کد خبر 842514
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
منبج

شورای امنیت ملی ترکیه اعلام کرد که «تروریست‎ها» در منبج استان حلب باید هر چه زودتر این شهر کُردنشین را ترک کنند، در غیر اینصورت ترکیه در حمله به آنها درنگ نخواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، شورای امنیت ملی ترکیه خواستار خروج فوری «تروریست‏ها» از شهر کردنشین منبج استان حلب شده است.

شورای امنیت ملی ترکیه اعلام کرد که «تروریست‌ها»ی مستقر در منبج باید هر چه سریعتر این شهر را ترک کنند، در غیر اینصورت ارتش ترکیه در اقدام علیه آنها تردید نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

آمریکا در حال احداث پایگاه در میدان نفتی شرق سوریه است

واکاوی اهداف پشت پرده اردوغان از عملیات احتمالی ترکیه در سنجار

«رجب طیب اردوغان» چندی پیش طی سخنانی در شهر آنکارا اعلام کرده بود که پس از اتمام عملیات در عفرین، این عملیات در منبج ادامه خواهد یافت و سپس تمامی مرزهای مشترک با عراق را پاکسازی خواهیم کرد.

رئیس‎جمهور ترکیه در اظهاراتی به عزم این کشور برای ادامه عملیات نظامی در مرزهای شمالی سوریه اشاره کرده و می‌گوید که عملیات در این مناطق تا نابودی آخرین تروریست ادامه خواهد یافت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    26 37
    ترکیه برای حمایت از منافع ملی اش به شمال سوریه بدون هماهنگی دولت سوریه دارد حمله می کند اما ایران برای منافع ملی و مذهبی اش حاضر نیست پایگاه اشغالگران امرییکایی در عراق و سوریه را تهدید کند
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
      5 10
      این سوریه ای هست که تقریبا پوکیده و نای پاسخ دادن نداره ولی اون یکی آمریکایی هست که ابر قدرت دنیاست! طرف تو عالم سیاست اگر عاقلانه رفتار نکنه و تصمیم اشتباه بگیره فاتحه مملکتش خونده ست!
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
      11 2
      ترکیه فقط برای منافع تروریستها داره توحش میکنه، اما گویا تو کوری یا منافعت اجازه نمیده ببینی ما چه بلایی سر آمریکایی ها و صهیونیستها در سوریه آوردیم که دارن جمع میکنن و فرار میکنن
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    31 35
    بزودی منبج هم آزاد خواهد شد
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    20 20
    منبج اصلا کرد نشین نیست مشرق الکی زور میزنی و آرزوی شکست ترکیه را داری ولی همیشه برعکس میشه و کسانی را که مشرق ازشون طرفداری میکنه همیشه شکست پشت شکست نصیبشون میشه خخخخخخخ
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    20 19
    منبج شهری عرب نشین است.مشرق با این نحوه مقاله گذاشتن اعتبار خودتو میبری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس