کد خبر 83929
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲

متن این آگهی طنز که با سفارش یک فرد ناشناس چاپ شده، به راه‌اندازی خط تولید آخرین محصول یک کارخانه آمریکایی اشاره دارد که از چند روز قبل نام آن در صدر اخبار مطبوعات جهان به چشم می‌خورد.

به گزارش مشرق به نقل از صراط، آگهی راه‌اندازی خط تولید محصول فوق محرمانه پروژه «Skunk Works» شرکت آمریکایی "لاكهيد مارتين" امروز (شنبه) در نیازمندی‌های روزنامه همشهری به چاپ رسیده است. متن این آگهی طنز که با سفارش یک فرد ناشناس چاپ شده، به راه‌اندازی خط تولید آخرین محصول اين شركت آمریکایی اشاره دارد که از چند روز قبل نام آن در صدر اخبار مطبوعات جهان به چشم می‌خورد.
 

«Skunk Works»، كه نام غير رسمي براي پروژه هاي پيشرفته شركت آمريكايي "لاكهيد مارتين" مي باشد ماموریت ساخت پرنده‌های محرمانه و جاسوسی را برای نیروی هوایی ارتش ایالات متحده بر عهده دارد و اینک به چاپ رسیدن آگهی راه‌اندازی خط تولید این کارخانه در روزنامه همشهری، در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسد.

آخرین تولید این کارخانه هواپیمای جاسوسی RQ170 است که چندی پیش با عبور از مرزهای هوایی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب به غنیمت گرفته شد.
 
به زمین نشاندن این پهپاد بازتاب‌های بسیار گسترده‌ای در دنیا داشت، تا جایی که مقامات آمریکا برای منحرف کردن اذهان، ادعای دروغ بودن این ماجرا را مطرح کردند که دو روز پیش با به نمایش در آمدن تصاویر این هواپیمای جاسوسی در رسانه ملی، رو سیاهی مقامات آمریکا افزون‌تر شد. کاخ سفید اکنون به شدت نگران تبعات سیاسی، فنی، اطلاعاتی و نظامی فرود اجباری این هواپیما در ایران است. به نظر می رسد انتشار آگهی راه‌اندازی خط تولید پهپاد در یک روزنامه کثیرالانتشار، یک شوخی با مقامات آمریکایی با هدف تاکید بر نگرانی‌های آن‌ها بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    اول که تو خبرا اعلام شد گفتن ارتش تونسته این پهپادو غنیمت بگیره بعدش شد نیروهای مسلح کشور و حالا کردینش سپاه؟!!!
  • ؟؟؟ ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    برا ما که فرقی نمی کنه ولی برا افراد قافل ...
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    بوی نفاق میاد. چرا میخوای بین ارتش و سپاه اختلاف در نظر بگیری؟ این بحثا فقط و فقط ضد منافع ایران هست.
  • امیر ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    ارتشی وسپاهی دو لشگر الهی .کور باد چشم دوشمنانشان بالخصوص تفرقه اندازان.
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    این آگهی کار کیا بوده؟
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    فضا نوردان پس از شکاربهپاد جاسوسی امریکا توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند3چیز از کره ماه قابل رویت است1)کره زمین2)دیوار چین3)پرچم بچه های نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران.
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    آقا یا خانوم حامد بهتره دست از مکر بازیهایتان بردارید دیگه جنگ نرم و عملیات روانی و فتنه انگیزی و واژه سازی و دروغ پراکنی و... تمام فوت و فن خباثت شما را از بر شدیم بهتره جول و پلاست و جمع کنی بری پیش اربابات
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    0 0
    اینها ایرانی نیستند...عناصر فارسی زبان بیگانه هستند که ماموریت دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس