کد خبر 839210
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
سقوط هواپیما

۱۲ تیم امداد و جستجو، تجسس و شناسایی همراه با گروه‌های بررسی علل سوانح کشور در محل سقوط هواپیما مستقر ودرحال فعالیت هستند.

به گزارش مشرق، تمامی گروه‌های امدادی در محل سقوط هواپیمای ترکیه مستقر شدند.

هم اکنون 12 تیم امداد و جستجو، تجسس وشناسایی همراه با گروه‌های بررسی علل سوانح کشور در محل سقوط هواپیما مستقر ودرحال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید:

نیروهای بومی به لاشه هواپیما ترکیه‌ای رسیدند/ جسد ۱۱ نفر قابل تشخیص نیست/ ابراز تاسف سخنگوی وزارت خارجه از سقوط یک فروند هواپیمای ترکیه ای در خاک ایران +عکس و فیلم

هم اکنون محدوده سقوط هواپیما و لاشه آن در محدودیت‌های حفاظتی است و قرار است تا دقایقی دیگر یک فروند بالگرد از فرودگاه یاسوج استان کهگیلویه و بویر احمد وارد چهارمحال و بختیاری شود و پس از استقرار در محل سقوط اجساد را به پایین ارتفاعات منتقل کند.

همچنین دو فروند هواپیما از ترکیه عازم چهارمحال و بختیاری است که خانواده قربانیان و تیم بررسی علل سانحه هوایی را به محل سقوط منتقل می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ES ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
    6 0
    دو حادثه در یکماه. باید شیفت احتمالی سیگنالهای جی.پی اس ماهواره ها را مونیتور کنید. بعنوان یک متخصص و تنها با عدد به شما بگویم که به هر علتی شیفت زمانی معادل یک هزارم ثانیه در یک سیگنال فرستاده شده توسط ماهواره جی.پی اس خطای پروازی معادل سیصد کیلومتر را در سیستم پردازش هواپیماها ایجاد میکند. یعنی هواپیمایی که در شهرکرد پرواز میکند ، فکر میکند که در شیراز در حال پرواز است... به یمن تلاش بیوقفه مسولان ، ماهواره جی پی اس ملی که نداریم ، حداقل یکجوری سیگنالها را مونیتور کنید.
  • محمد IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
    4 0
    کار خوبی
  • محمد IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
    9 0
    کار خوبی هست
  • ناشناس IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
    0 0
    دیگه همه میدونند که بهش اجازه فرود وندادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس