! در ضمن مثل اینکه گزارش رو نخوندین که بدونین هدف ازین ویروس کشتار هستش نه اینکه بعدها درمانش رو هم بدن!
  • سميعي ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    3 0
    موضوعي كه اين گزارش بررسي ميكنه از نظر من اصلا هم بعيد نيست. آمريكايي ها به هر حال خودشون رو مدير دنياي جديد ميدونند و به خاطر حفظ اين مديريت و پيش بردن برنامه هاشون هر كاري ممكنه انجام بدن! البته هر دولتي هم به جاي دولت آمريكا بود شايد از اين كارها ميكرد. بالاخره مديريت جهان چنين چيزهايي رو هم بايد داشته باشه ديگيه!
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    بنده در دوره انترني كتابي كه در اين مورد ترجمه شده بود را خواندم. دقيقا يادم نيست كه از كتابهايي كه در اين مقاله معرفي مي شود بود يا كتاب ديگري. ولي به عنوان يك تحصيلكرده پزشكي و در حد اطلاعات خود بايد بگويم كه نه تنها ويروس ايدز بلكه دهها مورد از بيماريهاي ديگر وجود دارد كه متخصصين در مورد منشا طبيعي آنها شديدا مشكوك مي باشند. اين يك موضوع علميست و به نظر بنده نبايد صرفا از نظر سياسي به آن نگاه كرد و به مسائلي همچون توهم توطئه و ...ربط داد. واقعيت اين است كه بيماري ايدز و برخي بيماري هاي نوظهور ديگر با منطق و تاريخي كه علم پزشكي با آن آشناست تطابق ندارد. به نوبه خود از مشرق متشكرم.
  • سميعي ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    3 0
    موضوعي كه اين گزارش بررسي ميكنه از نظر من اصلا هم بعيد نيست. آمريكايي ها به هر حال خودشون رو مدير دنياي جديد ميدونند و به خاطر حفظ اين مديريت و پيش بردن برنامه هاشون هر كاري ممكنه انجام بدن! البته هر دولتي هم به جاي دولت آمريكا بود شايد از اين كارها ميكرد. بالاخره مديريت جهان چنين چيزهايي رو هم بايد داشته باشه ديگيه!
  • م ا ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    از این مستند درد آور ولی هشدار دهنده لذت بردم
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    بر اساس تحقیقاتی نیز که در ده سال گذشته بنده انجام دادم ایت کاملا قطعی است که ویروس ایدز در طبیعت وجود ندارد و ساخته دست بشر است االبته در پروزه مک نامارا قرار بوده ویروسی بسازند که در مدا کوتاهی سیستم ایمنی دشمن را از بین ببرد ولی دستکاری های زنتیکی که در این ویروس انجام شد سبب تولید ویروسی گردید که در مدت طولانی سیستم ایمنی افراد را مختل می کرد دانشمندان وزارت دفاع امریکا ویروس کدید را بین زندانیان سیاه پوست ازمایش کردند وهرچه منتظر ماندند اثر ان مشخص نشد زندانیان ازاد شدند و ایز در جهان شیوع پیدا کرد در واقع اتها به دنبال یک سلاح بیولوریک بودند که این فاجعه رخ داد
  • مرضيه ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام بهش ميگن بيوتروريسم. اين موضوع سالهاست كه وجود داره خدا رو شكر كه بالاخره يكي بهش توجه كرد. ازت متشكرم مشرق
  • ناشناس ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    افرین بر مشرق من قبلا شنیده بودم بیماری ایدز محصول تحقیقاتی ارتش امریکاست وبه دروغ گفتند از ازمایشگاه فرار کرده .مردم امریکاخیلی دیر متوجه ان یک در صدجنایتکارشده اند که چه بلا هایی سر مردم امریکا میاره !
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    توهم توطئه من روی این ویروس کار کردم نمیشه گفت ساخته دست بشر هست در مورد توطئه که می خواستن سیاهان و ... از بین ببرن قبلا هم حرفایی شنیدم این مسئله اصلا واقعی نیست. اولین مورد ابتلا به این بیماری در جوانان سفیدپوست همجنس باز مشاهده شده. اینکه آلودگی در سیاهان بالاست به دلیل بی بندوباری زیاد اونهاست. اگر تابع اخلاق باشند این مشکلات کمتر خواهد بود. به جای تلاش برای ایجاد توهم بهتره به دنبال راه های درمان اون باشید
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    فقط ایدز نیست! آنفولانزاهای خوکی و مرغی و ایبولا و... بعلاوه سونامیها و زلزله ها و...
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    در اینجا مبتلایان سالانه یک تزریق ۱۸۰۰۰ دلاری دریافت میکنند!!! مبتلایان دیگر کشورها از این بی بهره هستند!!!
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 1
    هنگامی که هیچ نیروی بازدارنده ای انسان را در رسیدن به مقاصدش تعدیل نمی کند، چرا نباید شاهد شکلگیری چنین فجایعی باشیم؟ اینجاست که کارکرد اصلی دین نمایان می شود.
  • آرش ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    بعید نیست دست جریان انحرافی هم تو کار باشه. لطفا در این مورد اطلاع رسانی کنید
  • مرضيه ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    شما اگه واقعا روي اين ويروس كار كردي حتما بايد يه سري به مقاله هاي دانشمندان معتقد به دست ساز بودن اين ويروس زده باشي. ضمنا اين گزارش رو دوباره بخونيد! ايدز براي اولين بار از آفريقا گزارش شده نه از آمريكا!
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 1
    دوست عزیزی که ادعا می کنند این ویروس در افریقا کشف شده لطفا سری به لینک زیر بزنید http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/medicine/laureates/2008/# همونطوری که من گفتم این ویروس کاملا طبیعی هست مثل سایر ویروس ها توهم توطئه رو کنار بگذارید من روی این ویروس کار کردم هیچ چیز عجیبی نداره در مورد نظرات دانشمندان هم باید بگم که در علم هیچ چیز مطلق نیست. لطفا یک جانبه به قضیه نگاه نکنید و اگر دانشی ندارید از نظر دادن بپرهیزید. هزاران مطلب هم در مورد یوفو ها وجود داره در حالی که اصلا واقعیت ندارن. ذهن های متوهم هم همه جا هست. حتی در غرب اگر شما انگلستان رفته باشید ساختمون هایی رو می بینید که مردم ازشون می ترسن چون فکر میکنن داخلش جن هست. پس نظرات بی پایه عوام رو هم جدی نگیرید.
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    چرا موضع می گیری ما که نگفتیم مقاله های خودشون می گه
  • مرد ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 1
    ايدزی! ناشناس!
  • سلام ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    مقاله قشنگیه و از نظر دسته بندی هم در دسته جنگ نرم قرار داره. خیلی متشکر. ادمه بدهید. تئوری کاهش جمعیت خیلی وقته که مطرحه و نیاز به اطلاع رسانی بیشتری در ایران هست. در جنگ نرم برای دفاع ، نیازی به جریان سازی نیست ، اطلاع رسانی دقیق موثرتره
  • محمودی ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    من از خوانندگان قدیمی مشرق هستم این قدر با هم تند صحبت نکنید بهرحال یکی موافقه یکی مخالف باید استدلال رو قوی کرد البته از نظر شخص من این مقاله به احتمال زیاد صحیحه آمریکا و کلا یهودی ها از این جور مسائل غیر انسانی زیاد دارن ممنون
  • محمودی ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    من از خوانندگان قدیمی مشرق هستم این قدر با هم تند صحبت نکنید بهرحال یکی موافقه یکی مخالف باید استدلال رو قوی کرد البته از نظر شخص من این مقاله به احتمال زیاد صحیحه آمریکا و کلا یهودی ها از این جور مسائل غیر انسانی زیاد دارن ممنون
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    این نشان از بی اطلاعی توست ! یکم بیشتر مطالعه کن
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    تا voa یا BBc نگن امثال شما باور نمی کنید
  • ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    چه موضعی گرفتم برادر من؟ والله عین حقیقت رو گفتم! هدف: نابودی نصف جمیت غیر مولد(مالی) زمین!
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    3 0
    اقای ناشناس شما از مبانی اولیه شیطان پرستی و فراماسونری آگاه نیستید چیزی که شما از آن به عنوان علم یاد می کنید تنها یک پوسته نازک از واقعیات این جهان تحت کنترل نیروهای شیطانی است مخصوصا همین جایزه نوبل و سایت آن!!! و اما در پایان دست خدا بالای همه دست هاست.
  • حسن ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    من نمی دونم چرا وقتی مسئله ای از شاهکار های غرب الخصوص آمریکا رو می شه فوری سرو کله یک متخصص پیدا می شه که روش کار کرده و آمریکا رو می خواد پاک و منزه کنه این تحقیقات نتیجه علم دانشمندان بزرگوار خودشونه بابا؟؟؟!!!! اینها سرخپوستان رو نکشتند اینها بمب اتم نساختند و استفاده نکردند اینها ویتنام رو تا سر حد نابودی ویران نکردند و اینها نظریه های بد اصلا ندارند تصویر پرواز یوفوها رو برروی بوشهر برروی اینترنت توهم است در مورد جن در قرآن هم که اومده این یکی رو ....می کنی که بگی واقیت نداره و توهمه!؟!؟!!!!!!
  • یوسف ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    شما که ادعا می کنید توهم توطئه هست و خیلی انسان محققی هستید چرا عبارت dead microbiologists رو سرچ نمی کنید ؟ یعنی با فرض اینکه این ویروس دست ساز باشه و پشتش هدفی برای نابودی جمعیت غیر مولد باشه ، کسانی که چنین قدرتی دارند نمی تونند خودشون قشیه رو به گونه ای جلوه بدن که این ویروس از راه میمون به انسان منتقل شده یا هزار فرضیه غلط دیگه ؟ یعنی انقدر دسترسی به منابع اطلاعات دنیا ندارن تا ذهن مردم رو از حقیقت منحرف کنن ؟
  • یوسف ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    از کجا میدونید که داروش وجود نداره ؟ از کجا میدونین که خودشون مصون نیستند ؟
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    امان از خواب غفلت....امان
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    متاسفانه در این کشور همه صاحب نظر هستند جناب آقای یوسف که ادعا می کنید " پشتش هدفی برای نابودی جمعیت غیر مولد باشه" باید بدونید که این ویروس اتفاقا بیشتر جوانان و جمعیت مولد رو نابود می کنه. در ضمن شما بجای این که در همه زمینه ها نظر بدید بهتره هر کاری رو به متخصصش واگذار کنید. کشتار سرخپوستان و بمب اتم چه ربطی داره به این قضیه؟ این ویروس از طریق ریکامبیننت recombinant تولید شده و کاملا هم در ویروس ها طبیعی هست. دوستان میشه لطفا تخصصشون رو در زمینه ویروس بیان کنن؟ در مورد یوفوها هم که مثال زدم شما اگر یک مطلب قابل اعتماد و موثق پیدا کنید ممنون میشم. به هر حال از کسانی که به یک کلیپ ساختگی برای اثبات یوفوها استناد می کنند نمیشه امیدوار بود جوگیر نشوند و به جای پذیرفتن حرف حق، هر اباطیلی رو که انسان های متوهم مطرح می کنند، نپذیرند. تاکید می کنم ساخت و یا تغییر ویروس های بیماریزا اصلا کار سختی نیست ولی در مورد این ویروس خاص، احتمالش بسیار بسیار ضعیف هست.
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    در ضمن این ویروس توسط فرد ادعایی شما کشف نشده نام کاشفان این ویروس Françoise Barré-Sinoussi و Luc Montagnier هست. قبل از نوشتن مطالب تخیلیتون یک لیتریچرسرچ بکنید
  • مهدی ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    4 0
    حالمنون از شنیدن عبارت نظریه توطئه داره به هم میخوره! هر موقع به یکی از برنامه های سری غرب اشاره میشه فقط در جواب یه چیز میشنویم نظریه توطئه! اگر به اینها تو سال 1994 میگفتی که آمریکا بمبی ساخته که در عرض چند دقیقه چند صد هزار نفر رو خواهد کشت حتما میفرستادنت تیمارستان! الانم که همین آمریکا دنیا رو به گند کشیده باز بگید توهم هستش همه جا گل و بلبل هستش! آخه ساده لوحی و ادای واقع بینی رو در اوردن هم حدی داره برادر!
  • yaser ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    khob ma ham darim be 2nya pishnahade ye modiriyate motafavet ro midim dg :D
  • yaser ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    UFO ha kare khode amricas.che rabti dasht aslan? :D
  • yaser ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 1
    ye nafar migoft ke tu akharozaman dajjal mojezate ziyadi khahad dasht masalan inke az asemun baran mibaranad.ya az zamin giyah miruyanad.(alanam ke darim mibinim ke chetor barane masnuyi tolid mikonan va dar zemn un progeyi ham ke ye bar hamin mashregh gozashte bud yadam rafte esmesh chi bud fek konam harp ya ye hamchin chizi har chand bavaresh sakhte vali bayid nis
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    0 0
    من این قضیه شیوع از طریق واکسن رو چند وقتیه می دونستم . اما خواهش می کنم مشرق نیوز جواب من رو بده که آیا خود شما به بچه هاتون اگه الان به دنیا بیان واکسن نمی زنید؟
  • حسین ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    1 0
    بیشین بابا
  • سودابه ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    0 0
    جمع كنيد بابا اين بساط توهمتون رو! مشرق جون به جاي اين بيا كمي هم به درد ايدزي هاي جامعه خودمون بپرداز. آخه چه فرقي ميكنه كه حالا اين ويروس از كجا اومده؟!!! يعني واقعا مهمه؟!!! مهم اينه كه الان تو ايران داره از طريق رابطه جنسي بين جوونا پخش ميشه! يه فكري به حال اين اوضاع بكنيد نه اينكه بياي توهم بزني كه شامپانزه اونطوري شد سگال اينطوري گفت! خجالت بكش!
  • بهروز ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    0 0
    گزارش براي من در حد عالي بود. يكي از خوانندگان اسم چند تا بيماري ديگه رو برده. اگه واقعا در مورد اينها هم اطلاع رساني كن مشرق. خيلي مهمه كه ملت مطلع باشند. متشكرم.
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    0 0
    جنگ بیولوزیک که شاخ و دم نداره! دزد نگرفته هم بادشاست. برنده های مهاجر و هوابیماهای عبوری و .... خیلی خوب هوا رو آلوده میکنن (برای انوای بیماریهای قابل انتقال از طریق هوا) حتی تخم حشرات و اسبور بیماریهای گیاهی مثل قارچها و ... میتونه دور از چشم برای ضربه زدن به اقتصاد و کشاورزی و ایجاد قحطی بکار بره! بدون اینکه کسی چیزی ببینه یا مدرکی داشته باشه یه هو میبینی مردم یه سری مریض گرفتن که تا چند وقت بیش نبود... گندمها دچار زنگ گندم شدن و یا سن گندم و ملخ و... تغیان کردن!!! کارخونه هایی وجود داره که فقط تخم حشرات تولید میکنن (از طریق ایجاد محیط مناسب برای حشره بالغی که در طی چند روز چند هزار تا چند میلیون تخم میزاره و چند روزه از تخم خاج میشه و چند روزه بالغ میشه و دوباره وارد چرخه تخم ریزی میشه و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل) مهندسین ژنتیک و نا-نو+تکنو=لوژی وبروسهایی و باکتریهایی دریت میکنن که یا جمعیت زادی رو بکشه یا جمعیت زیادی رو بستری و از کا بندازه و کادر متخصص و منابع مالی رو صرف رویارویی با مریضی بکنه تا کشور دچار بحران بشه در کنار کشتن مردم معمولی احتمال مردن نخبگان هم بالاست. اونایی هم که رنده میمونن هزینه های بالا برای مراغبت و خرید واکسن از تولید کننده بیماری رو دست دولت میزارن و کشور در نهایت بحران زده میشه!
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    0 0
    شما که روش کارکردی بفرما راه حلش رو بگو! نکنه روش کار نکردی فقط یه چیزایی شنیدی؟ ها!؟
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    0 0
    تو توهم عاقلی داری که این همه عاقل رو متوهم فرض میکنی! انگار ویروسه جای سیستم ایمنیت سیستم ادراکیت رو ازکار انداخته! توصیه میکنم از این به بعد جای اون رو مخت کار کن به صرفه تره!
  • یوسف ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    0 0
    دوست ناشناس که بنده رو مورد خطاب قرار دادید منظور بنده از جمعیت مولد ، تولید کننده ثروت بود نه تولید کننده جمعیت ، نه جوانان و افراد توانا در تولید مثل ... در مورد تخصص شما هم باید عرض کنم که احتمالا خیلی ویروس شناس هستید ، و فرمودید که روی این ویروس کار کردید ، همه این ها درست ! اما اینکه اولین مورد رو چطور بررسی کردید جای سواله ، هیچ کس نمی تونه به قطع بگه که اولین نفر چه کسی بوده که این ویروس رو داشته ... درسته که در ضمینه ای متخصص هستید اما بقیه هم احمق نیستند
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    1 1
    دوستان گرامی این آخرین پاسخ من به نظرات دوستان خواهد بود. مشکل این ویروس و سایر ویروس های RNA دار اینه که به سرعت عوض میشن. ببینید ویروس انفولانزا هم در سال 1918 حدود 20 ملیئن نفر رو کشت. شما که نمی خواید بگید در اون زمان هم این ویروس رو امریکایی ها ساخته بودن؟ ویروس انفولانزا یک مثال ساده از ویروس ایدز هست (البته نه کاملا). ببینید قبل از اون سال هم ویروس انفولانزا بوده ولی یکدفعه شیوع گسترده پیدا می کنه و در یک سال 40 ملیون نفرو میکشه. این که این ویروس بوده یا نه. بله بوده. ولی نه به این شکل. بر اساس متن همین متن که شما قبولش دارید "حدود 97 درصد ژنوم ویروس HIV شبیه ساختار ویروس ویسنا و مابقی آن کاملا مشابه ژنوم ویروس HTLV-I است ". خوب این نشون دهنده این هست که این ویروس از طریق ریکامبیننت تولید شده. متاسفانه شما بدون در نظر گرفتن واقعیات دچار توهم شدید. این که دوستان گفتن " تو توهم عاقلی داری که این همه عاقل رو متوهم فرض میکنی!" لطف کنید نظر 2 تا ویروس شناس مطرح دنیا رو بگذارید، من حرف شما رو قبول می کنم. نه حرف افراد غیر متخصص و یک مشت روزنامه نگار بی سواد و جو گیر رو. مشکل ایدز تغییر پذیری سریع اون و هدف گیری لنفوسیت ها (T4) توسط اون هست. ده ها مرکز تحقیقاتی دارن روش کار می کنن و احتمالا تا 5 سال اینده درمان قطعی اون مشخص خواهد شد. دوستان عزیز درسته که امریکا دشمن ماست ولی دلیل نمیشه هر چیزی رو گردن اون ها بندازیم. دقیقا مثل مسئولان بی کفایتی که گناه ندانم کاری های خودشون رو گردن استکبار می اندازند و یکی نیست بگه اون استکبار مثلا چی کار به چاله چوله های شهرها داره که نمی تونین رفعش کنید و یا این الودگی خفه کننده هوای پایتخت. امریکایی ها بر روی سلاح های بیولوژی کار می کنند ولی در مورد این ویروس خاص من هنوز بر نظرم هستم که این ویروس طبیعی هست. اون ها اونقدرهایی که شما میترسید قدرت ندارند.
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    عزیز من شما جواب خودت رو دادی! وقتی ژنوم ویروس ناهمگونه یعنی سلول جانداری که کار کپی برداری و تکثیر دی ان ای رو کرده باید یرای تکثیر این کدها رو از ویروس بگیره! ویروسها هم که به هم حمله نمیکنن چون بدلیل ساختاری توانایی میزبانی و تکثیر همدیگر را ندارند بنابر این نمیتونه یکی وکتور و یکی میزبان یا هدف بشه که موجب ایجاد نوترکیبی ژنتیکی باشه ! مهمتر از همه اینه که ویروسها در خارج از یدن میزبان زنده نیستن و دارای قدرت برنامه ریزی هوشمند برای بقا نیستن. اینکه چرا تمام جهشهای ویروسی بضرر موجودات زنده تموم میشه سوال برانگیزه. در واقع عملکرد هوشمند ویروسها در داخل سلول زنده حاکی از یک برنامه و طرز کار آگاهانه س که باید از قبل داخل ویروس گنجانده شده باشه. از اینرو ویروسها مثل داروهای نانو ولی در جهت مخرب عمل مبکنن! بنا براین تنها راه باقی مانده انتقال قسمتی از دی ان ای موجود دیگر مثل یک ویروس یا یک ترکیب نانو با هدف مشخص به دی ان ای اصلی یا حتی سنتزی ویروس اولیه در شرایط کنترل شده است.
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    ببخشید منظور آر ان ای بود اشتباهی نوشتم دی ان ای!
  • مریم ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    1 0
    سلام عالی بود ! ولی واقعا این آدمها فکر نمی کنن که خودشون هم آدمند و قرار که دیر یا زود بمیرن ! اگه همه آدمها هم که بمیرن مگه اینها کجا را می تونن بگیرن ! زمین همین قدره ! بیشتر که نیست !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس