کد خبر 842689
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰
کی روش اوسیانو کروز

مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال به صحبت‌های سرمربی نفت تهران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق و به نقل از رسانه رسمی تیم ملی فوتبال، اوسیانو کروز در واکنش به صحبت‌های روز گذشته هومن افاضلی گفت: درباره صحبت‌های او باید بگویم بسیار مهم است که وقتی شخصی می‌خواهد نقطه نظری را راجع به افکار شخص دیگری مطرح کند، باید بداند که چه در ذهن شخص دیگر می‌گذرد. سرمربی تیم ملی هیچ وقت درباره 40 روز در اردو بودن یا توقف لیگ یا بازی نکردن بازیکنان در تیم‌های باشگاهی‌شان صحبت نکرده‌ است. پیام ما بسیار شفاف است که با در نظر گرفتن شرایط کنونی لیگ ایران و همینطور سطح مسابقاتی که در جام جهانی در انتظار ماست در 75 روز آینده باید سعی کنیم یک راهکار برای کمک به بازیکنان داخلی‌مان بیابیم تا آنها آمادگی بهتری داشته باشند و بتوانند در جام جهانی روسیه رقابت کنند.

او افزود: وقتی هومن افاضلی می‌گوید و قبول می‌کند "که من نمی‌دانم که چه در ذهن سرمربی تیم ملی می‌گذرد" این مسئله طبیعی و قابل درک است، چون  کی‌روش فقط درباره فوتبال صحبت می‌کند. وقتی او صحبت از احترام به باشکاه‌ها، مربیان و بازیکنان ایرانی می‌کند، باید بگویم که اکثریت افکار عمومی در ایران به خوبی می‌دانند که چه حجم از احترام و وفاداری را همیشه کارلوس کی‌روش برای فوتبال ایران قائل بوده است. یک مثال بسیار خوب ساختمان Performance Elite Center است؛ ساختمانی که در گذشته آقای هومن و گروه‌شان تلاش داشتند که به آن لطمه بزنند و به جای این ساختمان در تلاش بودند که یک تجارت در قالب مرکز پزشکی ایجاد کنند و البته این امر برخلاف منافع مربیان، بازیکنان و فوتبال ایران بود.

اوسیانو ادامه داد: وقتی صحبت از احترام می‌کنیم و وقتی شما احترام گذاشته شده از طرف کارلوس کی‌روش به بازیکنان و مربیان ایران را زیر سوال می‌برید، باید این را بگویم که در 14 سالی که مدعی هستید در خدمت تیم‌های ملی بودید، ما در فدراسیون به خوبی می‌دانیم که شما چگونه و از چه طریقی به تیم امید علی منصوریان لطمه زدید و باعث ضربه دیدن این تیم با پنهان کردن اطلاعات حساس شدید که عواقب بسیار بدی برای فوتبال ایران داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • طاهری IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
    18 3
    کارلوس کیروش ادم صادق وکاربلدیه هرچی حقه بازیه از طرفه ایرانیاست دیگه خودمون رو گول نزنیم جنس خودمون روخوب میشناسیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس