کد خبر 842448
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
هومن افاضلی

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:استقلال تیم بزرگی است و هواداران بی‌شماری دارد و بازی با استقلال همیشه یک بازی خاص محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: در ابتدا سال نو را به همه تبریک می‌گویم و خیلی خوشحالم که خانواده فوتبال دوباره دور هم جمع شده‌اند. در مورد بازی هم باید بگویم استقلال تیم بزرگی است و هواداران بی‌شماری دارد و بازی با استقلال همیشه یک بازی خاص محسوب می‌شود.

* فرم تیم ما در شرایط بازی نیست

وی ادامه داد: برای تیم استقلال، بازیکنان، مربی و مدیریت این تیم احترام قائل هستیم امیدوارم فردا تصویر خوبی برای هواداران فوتبال درست کنیم تیم ما چند دغدغه دارد از آخرین بازی ما خیلی گذشته است و فرم ما در شرایط بازی نیست اما استقلال نسبت به ما برتری دارد زیرا بعد از بازی ما در لیگ این تیم بازی رسمی انجام داده است. تعطیلات لیگ در ریتم تمرینی ما تأثیر گذاشت.

* امیدوارم به کمک تیم استقلال نمایش خوبی را در زمین برای هواداران فوتبال ارائه کنیم

افاضلی در مورد مصدومان تیمش گفت: در بازی فردا دو بازیکن مصدوم داریم که قطعاً نمی‌توانند بازی کنند، دو بازیکن هم داریم که باید در موردشان فردا تصمیم‌گیری کنیم که ببینیم می‌توانند بازی کنند یا خیر. بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و امیدوارم به کمک تیم استقلال نمایش خوبی را در زمین برای هواداران فوتبال ارائه کنیم.

* توقع دارید در اینجا و امروز تاکتیک فردای تیمم را بگویم؟

سرمربی تیم نفت تهران در پاسخ به این سوال که شما در مقابل پرسپولیس یک بازی بسته را به نمایش گذاشتید و آیا قرار است فردا هم مقابل استقلال یک بازی بسته انجام بدهید، گفت: شما توقع دارید در اینجا و امروز تاکتیک فردای تیمم را بگویم؟ با توجه به وضعیت جدول ما 5 فینال در پیش داریم و مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به میدان می‌رویم اجازه بدهید چیزی که قرار است در بازی با استقلال در درون زمین اتفاق بیفتد را فردا به عنوان سورپرایز به شما بگویم.

* کدام تیم در فوتبال ایران مشکل مالی ندارد؟

افاضلی در خصوص اینکه آیا تیمش مشکل مالی دارد یا خیر، گفت: کدام تیم در فوتبال ایران مشکل مالی ندارد تبعاً مشکلاتی است چون ما یک مجموعه خصوصی در اختیار داریم اما امیدوارم این مشکلات تا پایان فصل برطرف شود.

* استقلال پرمهره ترین تیم لیگ برتر است

وی در خصوص اینکه ممکن است استقلال فردا ملی‌پوشانش را بازی ندهد و آیا این یک پوئن برای نفت تهران محسوب می‌شود یا نه، گفت: ما خودمان را آماده می‌کنیم تا با بهترین استقلال ممکن بازی کنیم. من نمی‌توانم جای سرمربی استقلال تصمیم بگیرم که فردا با کدام بازیکنان به مصاف ما بیاید و در جایگاه او هم نیستم. استقلال به اندازه کافی بازیکن باکیفیت دارد و به نظر من پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر است. چون اگر چند بازیکنش را هم در اختیار نداشته باشد باز هم بازیکنانی هستند که به عنوان جایگزین از آنها بهره ببرد.

* در 14 سالی که در تیم های ملی بوده ام یاد گرفته ام به باشگاه ها احترام بگذارم

افاضلی در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده بازیکنان داخلی در لیگ ایران آمادگی خوبی ندارند گفت: قرار است در این نشست در مورد بازی نفت تهران و استقلال صحبت کنم ولی چون شما پرسیدید و برای اینکه سؤالتان شهید نشود این یکی را توضیح می‌دهم من نمی‌دانم در ذهن سرمربی تیم ملی چه می‌گذرد اما در سال‌هایی که در تیم ملی کار کردم و نزدیک به 13، 14 سال هم در تیم امید و بزرگسالان بوده‌ام یاد گرفته‌ام که به باشگاه‌ها احترام بگذارم زیرا فوتبال در بستر باشگاه‌ها درست می‌شود. در بازی‌های دیشب مثل آلمان و برزیل و آرژانتین و اسپانیا دیدیم که فوتبال با دور تند انجام می‌شود این فوتبال در تیم ملی درست نشده در باشگاه‌ها درست شده است باید کمک کنیم باشگاه‌ها رشد کنند. این نظر من است و هر کسی هم نظر خودش را دارد من هم تیمم ملی‌پوش ندارد و به این مسأله دچار نیستم.

وی در مورد مصدومان تیمش که قطعاً نمی‌رسند گفت: زینالی و شهاب عادلی فردا بازی نمی‌کنند اما دو بازیکن مصدوم دیگر را فردا تست نهایی می‌گیریم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس