کد خبر 837433
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰
محمد پنجعلی

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل الوصل امارات خوب بازی کرد و امیدوارم بردهای این تیم در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان هم ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی در مورد پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل الوصل امارات بعد از شکست در دربی گفت: پرسپولیس مقابل الوصل خیلی خوب بازی کرد که نشان می‌داد بازیکنان این تیم بعد از دربی به خوبی ریکاوری شده‌اند و از نظر روحی و روانی به شرایط مناسب برگشتند. پرسپولیس از این مرحله صعود می‌کند و امیدوارم بردهای پرسپولیس در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان هم ادامه داشته باشد.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس در دربی بد ظاهر شد، گفت: واقعیت این است که دربی استرس زیادی دارد و همین استرس هم روی کیفیت بازی و بازیکنان تأثیرگذار است. من و عابدزاده در جایگاه پاس‌های بازیکنان دو تیم را می‌شماردیم پاس‌های متوالی تعدادشان به پنج پاس نمی‌رسید و باعث تعجب ما شده بود این نشانه استرس دربی است و اینکه این مسابقه با همه بازی‌ها متفاوت است.

پنجعلی تصریح کرد: پرسپولیس همیشه بازی مالکانه انجام می‌دهد و در مالکیت توپ زبانزد است. اما استرس باخت در دربی شرایط مسابقه را تغییر می‌دهد. شکست در دربی پایتخت حداقل شش ماه عوارض دارد و تا بازی بعدی طول می‌کشد. به همین دلیل در دربی ایرانی باخت بسیار سنگین‌تر از دربی‌های سایر نقاط دنیا است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • didga IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    6 3
    باخت در دربی 6ماه عوارض دارد؟ بگو پس کل فصل رو باید بزاریم تحت تاثیر باخت در آزادی دیگه! جمع کنید این فوتبال و دکان بازار مسخره رو!!!
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    2 4
    باخت دربی فقط یک دلیل داشت : جلوی اینفانتینو نمیشد داوری های همیشگی رو برای لنگ تکرار کرد و بازیو براشون دراورد.دوپینگ هم نمیشد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس