کد خبر 838561
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
مجلس

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس زمان استیضاح ۳ وزیر دولت دوازدهم را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند استیضاح وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مجلس گفت: استیضاح این ۳ وزیر در هفته گذشته از سوی هیئت رئیسه پارلمان اعلام وصول شد.

بیشتر بخوانید:

چرا اصلاح‌طلبان حامی آخوندی به فکر استیضاح وی افتاده‌اند؟+عکس

وی با اشاره به دستورکار صحن علنی مجلس در هفته جاری، افزود: استیضاح علی ربیعی، عباس آخوندی و همچنین محمود حجتی در دستور کار هفته جاری قوه مقننه قرار دارد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه استیضاح این ۳ وزیر در جلسات علنی پارلمان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه(۲۲ و ۲۳ اسفند) برگزار می‌شود، تصریح کرد: جلسه  استیضاح علی ربیعی وزیر کار و عباس آخوندی وزیر راه به ترتیب در جلسه صبح و عصر جلسه علنی روز (سه‌شنبه ۲۲ اسفند ) و همچنین جلسه استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در جلسه علنی روز(چهارشنبه ۲۳ اسفند ) برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آرام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    4 1
    فرصت چند روزه ای می دهند تا وزرای استیضاحی هر طور شده از خودشان دفاع کنند... وقتی وزیر نمی تواند در آن بخش فعالیت مثمرثمری داشته باشد نیاز به این همه رایزنی و فرصت و این ها ندارد...
  • محمد ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    2 0
    آقایان نمایندگان محترم مجلس..... واقعا چند نفر دیگر باید در سیستم حمل و نقل کشور قربانی شوند تا آخوندی برکنار بشه؟ واقعا دیگه بس نیست؟! آخوندی بزرگترین ظلم و خیانت رو به حمل و نقل کشور و مخصوصا مهندسین سازمان نظام مهندسی کرد. لعنت خدا بر آخوندی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس