نجفی

در حالی که ناکارآمدی نجفی در اداره شهر تهران بر همگان محرز شده و حتی اصلاح‌طلبان نیز از عملکرد او رضایت ندارند، برخی در تلاشند تا استعفای نجفی را به خاطر رقصیدن دختران مقابل شهردار تهران نسبت دهند.

به گزارش مشرق، این در حالی است که محمدعلی نجفی از مدت‌ها پیش از بیماری قلبی رنج می‌برد و انتخاب او برای پست شهرداری ابر شهر تهران حتی از سوی اصلاح‌طلبان نیز با اما و اگر همراه بود و حتی در دقیقه 90 انتخاب شهردار تهران، مصطفی سلیمی به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد تا تنها برای چند ساعت سرپرست بماند.

نجفی در حالی بر صندلی شهرداری تهران تکیه زد که از همان ابتدا مشخص بود شهردار جدید توان رقابت با حتی معاونان شهردار قبل خود را هم ندارد کما اینکه از قریب به شش ماه پیش تهران و تهرانی‌ها دیگر شاهد افتتاح پروژه‌های شهری نیستند و حتی در کمال تعجب خط هفت متروی تهران نیز علی‌رغم آن‌که افتتاح شده بود را به بهانه نداشتن امنیت کافی، از دسترس شهروندان خارج کردند.

اعضای شورای شهر که خود نیز از ادامه خط ممتد بی‌تحرکی در شهر تهران رنج می‌بردند در اقدامی جالب به نامگذاری خیابان‌ها به و گذرگاه‌ها به نام هم‌کیشان خود کردند. یک خیابان به نام مصدق، یک ساختمان به نام سعید حجاریان و البته یک سالن هم به نام عباس آقای شیبانی.

بیشتر بخوانید:

مسجد جامعی: نجفی استعفا داد/ نژاد بهرام: برگه استعفا به شورا داده نشده است

این اقدامات اگر چه از منظر سیاسی می‌توانست نظر عده‌ای از رأی دهندگان به لیست اصلاح‌طلبان با مهر تأیید مرد «تکرار» را جلب کند اما برای بسیاری از رأی دهندگان که از قضا شهروند تهران هستند چندان خوشایند نبود. تهرانی‌ها قریب به 10 سال شهرداری را دیده بودند که به محض ابری شدن هوا در زمستان تمام امکانات را برای پیشگیری از مشکلات احتمالی برف بسیج می‌کردند اما در کمال بهت و ناباوری این بار شهرداری تهران را در برابر یک برف زمستانی غافلگیر شده می‌دیدند و برف تا مدت‌ها عبور و مرور آنان را با مشکل مواجه می‌کرد.

اما در روزهای پایانی سال 96 دوباره بحث تکراری استعفای شهردار تهران مطرح می‌شود؛ بحثی که اگرچه همواره مطرح بود و هر بار نیز اعضای شورای شهر آن را دسیسه یک عده برای سیاسی‌کاری می‌دانستند و همواره اظهار می‌کردند که نجفی چون خوب عمل می‌کند عده‌ای با او مخالفند، اما این‌بار استعفای شهردار علاوه بر این‌که همانند استعفاهای قبلی واقعیت داشت، بلکه عملی نیز شد و بلافاصله گمانه‌زنی‌ها درباره خبر استعفای نجفی آغاز شد و در کمتر از یک ساعت استعفای او توسط یکی از اعضای شورای شهر هم تأیید شد.

این استعفا اگرچه قابل پیش‌بینی بود و راه را برای به ریاست رسیدن مرتضی الویری در شورای شهر و شهردار شدن محسن هاشمی هموار کرد اما در این میان اظهار نظر یکی از اعضای سابق شورای شهر کمی عجیب به نظر می‌رسد که استعفای نجفی را به طور تلویحی به احضار او در پی رقص دختران در حضورش و آزادی او با قرار وثیقه مرتبط می‌داند باورپذیری این جملات در حالی بیشتر رنگ می‌بازد که این عضو سابق این ماجرا را دسیسه‌ای از سوی نفوذی‌های شهردار قبل می‌داند.

هر چند مردم بهترین قضاوت را خواهند کرد اما لازم است به آقای نجفی خسته نباشید بگوییم و یادآوری کنیم که آقای نجفی! دل تهرانی‌ها برای آقای قالیباف تنگ شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
    25 7
    خیلی زود دلمان تنگ شد برای حاج باقر
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
      55 4
      درد و بلای قالیباف بخوره تو سر بیعرضه های بی خاصیت
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
    2 23
    برا چی دلمون تنگ شده باشه ؟!!!!!!!!!!!!!!!
    • سید حسین IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
      19 2
      لیاقت شما، همین امثال نجفی و آخوندی هست!
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
      16 2
      بخاطرسه خط مترویی که اضافه کرد کرایه فرودگاه تا ترمینال جنوب فکر کنم راحت 100 هزار تومن بشه با دهزار میری میای خیلی نمک نشناسی کلنگ
    • ناشناس IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
      4 1
      واسه اینکه پوز امثال شماها رو مالوند به خاک . همین کافیه .
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
    3 20
    مشرق خجالت بکش قدرت و ثروت این قدر شیرینه؟؟؟؟
    • ناشناس IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
      4 2
      اونایی که باید خجالت بکشه تویی که پول مردم تو جیبته وگرنه از این اصلاح طلبایی نکبت طرفداری نمیکردی .
    • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
      3 1
      فازت چیه ؟؟؟!!!
  • ناشناس IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
    6 1
    شهردار فقط دکتر قالیباف .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس