کد خبر 837769
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
شورای عالی کار

نمایندگان کارگران و کارفرمایان امروز در اعتراض به بند ز تبصره ۷ لایحه بودجه۹۷ امروز حاضر به شرکت در جلسه شورای عالی کار نشدند و در همین راستا جلسه شورای عالی کار با دستور کار بررسی دستمزد ۹۷ لغو شد.

به گزارش مشرق، علی خدایی،عضو کارگری شورای عالی کار از کنسل شدن جلسه شورای عالی کار خبر داد و گفت: نمایندگان کارگران هم پس از بررسی به این نتیجه رسیدند که در اعتراض به بی توجهی مسئولان نسبت به بند ز تبصره 7 لایحه بودجه 97 امروز در جلسه شورای عالی کار حاضر نشوند.

قرار بود دویست و هفتادمین جلسه شورای عالی کار امروز ساعت 5عصر در سالن اجتماعات وزارت کار با حضور نمایندگان دولت و کارگران برگزار شود که با مخالفت نمایندگان کارگران و کارفرمایان  جلسه امروز لغو شد.

بیشتر بخوانید:

تفاهم کارگر و کارفرما بر سر یک اعتراض در شب عید

کاهش سهم مواد خوراکی از سبد هزینه کارگران

جزئیات عیدی سال۹۶ کارگران +جدول

 احمدمشریان،معاون وزیر کار درباره جلسه شورای عالی کار گفت: اگر امروز نمایندگان کارگران و کارفرمایان در جلسه حاضر نشوند اوایل هفته آینده به احتمال زیاد جلسه شورای عالی کار را برگزار و شرکای اجتماعی را دعوت خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: این اعتراض حق طبیعی کارگران است چرا که نسبت به اموال کارگران حساس هستند. اما جلسات مزد هم باید برگزار شود، به هر حال تعیین دستمزد بیش از 11 میلیون کارگر هم باید  به صورت سه جانبه مشخص شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    0 0
    بیچاره کارگران مظلوم که همیشه در عذابند! آخرین هفته سال و در توافق پشت پرده و آن چیزی که مد نظر نوبخت میباشد برای کارگران اعلام میشود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس