از اوباما چه می دانیم؟ آیا او مسلمان است؟ در کجا به دنیا آمده؟ آیا این سیاه پوست 50 ساله واقعا درصدد تغییر ساختارهای متصلب آمریکاست؟ آیا همجنسبازی او با رام امانوئل واقعیت دارد؟ گزارش های ویژه مشرق را برای رازگشایی از این سوالات دنبال کنید....


به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، باراک اوبامای کوچک که در زمان اقامت در اندونزی با نام مستعار بری سوئترو (Barry Soetoro) شناخته می‌شد، چهل و چهارمین رئیس‌جمهور آمریکا و یکی از برندگان بحث‌برانگیز جایزه نوبل صلح است.

بنا بر روایات رسمی اوباما در 4 آگوست 1961 در هونولولوی هاوایی متولد شده است.


مادر وی استنلی آن دونهام (Stanley Ann Dunham) اهل آمریکا و پدر وی باراک اوبامای بزرگ (Barack Obama Sr.) اهل کنیا، شش ماه قبل از تولد باراک اوباما با یکدیگر ازدواج کردند. این دو زمانی که باراک اوباما دو سال بیشتر نداشت از یکدیگر جدا شدند.

زمانی که اوباما شش سال داشت، مادرش با یک اندونزیایی به نام لولو سوئترو (Lolo Soetoro) ازدواج نمود و خانواده چهار سال بعدی را در اندونزی گذراند. اوباما در ده سالگی به هاوایی بازگشت تا زندگی خود را در کنار پدربزگ و مادربزگ خود یعنی استنلی و مادلین دونهام بگذراند. وی در این سن برای آخرین بار پدر خود را ملاقات نمود.

وی تحصیلات خود را در دانشکده باختری (Occidental College)، دانشگاه کلمبیا و دانشکده حقوق هاروارد به اتمام رسند. برخی گروه‌‌ها و افراد معتقدند که اوباما یک آمریکایی نیست بلکه در کنیا متولد شده است. در 27 آوریل 2011، اوباما به طور رسمی گواهی تولد خود را منتشر نمود که البته بسیاری از کارشناسان این سند را جعلی تشخیص داده و تاکنون هیچ مرجع قضایی اصالت آن را تأیید نکرده است.

 

آخرین ملاقات اوباما و پدرش در سال 1971



اوباما در کنار مادر، خواهر ناتنی و ناپدری‌اش، لولو سوئترو



 

اوباما در کنار مادر، خواهر ناتنی و پدربزگش

اوباما پس از شکست در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا، در سال 1995 به عنوان سناتور دموکرات از ایالت ایلینویز وارد کنگره شد. یکی از جنجال‌برانگیزترین اقدمات وی در سنا دادن رأی مخالف به قانونی بود که بر اساس آن نوزادانی که از عمل سقط جنین جان سالم به در می‌بردند باید تحت مراقبت‌های پزشکی و بیمارستانی قرار می‌گرفتند. مجله نشنال‌ ‌ژورنال به وی لقب لیبرال‌ترین سناتور سال 2007 را داد.

باراک اوباما پس از شکست هیلاری کلینتون در رقابت درون حزبی دموکرات‌ها، توانست با شعار  "تغییر" و "امید" بر جان مک‌کین، نامزد جمهورخواه، پیشی گرفته و در سال 2008 به عنوان اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا برگزیده شود. وی در طول دوران ریاست جمهوری خود با مشکلات اقتصادی و سیاسی بزرگی دست به گریبان بوده است که افول اقتصادی آمریکا و نیز تداوم جنگ‌هایی که در دوران جرج بوش آغاز شده بودند، بزرگترین آنها هستند.


یکی از میتینگ‌های انتخاباتی باراک اوباما که طی آن یک فعال سیاسی پلاکارد "در مورد 11 سپتامبر تحقیق کنید!" را در مقابل وی بالای سر برده است

در این گزارش به بررسی برخی از زوایایی پنهان زندگی شخصی وی می‌پردازیم که می‌توان گفت به غیر از بحث مربوط به ملیت و مکان تولد، بقیه عمدتا زیر سایه زندگی سیاسی وی قرار داشته است. در گزارش بعدی نیز به بررسی روابط اوباما با لابی یهود و صهیونیست‌ها خواهیم پرداخت.

 
*آیا اوباما شهروند آمریکا است؟


تولد اوباما در کنیا

اورلی تاتز (Orly Taitz)، وکیل اهل کالیفرنیا، در سال 2009 نسخه‌ای از گواهی تولد اوباما را منتشر نمود که نشان می‌داد وی متولد کنیا است نه هاوایی. با توجه به اصرار اوباما و دولت آمریکا مبنی بر اینکه وی در هاوایی متولد شده است این امر می‌توانست تأثیری بسیار منفی بر مشروعیت دولت اوباما داشته باشد. بنا بر گزارش‌ها تاتز فعالیت‌هایی را در دادگاه محلی کالیفرنیا آغاز کرده تا اصالت این سند را به تأیید برساند.

 

تصویر گواهی تولد اوباما در کنیا


در این سند اعلام شده که باراک حسین اوباما در 4 آگوست 1961، در بیمارستانی به نام "کوست جنرال" (Coast General) در موباسا، کنیا، متولد شده است. این در حالی است که مادربزرگ پدری اوباما در کنیا نیز اعلام کرده بود که وی در کنیا متولد شده است. با توجه به مطالب فوق این سؤال مطرح می‌شود که پس چگونه کاخ سفید، تصویر سندی را منتشر کرد که نشان می‌داد اوباما در هاوایی متولد شده است؟


اوباما و تابعیت اندونزی

تاتان سیوفولانا (Tatan Syuflana)، گزارشگر و عکاس خبرگذاری آسوشیتدپرس در سال 2007 تصویری را منتشر نمود که که در آن کارت ثبت‌نام اوباما در مدرسه فرانسیسکوس آسیسی (Fransiskus Assisi) اندونزی منتشر گشته بود. در این تصویر اوباما با اسم باری سوئترو (Barry Soetoro) و توسط ناپدری‌اش لولو سوئترو (Lolo Soetoro) در مدرسه ثبت‌نام نموده است.

در این کارت، باری سوئترو یک شهروند اندونزی قلمداد گشته است که در 4 آگوست 1961 در هونولولو (Honolulu)، هاوایی، متولد شده است. در این سند دین وی اسلام قلمداد گردیده است.


 

کارت ثبت نام اوباما در اندونزی با نام باری سوئترو

اوباما پس از اتمام تحصیلات خود در مدرسه ابتدایی آسیسی، وارد مدرسه دولتی "اس‌دی‌ان منتنگ" (SDN Menteng) شد. این در حالی است که تیم اوباما چه در زمان انتخابات و چه تاکنون که چندین سال از زمامداری وی در آمریکا می‌گذرد، اظهار نظری در مورد تابعیت اندونزیایی وی نکرده‌اند.

آن دونهام (Ann Dunham)، مادر آمریکایی اوباما، در سال 1963 و زمانی که باراک اوباما دو سال بیشتر نداشت از همسر اول خود یعنی پدر اوباما جدا شد. دونهام سپس با لول سوئرنتو، تبعه کشور اندونزی، ازدواج نموده و در سال 1966 یا 1967 به اندونزی مهاجرت نمود. آنچه که مشخص است بر اساس قوانین اندونزی اوباما باید شهروند این کشور می‌بود تا در یک مدرسه دولتی ثبت‌نام می‌کرد و از آنجایی که بر اساس قوانین اندونزی در دهه 60، اتباع این کشور نمی‌توانستند دارای تابعیت دوگانه باشند، بنابراین اوباما از تابعیت هر کشور دیگری خارج می‌شد تا می‌توانست در اندونزی به مدرسه دولتی برود. اوباما در سن چهار یا پنج سالگی به اندونزی رفته و ظاهرا در سن ده سالگی بار دیگر به هاوایی بازگشته است.

از سوی دیگر وی در یکی از برنامه‌های تبلیغاتی خود اعلام نمود که در سال 1981 به پاکستان سفر کرده بود، "زمانی که در دانشکده بودم به پاکستان رفتم. قبل از اینکه به کمیته روابط خارجی سنا بپیوندم می‌دانستم که شیعه و سنی چیستند." نکته جالب اینجاست که بنا بر گزارش‌ها، اوباما هیچگاه قبل از این چه در نوشته‌های خود و چه در مباحث مطروحه در کمیته در مورد پاکستان، به این سفرها اشاره‌ای نکرده بود. وی به مدت سه هفته در کراچی پاکستان اقامت کرده بود. در آن زمان پاکستان تحت سلطه یک حکومت نظامی بوده و سفر اتباع آمریکایی به این کشور امکان‌ناپذیر بود بنابراین اوباما با گذرنامه اندونزی وارد این کشور شده بود.

این امر نشان می‌دهد که اوباما در سنین برگسالی نیز تلاشی برای خروج از تابعیت اندونزی نکرده و از گذرنامه این کشور استفاده می‌نمود.

پاسخ کاخ سفید به جنبش تولد

چندین سال پس از اینکه اوباما با رخوت و غرور هر چه تمام ارائه گواهی تولد خود را رد می‌کرد، کاخ سفید بالاخره در آوریل 2011 یک نسخه PDF از گواهی تولد اوباما را در ایالت هاوایی منتشر کرد. اگرچه کاخ سفید و رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که جنبش تولد دیگر به پایان راه خود رسیده است، اما این مدرک بیش از آنکه به سؤالات پاسخ دهد، خود منشأ پیدایش سؤالات دیگری گشت. برای مثال، چرا شماره گواهی تولد اوباما بیشتر از شماره گواهی تولد افرادی هستند که بعد از وی در همان بیمارستان متولد شده‌اند؟ کورت نیمو (Kurt Nimmo)، فعال ضد جنگ و وبلاگ‌نویس، می‌نویسد: "زمانی که بخش‌هایی از سند ارائه شده به قدر کافی بزرگ می‌‌شوند ما به تناقض‌های آشکاری برمی‌خوریم. برای مثال، چنین به نظر می‌رسد که تاریخ مهر شده بر روی سند، تغییر داده شده است. همچنین کلمات و اعداد تایپ شده به طرز مشکوکی دارای یک حاشیه سفید هستند که نشان می‌دهند این ارقام و کلمات احتمالا ابتدا از یک متن اسکن شده و سپس بر روی کاغذی که دارای پس‌زمینه سبز است اضافه شده‌اند."


 

عکس گواهی تولد اوباما که به شهادت اکثر کارشناسان جعلی است

این سند پس از آن منتشر شد که نشريه كنگره آمريكا برنامه‌ای محرمانه برای تحقيق و تفحص در مورد زادگاه اوباما آغاز نمود. برخي اعضای كنگره از حزب جمهوريخواه اصرار دارند گواهي تولد اوباما جعلی است و او در كنيا، موطن پدرش و نه آمريكا به دنيا آمده است.

اوباما و همجنس‌بازی

وین مدسِن (Wayne Madsen)، محقق و روزنامه‌نگار آمریکایی با انتشار مقاله‌ای در ماه می 2010 به افشای ارتباط باراک اوباما و رام امانوئل، رئیس دفتر وی، با یک کلوب همجنس‌بازی در شیکاگو با نام "کشور مردان" (Men's Country) پرداخت.

مدسن در مقاله خود نوشت که بر اساس اطلاعات منبعی وابسته به جامعه همجنس‌بازان و همچنین چند نفر از منابع سیاسی قدیمی در شیکاگو، این دو تن از اعضای دائمی یک کلوب همجنس‌بازی هستند. منابع مطلع به مدسن اعلام داشته‌اند که این باشگاه به مشتریان خود حق عضویت یک ساله "دائمی" در ازای دریافت هزینه آن اعطاء می‌کند و اینکه در فایل‌های کامپیوتری و کاغذی این باشگاه اسامی اراک اوباما و راهم امانوئل به چشم می‌خورد. این اطلاعات به صورت محرمانه نگهداری می‌شوند اما منابع نزدیک به کلوب "باشگاه مردان" معتقدند که سرویس‌های اطلاعاتی، کامپیوترها و پرونده‌های حاوی اطلاعات اوباما و امانوئل را پاکسازی کرده‌‌اند.


تابلو ورودی باشگاه "کشور مردان"


  

تصاویرباشگاه "کشور مردان"

منابع مرتبط با جامعه همجنس‌بازان شیکاگو گزارش داده‌اند که اوباما علاقه داشته است با مردان سفید پوست رابطه جنسی برقرار نماید. به گفته این منابع اوباما هر چهارشنبه در این باشگاه دیده می‌شد. این اتهامات زمانی مطرح گشتند که فردی به نام لری سینکلیر (Lary Sinclair) در سال 2008 ادعا نمود که در سال 1999 یک بار در داخل یک لیموزین و بار دیگر در اتاق یک متل در حومه شیکاگو با سناتور اوباما رابطه جنسی برقرار کرده و شاهد مصرف کوکائین توسط وی بوده است. وی همچنین ادعا نموده است که برخی از افراد مرتبط با همجنس‌بازی‌های اوباما نیز برای جلوگیری از فاش نشدن موضوع به قتل رسیده‌اند.

 

لری سینکلیر

 پس از افشای این مطالب توسط سنکلیر وی توسط پلیس واشنگتن دستگیر شد. حکم دستگیری وی توسط بیو بایدن (Beau Biden)، دادستان کل منطقه دلاواره، و پسر جو بایدن، معاون اوباما، صادر شد. نکته جالب توجه در اظهارات سینکلر اشاره به نام اشخاصی است که در این باشگاه همجنس‌بازی رفت و آمد داشتند اما بعدها به طرز مرموزی به قتل رسیدند. به گفته وی این افراد ممکن است به منظور پاکسازی سوابق اوباما و امانوئل کشته شده باشند.

 

فیلمی که لری سینکلیر در مورد رابطه جنسی خود با اوباما بر روی اینترنت قرار داد

بر اساس این گزارش، اوباما از اواسط دهه 1990 و پس از اینکه در سال 1996 به عنوان سناتور ایالت ایلینویز به مجلس سنا راه یافت به عضویت این باشگاه همجنس‌بازی درآمد. این باشگاه حتی کارت‌های عضویت نیز برای اوباما و امانوئل منتشر نمود. اوباما در بازی‌های انتخابی بسکتبال با امانوئل و فردی به نام آلکسی گیانولیاس (Alexi Giannoulias) آشنا شد. گیانولیاس بعدها در یک پرونده مالی درگیر شد. قاضی پرونده اعلام کرد که 500 ساعت مکالمات تلفنی ضبط شده مربوط به این پرونده به درخواست، بلاگوجویچ (Blagojevich)، متهم پرونده و وکیل مدافع وی و با توجه به دلایلی که ارائه نمودند پخش نخواهد شد. منابع وین مدسن به وی اعلام کردند که این مکالمات احتمالا محتوی اظهاراتی در مورد زندگی شخصی اوباما و امانوئل بوده‌اند.

این در حالی است که اوباما بارها و در سخنرانی‌های متعدد از حقوق همجنس‌بازان حمایت کرده است. در دوران زمامداری وی قانون ممنوعیت فعالیت همجنس‌بازان در آمریکا لغو شد. بر اساس این قانون که به قانون "نپرس و نگو" معروف بود، سربازان آمریکایی لزومی نداشت که گرایشات جنسی خود را فاش کنند اما در صورتی که پرده از همجنس‌باز بودن آنها برداشته می‌شد، با خطر اخراج از ارتش مواجه می‌شدند. هم‌اکنون این قانون دیگر لغو شده است و همجنس‌بازها می‌توانند آزادانه در ارتش آمریکا حضور یابند. یکی دیگر از فعالیت‌های اوباما در این حوزه، معرفی یک زن یهودی به نام سونیا سوتومایر (Sonia Sotomayor) به عنوان یکی از نه قاضی دیوان عالی آمریکا است. سوتو ماریو به خاطر حمایت سرسختانه از آزادی سقط جنین، آزادی حمل سلاح و آزادی همجنس‌بازی معروف است.

به گزارش گروه‌های همجنس‌باز بیش از 240 همجنس‌باز هم‌اکنون در قسمت‌های مختلف دولت اوباما مشغول به کار هستند.

سونیا سوتو مایر، قاضی همجنس‌باز دیوان عالی آمریکا

مصرف مواد مخدر توسط اوباما

اوباما در کتاب اول خود با عنوان "رویاهایی از پدرم" (1995)، چنین نوشته که قبل از وارد شدن به عرصه سیاست از ماری‌جوانا و کوکائین استفاده کرده است. وی در کتاب خود می‌گوید که چون از ظاهر کسی که سعی می‌کرد به وی هروئین بفروشد خوشش نیامد بنابراین هروئین مصرف نکرده است.


   

علی‌رغم چهره ورزشکارانه‌ای که از اوباما ترسیم می‌شود وی سالیان درازی است که به سیگار اعتیاد دارد


مسأله مصرف مواد مخدر یکی از مشکلاتی است که سیاستمداران به طور معمول با آن دست به گریبان هستند، و گاها به عنوان آزمایشی برای سنجش صداقت آنها به کار می‌رود. اگر سیاستمداری از مواد مخدر استفاده کرده باشد در این حالت عقل سلیم ایجاب می‌کند که سعی نماید این مشکل را هر چه زودتر از سر راه بردارد. دکتر جرومی کورسی (Jerome R. Corsi)، در کتابی با عنوان "ملت اوباما" (The Obama Nation) به بررسی این امر می‌پردازد که چرا اوباما اعتراف به مصرف مواد مخدر نمود: "شاید اوباما احساس کرد که این اطلاعات در نهایت توسط هم‌ مدرسه‌ای‌های وی فاش خواهند شد. بنابراین به منظور به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از این حقیقت پنهانی، بدین نتیجه رسیده که اعتراف می‌تواند بهترین روش باشد."

 

کتاب "ملت اوباما"

کورسی در کتاب خود بدین نکته اشاره می‌کند که اوباما باید توضیح دهد که آیا وی به فروش مواد نیز پرداخته یا اینکه چه زمانی استفاده از مواد را ترک کرده است: "آیا اوباما زمانی که سناتور ایالت ایلینویز نیز بود مواد مخدر مصرف می‌کرد؟" اوباما به این سؤال پاسخی نداده است. 

انگشتری با نشان  فراماسونری

وب‌سایت اسپانیایی XFiles.es با انتشار تصاویری به وضوح ثابت کرد که اوباما از همان سنین جوانی در حلقه‌های فراماسونری عضویت داشته است.



 

انگشتر اوباما که یکی از نمادهای فراماسونری را نشان می‌دهد

بزرگنمایی تصویر باراک اوباما که در 24 می 2008 در نشریه نیوزویک منتشر شده، نشان می‌دهد که انگشتر دست راست وی دارای آرم فراماسونری است. بنا بر گزارش‌ها اوباما ماسون درجه 32 (از بالاترین درجات لژ‌های ماسونری) در لژ فراماسونری پرنس هال (Prince Hall) است. تعالیم و نمادهای این لژ ماسونری سیاه‌پوستان به مانند لژ‌های سفیدپوستان است و این لژ نیز به مانند دیگر لژ‌ها سعی نموده تا یکی از اعضای خود را به قدرت برساند. پرنس هال اولین لژ فراماسونری سیاه‌پوستان در آمریکا است و به یاد بنیانگذار و استان اعظم آن که معروفترین سیاه‌پوست منطقه بوستون در زمان انقلاب‌ آمریکا و اوایل قرن 19 بود، نامگذاری شده است.

 

نماد لژ پرنس هال که بر روی انگشتر اوباما قابل روئیت است

این لژ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز به طور علنی از باراک اوباما حمایت نمود. در زیر تصویری از آگهی این لژ در صفحه تبلیغاتی ستاد انتخاباتی باراک اوباما به چشم می‌خورد که در آن به بهانه‌هایی چون ترویج برابری، حقوق مدنی، آزادی‌های مدنی، عدالت اقتصادی و امنیتی از وی حمایت شده است.


تصویر حمایت پرنس هال از اوباما

از ۴۱ رئیس جمهوری آمریکا ۱۷ نفر آنها از سال ۱۷۹۹ تا ۲۰۱۰ عضو لژهای ماسونی بودند . از این عده ۴ نفرشان عضو لژ اوهایو سه نفر عضو لژ تنسی ۲ نفر عضو لژ نیویورک و بقیه از لژهای واشنگتن ، پاناما ، میسوری ، تگزاس و ویرجینیا بودند. در سالنامه های ۱۹۶۵-۱۹۶۴ ماسونی (مرکز برادران ماسونیک‌) اسامی پانزده رییس جمهور عضو لژهای ماسونی به ترتیب زیر نوشته شده است:

  1. جرج واشنگتن
  2. بنیامین فرانکلین
  3. جیمز مونروئه
  4. اندرو جکسون
  5. جیمز ناکس پولک
  6. جمیز بوکانان
  7. اندرو جانسون
  8. جیمز آبراهام گارفیلد
  9. ویلیام مک کینلی
  10. تئودور روزولت
  11. هری ترومن
  12. لیندن جانسون

در دوره های بعد به این فهرست نیز رونالد ریگان و جورج بوش پدر و پسر و باراک اوباما نیز اضافه شدند.


منابع بیشتر برای محققین

* سند گواهی تولد او باما (با کیفیت بالا) که توسط کاخ سفید ارائه شده و به اعتقاد بسیاری از متخصصین جعلی است.        لینک

* مقاله کامل وین مدیسن در مورد اوباما (مفصل 33 صفحه)      لینک


این گزارش ادامه دارد ....

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اوباما ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 1
    مشرق جان روز قیامت در راهه!...میزان و صرات..... باید جواب این غیبت ها رو پیش خدا و بنده خدا بدیم ها!!
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 1
    ورود و بلکه اثبات تعلق مشرق به باشگاه جمهوری خواهان بر خودشان هم مبارک نیست
  • ی.ر ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    زیاد نگران نباشید چون اینها بقایای فرعون ابرهه و نمرود و قوم لوطند که خداوند به زودی بلای آنها را نیز بر سر اینها میاورد تا برای این قرن هم عبرتی در کارنامه خلقت خداوند موجود باشد این حرف من را در گوشه ای از ذهن خود حک کنید تا به وقتش، حسابی تعجب کنید و یاد عظمت خداوند و قدرت نا یتناهی او بیفتید.
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    حالا که چی ؟
  • رضا ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    خاک تو سر اون سفید پوستی که حاضر شده با اوباما رابطه جنسی داشته باشه....
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    خب؟ که چی؟
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    بابا لااقل عکس "اوباما در کنار مادر، خواهر ناتنی و ناپدری‌اش، لولو سوئترو" را سانسور کنید شاید هم سانسور نکردین چون اوباماست و شعارش تغییر !!!!!!
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    جالب بود ادامه بدین
  • احسان ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام نوشتید: «مادر وی استنلی آن دونهام (Stanley Ann Dunham) اهل آمریکا و پدر وی باراک اوبامای بزرگ (Barack Obama Sr.) اهل کنیا، شش ماه قبل از تولد باراک اوباما با یکدیگر ازدواج کردند. این دو زمانی که باراک اوباما دو سال بیشتر نداشت از یکدیگر جدا شدند.» یعنی اوباما شش ماهه متولد شده !؟؟؟ لطفا متن رو تصحیح کنید.
  • علی ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    پس بگو طفلک فرزند طلاقه اینجوری شده!
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    احسان نيازي به تصحيح متن نيست چرا متوجه نشدي اين يعني اوباما حرام زاده است
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    بابا بیخیال
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    اولا صراط درسته دوما کافر که غیبت نداره سوما تو شرم نمیکنی از یک همجنس باز حمایت میکنی . در ضمن از این مقاله اینطور استنباط میشود که پدر و مادرش قبل از ازدواج رسمی با هم بودند یعنی حرامزاده نیز هست.
  • سها ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    مامانش سفید پوست بوده یعنی؟!!!
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    طلاق که خوبه ای بابا 6 ماه بعد از ازدواج به دنیا امده ؟!!!!
  • اشکان ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    متأسفم که بیشتر مقاله‌تون روی چیزی مانور داده که از نظر من تبعیض نژادی محسوب می‌شود. چه اهمیتی دارد یک انسان متولد کدام کشور باشد؟ این بحث دغدغه‌ی جمهوری‌خواهان نژادپرست و مخالف سیاهپوستانی است که هنوز در قرون گذشته به سر می‌برند و بدشان نمی‌آید آزادی‌های نسبی سیاهان باز هم محدود شود. متأسفم که برای مخالفت با اوباما به ورطه‌ی نژادپرستی هم افتاده‌اید. اصولاً فکر نمی‌کنید مخالفت‌ها بر چه اساس باشد و چقدر مستند باشد و چقدر اخلاقی باشد. کلاً با هر کی مخالف باشید با هر وسیله‌ای که شده هو و جنجال راه می‌اندازید. و البته حتماً دیانت‌تان هم مانند سیاست‌تان است!
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    به ما چه تو متاسف هستی؟
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    با اشکان موافقم این چرت و پرتها (جز همجنس بازی) درباره اباما دست باشه یا نه هیچ فرقی نمیکنه ملاک ما قرآن و رسول و امامه یا قانونهای امریکا؟
  • محمودی ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    مطلب خوب و کارشناسی بود لطفا از کامنت های بیهوده و لمپنی پرهیز کنید
  • امین ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    با این که باهاش خصومت داریم بهتره حرمت اسمشو نگه داریم . همجنسبازی رو به حسین اوباما نچسبونبید
  • آشنا ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    اوباما!!! جون که صراطت هم مثل صراط اوباما کجه، چرا ناراحت شدی.مگه مشرق چی گفته ، تو که اوبامایی نباید از قیامت حرف بزنی. در ثانی این چیزا رو بهش میگن تهمت، که در مورد داداشیت درسته . نکنه که خودت هم... اشکان جون از کدوم طرف افتادی، یه کم استراحت کن یه لیوان آب بخور حالت که جا اومد دوباره متن رو بخون تبعیض چیه سیاه وسفید کدومه. میگن یارو حرومزاده ست مگه تبعیض، یارو همجنس بازه میگه تبعیض.راستی هنوز حالت جا نیومده... یه چرتی هم بزن شاید...
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    اینجا برا حرفش دلیل اورده! اگه میگی نیست تو هم دلیل بیار
  • کاشانی ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    آقا امین چی میگی شما؟‌ لابد شما به حرمت اسم صدام حسین برای آرامش روحش هر شب دعا میکنی. انو اسم حسینو به این چسبوندن که حرمت اسمو از بین ببرن نه مطلب مشرق که با دقت نظر اشاره ای به اسم میانه جعلی اباما نکرده. بعد هم خوبه تو این مطلب کلی ارجاع وجود داره. میتونی بری یه سری به منابع اطلاعاتی و اینترنتی خود امریکا بزنی تا ببینی خودشون بهش همجنسبازی رو چسبوندن نه مشرق. مشرق فقط یه گزارش داده از بحثهایی که در این باره مطرحه. سوم اینکه آقا امید عزیز تو حتما آدم معتقدی هستی. ما که قرار نیست بخاطر جو موجود تو دنیا باورهای خودمونو فراموش کنیم. مگه روایت نداریم اگه کسی به گناهی راضی باشه در اون شریک میشه؟ آقای اباما نه تنها رسما و علنا به همجنسبازی تو کشورش رضایت داده بلکه سرسختانه مسیر رو برای زندگی راحت و قانونی همجنس بازها هموار کرده و پستهای مهمی بهشون داده. این از خود همجنس بازی بدتره. اصلا شاید اون هیچوقت پاشو تو کلاب مردان کشور نذاشته باشه. ولی سخنرانی هاش در حمایت و دفاع از همچنس بازها و اقدامات قانونیش رو که نه خودش منکره نه دیگران. خیلی هم بهشون افتخار میکنه متآسفانه این چیزها زیاده. نمیتونیم چشمامونو ببندیم بگیم خوب اسمش حرمت داره پس حرفی نزنیم. این اسم هم بهش چسبوندن. برو یکی دو تا از زندگی نامه هایی که خودشون براش منتشر کردن بخون
  • کاشانی ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    اشکان جان شما یه کم به نظر من زود قضاوت کردی این مطلب نمیخواد بگه چون اباما امریکایی نیست پس باید بره بمیره. این مطلب میخواد بگه کاخ سفید و دور رو بریهای اباما سعی دارند هویت و گذشته اونو با دروغ یه چیز دیگه جلوه بدن. یعنی اون توی زندگیش چیزهایی داره که از مردم دور نگه داشته شده و با دروغ نذاشتن مردم بفهمن. این یعنی عدم صداقت و فریب. ربطی هم به نژاد پرستی و اینجور چیزها نداره. ک
  • کاشانی ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    آقای ناشناس. جمهوری خواه چیه؟ لابد از نظر شما هر کس با حمله نظامی امریکا مخالف باشه وارد باشگاه طالبان شده. نه؟ ک
  • کاشانی ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    آقای نماینده اوباما شما برو سجاده تو باد نبرده. چهار تا استغفار هم برای صدام و اباما و اسامه بخون. مرد حسابی حد اقل یه بار برو شرایط غیبت رو بخون بعد بیا از میزان و صرات حرف بزن. در ضمن صراط رو با ط دسته دار مینوسن نه با ت دو نقطه.
  • اشکان ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    ممنون از اظهار لطفتون. اما شما دقیقاً چیزی رو که من بهش اشاره کردم رو نادیده گرفتید پس بهتره خودتون هم یه بار دیگه متن رو بخونید. نصف این مقاله روی این بحث شده که اوباما متولد کنیاست یا امریکا یا یه کشور دیگه. این بحثا یعنی تبعیض نژادی. به همین سادگی. شما تصور کن توی همین ایران بیان یه بحث و جنجال راه بندازن که فلان مقام مثلاً زاده‌ی افغانستان است نه ایران و بخوان این رو چماقی بکنن بالای سر اون مقام. اونوقت اون بحث و حرفا نژادپرستی نیست؟ حرف من بقیه‌ی متن نیست که روی بقیه‌ش هم میشه بحث کرد اما نیمی از متن که کاملاً بحث نژادپرستی هست غیرقابل بحثه چون مصداق بارز نژادپرستی‌ست و نژادپرستی با عقل و شرع و انصاف درست انسان در تضاد است. همین!
  • اوباما ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    این اوباما شرف داره تا شما...او هر چه هست خود را شیعه نمی داند...می داند؟؟؟ روز قیامت روی پل صراط شما شیعه نماهای ایرانی که با تمسخر کلمات و تحقیر دشمن و غیر خودی به حق دین نداشته خود را نشان می دهید و آبروی شیعه را برده اید.. و به فریاد آیا کسی نیست مرا یاری کند حسین بن علی از بحرین و یمن و ندای ملظومیت شیعه از بحرین و یمن هم پاسخ ندادید را خواهیم دید...
  • اوباما ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    اون شرایط غیبت اونی هست که خداوند توی قرآن نوشته
  • اوباما ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    امین جان عزیز...پسرم!...یا پدرم!! این که راه همان خوارج ظاهر بین هست... بصیرت یعنی نکردن اشتباه قاتلین امام علی امام حسن امام حسین(ع) .....تا امروز.... بصیرت یعنی باطن دین و باطن دین یعنی وفا به اصل دین یعنی ولایت یا حق
  • اوباما ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    پیامبر ما گفته حتی اگر کسی زنا کرد...تا زمان قصاص هیچ احدی حق ندارد آبروی آن را ببرد و گناه کرده است و بعد از قصاص هم از من و شما پاک تر است به کلام خداوند در قرآن مجید...که قصاص را به تولد دوباره و حیات دوباره روح خوانده...
  • سید رضا محدث ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    بازم سلام نمیدونم چرا شما همه چیز رو بد نگاه میکنید این بابا چون خیلی روشنفکره میخواسته همه جیز روخودش تجربه کنه ببینه میگن درد داره واقعا راست میگن اگه نه همجنس باز نیست تهمت نزنید
  • رامتین ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    خوشم میاد ازین مشرقی ها که همیشه چیزی متفاوت برای ارائه دارن... تو همین ایران خودمون خیلی ها دید مثبتی نسبت به اوباما دارن... واقعا نیاز بود یکی پیدا شه چهره این آقا رو از زاویه ای دیگه نشون بده...
  • محمودی ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    برادر من چرا قضیه رو نمی گیری راجع به محل تولدش دروغ گفته و اگه ثابت بشه اعتبارش خیلی زیر سوال میره و شاید ختی بشه خلعش کرد
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    0 0
    تجربت منو كشته عزيز
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    0 0
    طبق مقررات امریکا رئیس جمهور باید آمریکایی اصل باشه(هر چند همه مهاجرند) و اگه یادتون باشه آرنولد از این موضوع خیلی ناراحت بود که چرا نمیزارن رئیس بشه پس چرا جلوی آرنولد رو گرفتند؟ امریکایی بودن یا نبودنش مسئله نژاد پرستی مشرق نیست!! قانون اساسی اون خراب شده اینو میگه
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    0 0
    الله علیم بذات الصدور
  • ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    0 0
    که اینکه اوباما حرامزاده است.....
  • 1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    0 0
    دیدی وقتی جک میگی بگو ..... کافر؟؟؟؟اینجا اوم کافر بودنش ملاکه و پیامبر اسلام این امر رو برای مسلمانان نگفته است عزیزم. اونم یک آدمی که تو کشتن هزاران مسلمان بی گناه سر منشه است.
  • م ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    0 0
    اه اه اه با این نظرت !!! خجالتم خوب چیزیه
  • م ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    0 0
    خوشبحال اوباما چه حامی خوبی داره
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
    0 0
    دقیقاً از کدوم زاویه ؟ (-:
  • على ناخدائى ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    ايا تهمت زدن بأيران در مورد بومب اوتمى فرق دارد با تهمت زدن به هر شخصى اكر اصل موضوع دشمنى است و براى تهيه كردن زمينه براى ضربت زدن . همش همونه .ان اقاى كه ميخاهد رئيس جمهور اينده امريكا باشه دست به همه جيز ميزنه.
  • سام ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    هر چند مطلب کلی بود، اسنادش کم بود، ادعاهای غیرقابل اثبات مطرح میکرد... اما خوبه که بشتر ازین کارهای ژورنالیستی تحقیقی انجام بگیره!
  • سیروس ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    ای فدای این املا و انشای تو ناخدا جان که از کل این گزارش جالب تر بود و حسابی کیفورم کرد. مشتاقانه منتظر کامنت های بعدی هستم!
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    0 0
    مرتیکه خبیث عجب ژستی هم با سیگار گرفته!
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    اگه بمب ، بومبه و اگه اتمی ، اوتمیه پس تهمتم مینوشتی تحمت ، شخس ، موزوع ، زربه ، رعیس ! در ضمن اینا اسناد آوردن و حرف زدن اونا هم بمب اتمی ایران رو حداقل نشون ما بدن که !
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    نمیخوندی مجبور نبودی که برادر !
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    وای که چقدر شما مودب و با حیا هستید .
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    حالا تو اومدی مدافع حقوق اوبامای ملعون بشی !!! ناراحت آبروی مردک نابخردی ؟ آبروی ایران کشکه ؟ ما که یه ملتیم ! ظلمی که به مردم افغانستان و پاکستان و عراق میکنه کشک !!! آخ آخ ببخشید کسی به مرد مورد علاقتون حرفی زد ! حافظ منافع اوباما شدی ؟ بترس از خدا . اونهایی هم که گفتی برای آدمه نه حیوون
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    برادر هر کسی که حسین بود که حسینی نیست ! ما برای حسینی حرمت قائلیم که حسینی باشه ! امام حسین ما آزاد مرد بود نه مثل حسین شما نامرد و اهل ظلم(افغانستان و پاکستان و ایران و عراق و ..) ، امام حسین ما برای اسلام فدا شد و فدا کرد ولی حسین شما در مقابل اسلام قد علم کرده ! امام حسین ما به فکر منفعت خودش و اولاد نبود و هر چه بود خدا بود اما حسین شما چه ؟ اصلا مقایسه ای که کردی صحیح نیست ! اون فقط اسم حسین رو به یدک میکشه همین و بس ولی واقعا حسینیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کمی تحلیل و کمی بصیرت برادر
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    چرت گفتیا !
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    حرف مفت زدیا ! یعنی تو زیارت عاشورا لعنت به قوم ظالمین هم غیبته ؟؟؟؟؟؟؟ تو کدومشونی ؟؟؟ آدم یاد خوارج میفته به خدا ! یعنی اوباما و تو هم به فکر صراط و قیامت هم هستید ؟؟؟ قیامت که فقط برای مشرقیا نیست برا اوباما و حامیانش هم هست ضمنا یادآوری کنم ایشون در مقابل اسلام ایستاده میدونیکه ؟ از دشمنان اسلام هم تو قرآن اومده بخونی بد نیست !! یعنی مشرقیها باید جواب اوباما رو اون دنیا بدن ! اون کی جواب کشته های عراق و پاکستان و عراق و فلسطین و ... رو بده ؟ راستی تو جواب کیا رو باید بدی
  • ایمان ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    جالبه یه اتفاق کوچیک توی ایران بیفته مثل همین نامه های این مردک (اسمشو نمیبرم تا بسوزه) اونوقت بی بی سی پدرجد مارو میاره جلوی چشممون اینقدر که میگه. اونوقت تا حالا به این قضایا حتی یک اشاره هم نکرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس