به گزارش گروه خواندنی های مشرق، نیسان مورانو 2012 در یک نگاه کلی کاملا یادآور نسخه اولیه و برادر بزرگتر خود است که کم و بیش در خیابان های ایران هم مشاهده می شود. گیر بکس نصب شده بر روی این خودرو CVT بوده که در کاهش مصرف سوخت سهم بسزایی دارد. مورانو در نسل جدید از موتور ۵/۳ لیتری بهره می برد و از نظر قدرت موتوری نسبت به نسل قبلی برتری دارد. مصرف سوخت آن نیز به نسبت کمتر شده که نشان دهنده قدم محکم نیسان در نسل جدید مورانو است.

نیسان مورانو با توجه به موتوری پر قدرت و چهره ای متفاوت و اسپرت می توانتد در بازار ایران از فروش خوبی بهره ببرد این در حالی است که از پیشینه خوب نام نیسان در ایران نمی توان به راحتی گذشت چرا که نیسان پاترول هنوز هم جزو خودرو های محبوب ایرانی ها است.

نسل اول نیسان مورانو با قیمتی حدود 74 میلیون تومان در کشور به فروش می رسد. که البته به هیچ وجه ارزان نیست اما در کنار قیمت های سرسام آور دیگر ماشین های شاسی بلند، تا حدودی معقول به نظر می رسد. خودرو جدید نیز به دلیل داشتن مشخصات فنی پیشرفته تر و طراحی جذاب تر با قیمت 90 میلیون تومان وارد بازار کشور می شود که با کمی ارفاق می توان آن را در زمره ارزان قیمت ها قرار داد.
