رونالدو

پس از مشخص شدن رقبای تیم ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کریس رونالدو بار دیگر در نقش کابوس وار قاتل یوونتوس ظاهر شد. این اتفاق برای فوتبال ملی پرتغال چندان خوشایند نبوده است.

سرویس ورزش مشرق رقیبان پرتغال در جام جهانی 2018 یعنی ایران، مراکش و اسپانیا تیم های کوچکی نیستند و مقامات فوتبال پرتغال به خوبی می دانند که مرحله گروهی برایشان بسیار فشرده، سخت و خسته کننده خواهد بود.

بیهوده نیست که آبولا، روزنامه پر تیراژ ورزشی فوتبال پرتغال می نویسد:

تعارف نداشته باشید، رونالدو برگ برنده فوتبال پرتغال است و اگر رونالدوی همیشگی راهی تیم ملی نشود، تیم ملی بخش قابل توجهی از هویت و قدرت خود را از دست خواهد داد.

لااسپورتیکا چاپ لیسبون نیز ساعتی پس از مشخص شدن تکلیف یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نوشت:

کریستیانو رونالدو بازیکن سرشناس فوتبال ما اکنون در داغترین روزهای فوتبال باشگاهی خود به سر می برد، فوتبال ایتالیا او را کابوس خود می داند و یوونتوس اصلا دوست ندارد یک کریس رونالدوی آماده را مقابل خود تماشا کند همانطور که ایران، مراکش و اسپانیا نیز او را کابوس خود می دانند.

فدراسیون فوتبال پرتغال نیز متن اسپورتیکا را در وب سایت رسمی خود منتشر کرده و آورده است: رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا روندی فرسایشی و بسیار خطرناک را در پیش گرفته و البته حق دارد به عنوان یک بازیکن حرفه ای فوتبال با تعهد و تعصب برای تیم بازی کند و حتی احتمال مصدومیت این ابرستاره نیز صفر نیست.

آلفردو رلانیو نویسنده اسپانیایی آس نیز در بخش بین الملل روزنامه با اشاره به نگرانی عمیق فوتبال پرتغال ار روزهای سخت و فشرده فوتبال رونالدو نوشته است:

البته نمی شود توقع داشت که بازیکنان کلیدی درحالت فریز و یخ زده باقی بمانند تا بدون هیچ مشکلی به اردوی تیم ملی کشورشان منتقل شوند، آنها کلیدی هستند چون در همه حال فعال و پیگیر بوده و مانند یک مبارز جدی برای تیم باشگاهی خود تلاش می کنند. رقبای پرتغال یعنی ایران، اسپانیا و مراکش نیز بازیکنان کلیدی و مهمی دارند که برای باشگاه خود با جان و دل بازی می کنند و آنها نیز حق دارند نگران وضعیت جسمی بازیکنان ملی پوش خود باشند.

دویست و هشتاد و شش روز از نبرد کاردیف می گذرد و رئال مادرید بار دیگر باید مقابل یوونتوس صف آرایی کند، کریستیانو رونالدو بدون تردید مهره کلیدی قوهای سپید مادرید است و یووه نیز با یوونتوس 286 روز پیش فرق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس