کد خبر 838737
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
استقلال

۱۲ برد پیاپی مقابل تیم‌های غیر لیگ برتری، استقلال را به اولین جام با وینفرد شفر امیدوار می‌کند.

به گزارش مشرق، استقلال با وینفرد شفر نسبتا خوب شروع کرد، بهتر ادامه داد و حالا، فرصت یک پایان عالی در این فصل را خواهد داشت. استقلال به فینال جام حذفی رسیده و با صعود خونه به خونه به فینال، آن هم بدون باقری که با هت تریکش این تیم را به فینال رساند شانس خوبی برای فتح جام خواهد داشت. شانسی که سابقه استقلالی‌ها، نشان می‌دهد بسیار بالاست و آن‌ها را به کسب اولین جام پس از ۵ سال امیدوار خواهد کرد.

 

استقلال از لیگ نهم که به مس رفسنجان باخت، هیچوقت مقابل تیم‌های غیر لیگ برتری بازنده نبوده و فقط، زور تیم‌های لیگ برتری به آن‌ها رسیده است. استقلال لیگ یازدهم قهرمان جام حذفی شد و در دیگر سال‌ها هم ذوب آهن دو بار، سپاهان، نفت تهران، مس کرمان، ملوان و استیل آذین هر کدام یک بار آن‌ها را حذف کرده‌اند.

۱۲ تقابل آخر استقلال با تیم‌های غیر لیگ برتری در بازی‌های رسمی هم برای آن‌ها، ۱۲ برد پیاپی داشته است. بردهایی که آخرین‌شان، همین فصل و مقابل گل گهر و نساجی بود.

حالا این کارنامه، بزرگترین امیدواری استقلالی‌ها برای فینال حذفی و کسب هفتمین قهرمانی‌شان در این جام است. جامی که هم روزهای بدون جام آن‌ها را به پایان می‌رساند و هم اولین هدیه مربی جدیدشان به آن‌ها خواهد بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    1 2
    4 بازی با تیمهای دسته دوم در جام حذفی نوبره
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
      2 1
      پیروزی که به همین تیمهای دسته دویی میبازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس