کیوان امجدیان

فیلمی علیه داعش از فیلم «ما خیلی باحالیم» «عمه سوسکه» و ... کم ارزشتر است!!!

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - پس از اعتراض گسترده احمد نجفی به شورای صنفی نمایش و مافیای اکران، امیر حسین شریفی نیز به این روند مافیایی واکنش نشان داد و طی گفتگویی با رسانه‌ها اعلام کرد که نخستین فیلمی که درباره داعش در ایران ساخته شده را در مقابل سازمان سینمایی آتش خواهد زد. (اینجا) کیوان امجدیان منتقد سینما و روزنامه‌نگار توئیتی را در این باره منتشر کرد. در متن این توئیت آمده است:

امیرحسین شریفی تهیه‌کننده فیلم‌های خوب «هور در آتش»و... فیلمی درباره داعش تهیه کرده که مدت زیادی امکان اکران نیافته. حالا او کلافه از عدم اکران فیلمش، گفته: می‌خواهم فیلمم را جلوی ارشاد آتش بزنم. فیلمی علیه داعش از فیلم «ما خیلی باحالیم»  «عمه سوسکه» و ... کم ارزشتر است!!!

یعنی فیلم علیه داعش آنقدر بی‌اهمیت است که تهیه کننده‌اش را به ته خط و آتش زدن فیلمش بکشانیم؟ مدیران محترم! همه این اتفاقت بد یا خوب، سابقه عملکرد شماست. عملکرد فقط بزرگنمایی نقاط مثبت و بیان بیلان کاری در نشست خبری نیست. باور کنید بجز نور چشمی‌های سینما بقیه دارند ناامید می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    1 1
    همیشه سینما عرصه تاخت و تاز فیلمهای بی محتوا و کم ارزش بوده و اگر فیلم خوب هم ساخته بشه اونقدر نفوذی تو دایره سینمایی ارشاد هست که نذارند فیلم در وقت مناسب اکران بشه که تماشاچی بهتری داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس