کد خبر 838862
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸
ذوب اهن

در اولین بازی دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن ایران میهمان تیم ته جدولی الوحده امارات است و پیروزی مقابل این حریف دور از دسترس سبزپوشان اصفهانی نخواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ذوب آهن فرصت خوبی دارد که سال 96 را با یک برد بین المللی به پایان برساند. شاگردان قلعه نویی که تیم الوحده را در اصفهان هفته گذشته شکست دادند دوشنبه این هفته در امارات به مصاف این تیم ته جدولی می روند. الوحده تقریبا شانسی برای صعود ندارد و بدون امتیاز و با 10 گل خورده در قعر جدول گروه B قرار گرفته است. ذوب آهن اگر مثل بازی رفت هوشمندانه بازی کند برد در خانه حریف هم دور از دسترسش نیست. 

برخی از کارشناسان مدعی هستند که ذوب آهن فقط با ارسال از جناحین به دنبال گلزنی است اما این مساله ایرادی ندارد زیرا هر تیمی در ارایه یک شیوه بازی مهارت بیشتری دارد. شاگردان قلعه نویی در صورت پیروزی مقابل الوحده شانس صدرنشینی هم دارند به شرطی که الدحیل قطر مقابل لوکوموتیو تاشکند مقابل این تیم قطری پیروز شود. ذوبی ها قبل از مسابقه با الوحده از نتیجه مسابقه دیگر گروه هم مطلع هستند و این مساله می تواند یک امتیاز ویژه برای قلعه نویی و شاگردانش باشد.

مسئولان و مربیان الوحده ظاهرا دیگر توجهی به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ندارند و به دنبال بازی های لیگ امارات هستند.ذوب آهن اما هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه گرفته است. مرتضی تبریزی و استنلی کی روش دو مهاجم ذوب آهن در محوطه جریمه حریفان هر لحظه بوی گل می دهند.

برنامه مسابقات گروه B

الوحده امارات - ذوب آهن ایران ساعت 18:30

لوکوموتیو تاشکند - الدحیل قطر ساعت 15:30

جدول گروه B

1- الدحیل قطر 9 امتیاز

2- ذوب آهن ایران 6 امتیاز

3- لوکوموتیو تاشکند 3 امتیاز

4- الوحده امارات بدون امتیاز

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس