کد خبر 837090
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵
آستوری

مرگ کاپیتان فیورنتینا موجی از ابراز همدردی در بین فوتبالیست‌های ایتالیایی و خارجی به وجود آورد.

به گزارش مشرق، مرگ داویده آستوری، کاپیتان 31 ساله فیورنتینا در صبح بازی تیمش مقابل اودینزه در هفته جاری سری A موجی از ابراز همدردی را بین فوتبالیست‌های بزرگ دنیا و ایتالیا به وجود آورد.

 باشگاه میلان  به عنوان اولین تیم دوران حرفه‌ای آستوری در توییتی به این مضمون مراتب تاسف خودش را ابراز کرد: یک روز بد فرا رسید. ما از این خبر شوکه شدیم. باشگاه میلان برای بازیکنی که فوتبالش را از این باشگاه شروع کرد، طلب آرامش دارد.

 آدریانو گالیانی، رئیس باشگاه میلان هم گفت: داویده را خیلی خوب می‌شناسم. او را در سال 2001 جذب کردیم و در تمام رده‌های سنی باشگاه  بازی کرد. او پسری تحصیل کرده، مودب و جدی بود. در همان ابتدا،داویده صفات حرفه‌ای بودن را داشت. چیزی که اتفاق افتاده، شوک آور، شوک آور و شوک آور است! در این مواقع بهتر است ساکت بمانیم و برای نزدیکان دعا کنیم. شوکه شده ام. آستوری پسر ما بود؛ از آن‌هایی  که رنگ و بوی میلان را می‌داد.

فدریکو برناردسکی، هم‌تیمی سابق آستوری در جملات احساسی نوشت: با چشمانی پر از اشک و قلبی شکسته می‌گویم دوست من، به خاطر مهربانی، فروتنی، درس‌هایی که به من دادی و رفاقتمان، متشکرم. دلم برایت تنگ می‌شود و همیشه تو را در قلبم  نگه خواهم داشت. از آسمان مراقب خانواده، همسرت و پرنسس کوچکت باش! 

لئوناردو بونوچی، کاپیتان میلان هم در این باره گفت: بدرود آستوی بزرگ. وقتی در اردوی تیم ملی یا به عنوان رقیب کنار هم قرار می‌گرفتیم، یک لبخند و یک  آغوش سهم ما بود. چقدر با هم خندیدیم و جشن گرفتیم.  همیشه به من می‌گفتی زود باش لئو، یکی از آن پاس‌های بلند خاص خودت  بفرست!  با آن لبخندی که تمامی نداشت و نشان می‌داد چه باطن زیبایی داری با من برخورد می‌کردی. به دنیای دیگری  رفتی تا باز هم فوتبال بازی کنی و این کار را با همان لبخند همیشگی‌ات انجام خواهی داد. 

 راجا ناینگولان، ستاره رم هم درباره آستوری از چنین جملاتی استفاده کرد:  بازیکنی بزرگ و انسانی رویایی بود. چه نبردهایی را با هم در کالیاری بردیم. دوباره در رم یکدیگر را پیدا کردیم و حالا برای همیشه او را از دست دادم. هنوز باورم نمی‌شود.

 بدون شک بهترین پیام به جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره و سنگربان یوونتوس تعلق داشت. او در اینستاگرام خودش نوشت: خداحافظ آستوی عزیز. من خیلی کم  نظرم در مورد یک شخص را به طور عمومی بیان می‌کنم  چراکه شاید برداشت بدی صورت بگیرد اما  در این شرایط، یک استثناء برای قانون خود  قائل می‌شوم  چراکه همسر جوان و خانواده تو  تحت فشار هستند. دختر کوچکت باید بداند که پدرش از هر نظر شخص خوبی بود؛ یک انسان واقعاً خوب. تو بهترین توصیف  از یک دنیای قدیمی بودی؛  دنیایی  باارزش‌هایی مانند دوستی، ظرافت، ادب و احترام به دیگران.  یکی از بهترین رقبای من بودی.در آرامش بخواب، دوست من.

همچینین پائولو دیبالا، ریکاردو مونتولیوو، باشگاه اینتر، مائورو ایکاردی، سرخیو راموس، پائولو مالدینی، بازیکنان تیم فیورنتینا، فابیو کاناوارو و  سیمونه زاتزا در پیام‌هایی جداگانه به ابراز احساسات پرداختند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    4 0
    بدرود كاپيتان شهر فلورانس،نام فيورتنينا تداعي نام باتي گل است،آستوري تو ادامه دهنده راه چنين مرداني بودي،بدرود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس