کد خبر 838196
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه قرار است از محل هدفمندی یارانه‌ها به ما اعتبارات کامل‌تری برسد، گفت: طرح تحول نظام سلامت با اعمال اصلاحات ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان آیت‌الله بهاری این شهرستان بازدید کرد.عملیات اجرایی این بیمارستان از سال 90  آغاز شده و در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع و با زیربنای 8 هزار و 300 مترمربع در چهار طبقه در حال اجراست.

بیشتر بخوانید:

ناکامی دولت روحانی در تحقق هدف اصلی طرح سلامت

هشدار سخنگوی وزارت بهداشت درباره طرح تحول سلامت

تاکنون 31 میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده و 5 میلیارد تومان دیگر هم برای تجهیز نیاز است؛ این بیمارستان شامل بخش‌های درمانگاه تخصصی، اورژانس، نوزادان و کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دیالیز، مراقبت‌های ویژه و... است.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شهرستان بهار دیدن کرد، این پروژه 1.5 میلیارد تومان اعتبار دارد و در حال حاضر هم 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر بهداشت در این مراسم اظهار کرد: امیدواریم سال آینده بیمارستان‌های تویسرکان بهار و اکباتان به بهره‌برداری برسد.

سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه من آمده‌ام تا کاستی‌ها را برطرف کنم، در خصوص بودجه طرح تحول سلامت هم تصریح کرد: بودجه مصوب مجلس تغییر نکرده اما اندکی کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه قرار است از محل هدفمندی یارانه‌ها به ما اعتبارات کامل‌تری برسد، افزود: طرح تحول نظام سلامت با اعمال اصلاحات ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • aa IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    4 1
    اگه قراره ادامه پیدا کنه بهتره به جای واریز میلیاردها میلیارد تو جیب فقط پزشکا مقداری هم صرف امور بهداشتی و کادر درمان و تحقیقات بشه یه عده زیادی 100 کار میکنن 2 حقوق میگیرن پزشکا 30 کار میکنن 1000000000 حقوق میگیرن
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      0 1
      برو سرتو بزار بمیر.مسخره اگه پزشکا نبودن تو الان تو گور بودی و نمیتونستی زر بزنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس