کد خبر 838804
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
کایو

مصدومیت کایوی برزیلی می‌تواند خبر خوبی برای استقلال و وریا غفوری باشد.

به گزارش مشرق، اگر قرار باشد از خطرناک‌ترین بازیکن العین نام‌برده شود شاید اولین گزینه عمر عبدالرحمن باشد. بازیکنی که همه او را می‌شناسند و به توانایی‌هایش آگاهی دارند و تمام برنامه‌ها را برای مهارش می‌کشند. این که در مهار او موفق باشند یا نه بحثی جداست اما در تمام زمانی که مدافعان و بازیکنان حریف در فکر مهار عبدالرحمن هستند یک برزیلی در گوشه‌ای از زمین مشغول هنرنمایی است و از این غفلت بازیکنان حریف بهترین استفاده را می‌برد.

کایو، یکی از چهار ضلع هجومی العین که بازی مقابل استقلال را از دست داد تا شفر قبل از بازی حساس این هفته خبر امیدوارکننده‌ای را بشنود. بیش از شفر البته وریا غفوری است که می‌تواند از این خبر خوشحال باشد. مدافعی که مقابل کایو روز سختی را سپری کرد. البته وریا توانست تا حدود زیادی از پس مهار کایو بربیاید. این که او کمتر از دو بازیکن کناری‌اش یعنی عبدالرحمن و الجابری توانست پاس بدهد و لمس توپ داشته باشد نشان از عملکرد خوب دفاع راست آبی‌هاست. با این حال این بازیکن برزیلی چهار شوت به سمت دروازه استقلال داشت و یک پاس کلیدی به همبازیانش داد که آمار خوبی برای اوست و نشان می‌دهد او در هر شرایطی خطرناک است. 

غیبت این بازیکن هم خطر العینی‌ها را روی دروازه استقلال کمتر می‌کند و هم باعث می‌شود تا وریا غفوری آزادی عمل بیشتری برای حمله کردن و کمک به شجاعیان در جناح راست آبی‌ها داشته باشد. کایو در شکست ۶ بر یک استقلال دو گل زد و بعد از بازی با انتشار فیلمی از رختکن که در آن با انگشت دستش به بریدن سر حریف اشاره می‌کند حسابی هواداران استقلال را ناراحت کرده بود. با این حساب هم او خیلی خوش‌شانس است که به تهران نمی‌آید و هم استقلالی‌ها خوش‌شانسند که یکی از بازیکنان خطرناک العین میدان را خالی کرده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیرحسین IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    17 10
    خرشانسی رو پس از تاسیس باشگاه کیسه وارد فرهنگ لغت کردند بهترین فوروارد خونه به خونه دو کارته میشود مهاجم برزیلی العین مصدوم میشود عمر خربین الهلال مصدوم میشود و ....
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
      1 1
      لنگ هم توسط اس اس سوراخ می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس