سرسنگی

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به احضار برخی از دانشجویان این دانشگاه در روزهای اخیر گفت: برخی از دانشجویان دستگیر شده ربطی به حوادث دی ماه ندارد و در جریان اتفاقات خیابان پاسداران دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به احضار برخی از دانشجویان این دانشگاه در روزهای اخیر گفت: چند تن از دانشجویان بعد از اتفاقات دی ماه دستگیر شدند که البته برخی از آنها ربطی به حوادث دی ماه ندارد و این دانشجویان در جریان اتفاقات گلستان هفتم در پاسداران دستگیر شدند.

وی افزود: تعداد دیگری از دانشجویان هم احضار شده اند برای ارائه توضیحات است. چون در جریان بازجویی‌هایی که صورت می‌گیرد برخی از دانشجویان ممکن است از افرادی نام ببرند احتمالا افرادی که جدیدا احضار شده‌اند برای ارائه توضیحات در خصوص مسائل دی ماه است که امیدواریم این مساله هم بزودی به اتمام برسد و اگر جرمی نکرده باشند زودتر آزاد شوند. 

بیشتر بخوانید:

ارجاع پرونده متهمان حادثه خیابان پاسداران به دادگاه انقلاب

سرسنگی با اشاره به پیگیری وضعیت این دانشجویان، تصریح کرد: نگرش ما این است که دانشجویان احساس نکنند که دانشگاه نسبت به سرنوشت آنها بی‌تفاوت است، دانشجو در مقطع سنی حساسی قرار داد و ما باید مراقبت باشیم که در این مقطع راه را نشانشان دهیم تا کسان دیگری نتوانند از آنها سوء استفاده کنند. 

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با بیان اینکه قاطبه دانشگاه به انقلاب و نظام وفادار است، تصریح کرد: پیگیری ما به معنی حمایت از خطا نیست همه ما از اتفاقات دی ماه ناراحت هستیم، آن چیزی که ما دنبال آن هستیم این است که در این شرایط دانشجویان را تنها نگذاریم و کمک کنیم اگر اشتباهی کردند آن را متوجه شده و جبران کنند. 

سرسنگی با بیان اینکه هیچ دانشجویی داخل دانشگاه دستگیر نشده، اظهار داشت: زمانی که این اتفاقات رخ داد یک عده از بیرون به دنبال این بودند که با دانشجویان ارتباط برقرار کنند و آنها را وادار کنند حرکات تندی را انجام دهند، عده‌ای در بیرون به دنبال منافع سیاسی خودشان هستند و ما باید مراقبت کنیم تا قشر جوان دانشجو از این جریان آسیب نبیند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • M.sh IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    19 4
    دلیلش چیه که هر فتنه ای که توکشور راه میندازن یه سرش حتما میرسه به دانشگاه تهران ویا از دانشگاه تهران هم در این فتنه مشارکت دارند!!!
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    0 26
    با دانشگاه مخالفید
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    1 2
    دانشجو باید سیاسی باشه
    • احمد AE ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
      2 0
      باشه
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    30 0
    سياسي بودن با براندازي و مزدور بيگانه بودن متفاوت است
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    3 0
    خدا به خیر کنه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس