کد خبر 840576
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
تاجزاده هاشمی

خشونت‌ورزی کلامی تاجزاده در فضای مجازی با واکنش گسترده فعالان فضای مجازی روبرو شده است. در این گزارش به برخی از این واکنش‌ها اشاره شده است.

به گزارش مشرق، مجموعه اقدامات و مواضع مصطفی تاج‌زاده در طول دوران حضورش در سیاست از او سیاستمداری خشونت‌طلب ساخته است با این حال توییت‌های اخیر وی در فضای مجازی در حمایت از اغتشاشگران 7 دی  و خیابان پاسداران تهران با واکنش‌های گسترده کاربران فضای مجازی مواجهه شده است.

فعالان فضای مجازی عمدتا در شبکه اجتماعی توییتر در ذیل هشتگ‌هایی همچون #اصلاحطلب_خشونت_طلب نسبت به خشونت‌های کلامی #تاجزاده انتقاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

چرا جریان اصلاحات متهم است؟

در ذیل بخشی از این توییت‌ها را جمع‌آوری شده که در ادامه از منظرتان می‌گذرد:

وحید یامین پور از فعالان فضای مجازی در واکنش به توییت تاجزاده نوشته است: "تندروهایی مثل "تاجزاده" که انگار خوانش مجاهدینی از اصلاحات دارند، تمام امیدها را برای همگرایی ملی به باد می‌دهند و کار را به انسداد می‌کشانند. این همه اصرار بر خشونت و تحریک با چه هدفی صورت می‌گیرد؟"

زینب حسینی از دیگر فعالان فضای مجازی در صفحه شخصی خود تصریح کرده است: "هرجا بگی با وجود اینکه شیخ اصلاحات وحدت ملی رو مطرح میکنه اما "تاجزاده" با هر اتفاق، ترویج خشونت میکنه و با دروغ گودرز و شقایق رو به هم ربط میده و شهردار بی کفایت رو کار بلد و فساد ستیز اعلام میکنه، ازت تست الکل میگیرن"

کمال لطفی توییتریست در کنایه‌ای خطاب به تاجزاده متذکر شده است: "فردی دزدی کرده بود و برای رد گم کنی، همراه با دیگران فریاد "دزد دزد" سر داده بود.تاجزاده نماد یک اصلاح طلب خشونت طلب است که سالهاست شدیدترین دویکرد خشونت طلبی را در پیش گرفته اما منافقانه ژست صلح طلبی می‌گیرد."

حسین دلیریان، خبرنگار در صفحه شخصی خودش در توییتر با اشاره به وجه تشابه حزب منحله مشارکت با سازمان مجاهدین خلق( منافقین)، نوشته است: "اصلاحطلب خشونت طلب" یعنی سازمان منحله مجاهدین و حزب منحله مشارکت یعنی مصطفی تاجزاده و دار و دسته افراطیون که نمیذارن کشور و مردم با وحدت به فکر حل مشکلات باشن.

امیر نجفی فعال رسانه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت است: "تقریبا در تمام شلوغی‌ها و خشونت‌های چند دهه اخیر ردپای تاجزاده پیداست."

عباس کلاهدوز روزنامه‌نگار و فعال فضای مجازی نیز در صفحه شخصی خود نوشت است: "سنگ‌ها را بستن  و سگ‌ها را باز کردن" به شیوه اصلاح طلبها یعنی دقیقا همین که بهزاد نبوی مصاحبه کنه بگه اصلاح طلب‌ها از اقدامات رادیکال سودی نمی‌برند.

همچنین محمد عبداللهی سردبیر سابق همشهری ماه در واکنش به توئیت تاجزاده در صفحه شخصی‌اش نوشته است: "شوالیه_غائله‌ها" اسم با مسمایی برای "تاجزاده" است. هرجا غائله‌ای برپاست نام تاجزاده در آن جا می‌درخشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    20 2
    افساد طلبا هم سکوت مرگباری در مقابل این خودزن دارند
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    12 2
    بدبخت میترسه در صفحات تاریخ افسادطلبان گم بشه و آدم حسابش نکنند
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    10 2
    روشنفکرشون که این باشه باید گور روشنفکری رو بکنند
  • AE ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    2 0
    اسهالات همه شون همین هستن . سال 88

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس