کد خبر 838844
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
هوادار استقلال

تیم فوتبال استقلال ایران در اولین بازی دور برگشت میزبان تیم العین امارات است و شاگردان شفر می توانند با حمایت هواداران ضمن برد شیرین انتقام تساوی ناجوانمردانه بازی رفت را بگیرند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال ضمن ارایه بازی‌های زیبا و تماشاگر پسند در آسیا صدرنشین گروه مرگ هم هست. شاگردان شفر هفته گذشته نیز یک قدم با پیروزی در امارات فاصله داشتند اما داور مالزیایی که بیشتر شبیه ناداوران بود توانست با اعلام دو پنالتی بی مورد و خنده دار مانع شکست العین ثروتمند در خانه اش شود! هرچند با این تساوی هم شاگردان شفر در صدر گروه نشستند اما ناداوری آن مسابقه به عنوان لکه سیاهی در کارنامه لیگ قهرمانان آسیا باقی خواهد ماند.

استقلال دوشنبه این هفته میزبان العین است. هواداران استقلال قطعا ورزشگاه آزادی را لبریز از جمعیت خواهند کرد تا با حمایت از پسران آبی و شفر به یک پیروزی پر گل برسند. از نظر فنی استقلال نشان داد که کاملا برتر از العین است. تیام هم در خط حمله آبی ها مثل مراوریدی سیاه می درخشد و از کوچکترین فرصت ها گل سازی می کند. خط هافبک آبی پوشان هم بدون اغراق قدرتمندترین خط هافبک آسیاست. امید ابراهیمی، سرور جباروف، درایوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی کاملا با یکدیگر هماهنگ هستند. جباروف و ابراهیمی دو ستاره حال حاضر فوتبال آسیا محسوب می شوند. در خط دفاع هم روزبه چشمی، پژمان منتظری، وووووو هستند. حسینی دروازه بان جوان و ملی پوش هم در بازی رفت هم با مهار یک پنالتی درخشید. 

خطر اصلی که در این بازی استقلال را تهدید می کند نه عمر عبدالرحمان است نه بازیکنان برزیلی و سوئدی العین، بلکه نقطه قوت استقلال می تواند در این بازی تبدیل به بزرگترین نقطه ضعف این تیم شود. هواداران پرشمار و پرشور در ورزشگاه آزادی اگر خدایی نکرده یک ترقه به میدان پرتاب شود در آنصورت بهانه خوبی به دست تیم العین و حتی برخی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا می افتد تا استقلال را با محرومیتی سنگین مواجه کنند. حتی گفته می شود که احتمال محرومیت 2 ساله استقلال از بازی های خانگی در صورت بروز چنین اتفاقی هست.

هواداران استقلال که به عشق تیم محبوب شان به ورزشگاه می آیند نباید رفتاری داشته باشند که دودش به چشم استقلال و همه هوادارن برود. هواداران کوچکترین اشیا را به سمت زمین چمن پرتاب نکنند و بدانند که AFC به دنبال بهانه است. رفتار داور مالزیایی ثابت کرد که تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا نبرد نابرابری پیش رو دارند و حتی باید با برخی مسایل غیرفنی هم مقابله کنند. 

دوشنبه شب استقلال می تواند جشنی با شکوه بگیرد  و پیروزی مقابل العین و حضور 100 هزار تماشاگر زیباترین تصویری است که فوتبال ایران می تواند به کنفدراسیون فوتبال آسیا مخابره کند. جشن انتقام و صدرنشینی در گروه مرگ در پایان سال 1396 بدون پرتاب یک ترقه می تواند آبی پوشان را به عرش برساند و شاید این مسابقه نقطه عطفی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای ابی پوشان ایران شود.

برنامه مسابقات گروه D

استقلال ایران - العین امارات ساعت 19

الریان قطر- الهلال عربستان ساعت 18:45

جدول گروه D

1- استقلال ایران 5 امتیاز

2- الریان قطر 3 امتیاز

3-  العین امارات 3 امتیاز

4- الهلال عربستان 2 امتیاز

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    1 7
    کل هوادارای استقلال تو تهران صدهزار نفر نمیشن
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    9 1
    آقا جون مادرتون ترقه نندازید. ولی با تشویقهای خفن بترسونیدشون جوری که شرتشنو خیس کنند تا اینا باشند جلوی تیمای ایرانی داور نخرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس