کد خبر 837986
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان تا پیش از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال کشورمان 8 بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج گفت: شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم شده است. با وجود قراردادی که با فدراسیون لیبی داشتیم، آنها نتوانستند تیمشان را آماده بازی دوستانه با ایران بکنند. برهمین اساس تیم سیرالئون را هماهنگ کردیم که 26 اسفندماه در ورزشگاه آزادی با تیم ملی فوتبال ایران یک دیدار دوستانه داشته باشد. بدیهی است در روزهایی غیر از روز فیفا هماهنگ کردن یک تیم آن هم در فاصله زمانی که ما داشتیم، سخت بود که خوشبختانه توانستیم این بازی را نهایی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: در فروردین ماه 97 دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است. سوم فروردین تیم ملی ایران به مصاف تیم تونس می رود که این دیدار در کشور تونس برگزار می شود. پس از آن روز هفتم فروردین ماه یک دیدار دوستانه با تیم الجزایر خواهیم داشت که این بازی در اردوی تدارکاتی تیم ملی در اتریش، برگزار می شود.

تاج در ادامه اظهار داشت: دو بازی دوستانه هم در اردیبهشت ماه در تهران خواهیم داشت و در روزهای 21 و 28 اردیبشهت به ترتیب به مصاف تیم های ملی فوتبال سوریه و ازبکستان خواهیم رفت. پس از آن، تیم ملی اردویی تدارکاتی در کشور ترکیه برگزار خواهد کرد که در آنجا دو دیدار دوستانه با تیم های ملی فوتبال ترکیه و یونان در روزهای 7 و 12 خردادماه انجام می دهد. آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از رقابت های جام جهانی برابر تیم لیتوانی در روز 18 خردادماه در کشور روسیه است.

رئیس فدراسیون با اشاره به بازیهای دوستانه تیم ملی گفت: این بازیها براساس نیاز و پیشنهاد تیم ملی پیش بینی شده است که به نظرم دیدارهای تدارکاتی مناسبی است. امیدوارم تیم ملی ایران بتواند در روسیه عملکرد شایسته ای داشته باشد.

تاج در پایان در خصوص میزبانی ایران از تیم های عربستانی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (چهارشنبه 16 اسفندماه) نامه ای در پاسخ به نامه ما ارسال کرد که در آن نوشته شده درخواست ایران را در کمیته مسابقات آینده در دستور کار قرار خواهند داد. البته بعید می دانم که به بازیهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا برسد.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس